Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

gjärd skrev (2 timer siden):

Er det bare jeg som hører en forferdelig lyd på alle snappene fra hovedetasjen? Må være noe ventilasjon kanskje, men når jeg hører det så godt gjennom snap må det være uutholdelig og bo i? 🥴 Jeg hadde i AirPods riktignok, men det låt grusomt 

Hørte den uten airpods 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Veldig lik temu kjole til under 200 lappen. Sikkert samme kvalitet. 

Skjermbilde fra Temu

Screenshot_20250402_094612_Facebook.jpg

Åiioppsann! 😆 men alle vet at de bestiller fra billige fabrikker, Tyrkia!! Så egen designer er det nok ikke 😆

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår: «i morgen er det tilbake til jobb. Kan ikke ta flere fridager».  Nevn en ting hun har gjort idag relatert til «jobb»….. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (9 minutter siden):

Igår: «i morgen er det tilbake til jobb. Kan ikke ta flere fridager».  Nevn en ting hun har gjort idag relatert til «jobb»….. 

Det Therese gjør på "jobb" i dag, er vel det vi andre gjør på fritiden..? 🤔

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Floriamint skrev (4 timer siden):

Ja overtatt . Du kan få fri på jobb når du overtar og leverer bolig. De fleste vil jo gå over bolig nøye før du overtar. Syns alt virker så pussig bare. 

Høres ut som hos 🤣 Gubben skygger banen å tar extra jobb når det har noe med hus å gjøre... være seg her, hytta eller Spania 🤣 Blir som jeg vil og happy wife =happy life 🤣 De får styre på som passer for dem for min del,  helt ærlig så gidder jeg ikke bruke energi på TL, Ø , C og hunden 😄 Fulgte dem før men var 0 innhold som fenget 😄

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Notthatbad skrev (2 timer siden):

Høres ut som hos 🤣 Gubben skygger banen å tar extra jobb når det har noe med hus å gjøre... være seg her, hytta eller Spania 🤣 Blir som jeg vil og happy wife =happy life 🤣 De får styre på som passer for dem for min del,  helt ærlig så gidder jeg ikke bruke energi på TL, Ø , C og hunden 😄 Fulgte dem før men var 0 innhold som fenget 😄

Bruker energi her da😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Outandabout skrev (4 timer siden):

Er jo dette mange av oss sier.. disse influencere aner ikke hva dvs og jobbe hardt. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Er jo dette mange av oss sier.. disse influencere aner ikke hva dvs og jobbe hardt. 

Det vet nok Therese fra jobb i Forsvaret og treningssenter osv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (25 minutter siden):

Om hun mener hun jobbet like mye i forsvaret som hun gjør nå så har ikke dama vært ute i felten🙈 da må hun ha sittet pal på ett kontor og drukket x antall kopper kaffe 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (1 time siden):

Da burde hun ikke snakket om hvor travel influencerhverdagen er! Når hun faktisk har et sammenligningsgrunnlag….

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Floriamint skrev (14 timer siden):

Bruker energi her da😂

Jepp, innom her innimellom 🤣 Artig å få med seg litt da. Å så må jeg innrømme at jeg lar meg fasinere at så mange gidder å følge dem for så å irritere seg.  

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Notthatbad skrev (25 minutter siden):

Jepp, innom her innimellom 🤣 Artig å få med seg litt da. Å så må jeg innrømme at jeg lar meg fasinere at så mange gidder å følge dem for så å irritere seg.  

Ja merkelig det der😅 Tar pauser jeg. Men nå fikk jeg se hun skulle flytte , så da måtte jeg se litt☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Notthatbad skrev (1 time siden):

Hvor mange inne her følger TL fast? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun Camilla dama. Er de venner? Eller er hun en «betalt» venninne? Altså hun har samarbeid med henne ifht oppussing og romløsninger osv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (58 minutter siden):

Hun Camilla dama. Er de venner? Eller er hun en «betalt» venninne? Altså hun har samarbeid med henne ifht oppussing og romløsninger osv. 

Tipper ingen av de her gjør noe for hverandre ,uten de igjen får noe tilbake.  Har sett litt på hun Camilla , synes ikke hun er av de beste. Finner på mye rare ting også.  Men bare tull at lien skulle spare litt. God råd har de.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Dorisdott skrev (5 timer siden):

hun er så sykt klein…passer godt inn i remeklanen da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (5 minutter siden):

hun er så sykt klein…passer godt inn i remeklanen da

Camilla, er det hun designlogg? har sett at hun henger en del med julie valsø, så tipper hun er en litt mer jordnær person. Altså at hun faktisk er litt jordnær, ikke bare banner, snakker dialekt og mener det er nok til å være jordnær

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nøtta skrev (52 minutter siden):

Hvilken diagnose er det hun har? Noen som vet hva som feiler henne?

Lite arbeidsevne i hvertfall.. vet ikke om noen diagnoser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...