Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Syns virkelig synd på dattra og den voksne sønnen til Ø som må leve med at T utleverer alt for klikk og penger på konto . 

• Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes hun var usmakelig nok da hun la spontanaborten som høydepunkt. Så drar hun på å klarer faktisk å bli enda mer usmakelig 🤮 Hvem digger denne dama egentlig? 

Endret av Bibbi_
Skrivefeil
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De få gangene jeg er innom kontoen hennes er hun sur og sint for ett eller annet. Drittkjærringer osv. Kanskje på tide å gå litt i seg selv T. Alle andre er det noe feil med, og når noen roser er hun så -tusen takk så god du er-. Hvis hun deler for å hjelpe andre hvorfor ikke ta tak i det og gjøre en jobb f.Eks i helsevesenet eller i organisasjoner? Har disse influenserne egentlig noe som helst å bidra med, bortsett fra å lage sensasjoner om alt mellom himmel og jord. Selvbildet er så overdimensjonert at man blir helt matt. Hvorfor tror dem at fordi dem deler så hjelper de andre, og hva vet hun om at mange ikke tør å snakke med noen om tema? Er det ikke nok for henne å snakke med venner og mann? Blir det bedre for henne å dele til hele følgerskaren og flere til? Det virker ikke slik. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvilken influenser jeg er innom så er dem syke, har vært syke, tror dem blir syke, har en diagnose, eller tror dem har en diagnose. Er det ingen av dem som sprer glede, har humor, er friske….etc. Finnes det noen gi meg gjerne et tips😀

• Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (1 time siden):

Uansett hvilken influenser jeg er innom så er dem syke, har vært syke, tror dem blir syke, har en diagnose, eller tror dem har en diagnose. Er det ingen av dem som sprer glede, har humor, er friske….etc. Finnes det noen gi meg gjerne et tips😀

Line Victoria Husby. Har hatt slag dessverre, men blid, humor, snakker fra levra, tar for seg håpløse influensere. 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Line Victoria Husby. Har hatt slag dessverre, men blid, humor, snakker fra levra, tar for seg håpløse influensere. 

Takk for tips🙂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henrik Troy for president! (Innlegg om Lien, Nyhus, Raad) Les kommentarfelt. Håper at flere profiler kan løfte opp galskapen og få fokus på denne kyniske bransjen som er helt ute av kontroll. 
Abort og sykdom skal melkes for alt det er verdt for penger.. null grenser, null etikk. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (1 time siden):

Henrik Troy for president! (Innlegg om Lien, Nyhus, Raad) Les kommentarfelt. Håper at flere profiler kan løfte opp galskapen og få fokus på denne kyniske bransjen som er helt ute av kontroll. 
Abort og sykdom skal melkes for alt det er verdt for penger.. null grenser, null etikk. 

De burde reise på rehabilitering hele gjengen. For så elendig helse kan jo ikke være normalt i den alderen dem er. Altså, jeg mener oppriktig at de trenger hjelp og støtte. 

Endret av Kønn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er ei som har kommentert noe om at Lien gikk ut og snakket om prevensjon (sluttet??), og at det nå er veldig merkelig at hun melker denne aborthistorien. 

Noen som vet hva det dreier seg om? Har Lien belyst tema prevensjon også? 
Synd de ikke er sitt ansvar bevisst desse folka! 😱 

Men sjekk all støtte i kommentarfelt på IG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (1 time siden):

Ser det er ei som har kommentert noe om at Lien gikk ut og snakket om prevensjon (sluttet??), og at det nå er veldig merkelig at hun melker denne aborthistorien. 

Noen som vet hva det dreier seg om? Har Lien belyst tema prevensjon også? 
Synd de ikke er sitt ansvar bevisst desse folka! 😱 

Men sjekk all støtte i kommentarfelt på IG.

Therese slutten med prevensjon for en tid tilbake da hun hadde en del bivirkninger (kviser og manglende sexlyst mener jeg det blant annet var). Å slutte med prevensjon var en stor «trend» blant influensere da, og «vanlige kvinner» ble påvirket. Som følge av dette var det flere leger som gikk ut i medier for å advare om at det å ta abort er en større påkjenning på kroppen (og psyken) enn bivirkningene av prevensjon. De anbefalte heller å prøve andre typer prevensjon dersom man var plaget av bivirkninger…

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greie nå med alt av klær de fronter og bruker fra Cubus og ellos ?. Den gubben hun har. Går han mest på fisketur og i underbuksa ?. Virker som alt hun gjør , gjør hun alene. Meg meg meg🙄. Skulle tro den gubben er umyndiggjort ?. Vært innom å sett noe av den siste uken. Virker som hun tar bare mere og mere av i alt.

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MøllersTran skrev (23 timer siden):

Therese slutten med prevensjon for en tid tilbake da hun hadde en del bivirkninger (kviser og manglende sexlyst mener jeg det blant annet var). Å slutte med prevensjon var en stor «trend» blant influensere da, og «vanlige kvinner» ble påvirket. Som følge av dette var det flere leger som gikk ut i medier for å advare om at det å ta abort er en større påkjenning på kroppen (og psyken) enn bivirkningene av prevensjon. De anbefalte heller å prøve andre typer prevensjon dersom man var plaget av bivirkninger…

For at kviser var sluttargument, så har hun svært uren hud på tross av pilleslutt🥵

Endret av Summerwinter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Summerwinter skrev (3 timer siden):

For at kviser var sluttargument, så har hun svært uren hud på tross av pilleslutt🥵

Bør heller slutt med all sminken så kanskje huden får det bedre...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellos og Cubus…. Kan det vere at managementet tenker at de skal jobbe for å få til et samarbeid? Om Nyhus og Lien får mange kunder inn, så er det kanskje lettere å få til et samarbeid med desse bedriftene? Må være planlagt, eller så er Lien en liten copycat. 

Skjer idag da? Jeg har blokka henne. Er d tur med Cocos, sminke, PT og «hektisk med møter» eller «administrativt»? Eller er det kanskje rotete vaskerom og pakking? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...