elskersommer Skrevet fredag kl 11:19 #6461 Del Skrevet fredag kl 11:19 LivEinar skrev (27 minutter siden): Jeg har også tenkt på datteren som vel er 10-12 år, hvordan opplever hun dette? I den alderen er unge i dag ofte aktive internettbrukere. Hvordan er det for datteren at mor TL bretter ut så private ting som abort(er)? Hvor gå grensen i forhold til det private og det offentlige, og hvilke hensyn tas til egne barn? Dette burde ikke vært brettet ut på mor sine sosiale medier. Her har TL gått langt over streken. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet fredag kl 11:26 #6462 Del Skrevet fredag kl 11:26 Full kontroll skrev (8 minutter siden): Virker veldig stressa i dag syns jeg 😕 Men slik resulterer det vel i når man "spontanaborterer" private ting på internettet . Jeg bare håper& ber om at C er informert, før nyheten når henne ❤️ Arrg, hun har provosert meg noe veldig siste døgnet 😕 Spot on og støttes! 👍🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet fredag kl 11:29 #6463 Del Skrevet fredag kl 11:29 Hvordan er det mulig å ikke sikre seg mot å bli gravid, når man vet man ikke ønsker å bli gravid igjen? 🤔 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet fredag kl 11:37 #6464 Del Skrevet fredag kl 11:37 Er abort/spontanabort virkelig så tabubelagt enda? Høres jo ut som hun er den første til å oppleve dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet fredag kl 11:43 #6465 Del Skrevet fredag kl 11:43 Dojakitty skrev (3 minutter siden): Er abort/spontanabort virkelig så tabubelagt enda? Høres jo ut som hun er den første til å oppleve dette. Å si høyt at man tar abort i 11 uke tror jeg nok kan være noe tabubelagt. Mange skjønner ikke Hvorfor kvinner gjør det. Men spontanabort skjønner jeg ikke att er tabubelagt. Ingen kan noe for dette. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet fredag kl 11:53 #6466 Del Skrevet fredag kl 11:53 elskersommer skrev (4 minutter siden): Å si høyt at man tar abort i 11 uke tror jeg nok kan være noe tabubelagt. Mange skjønner ikke Hvorfor kvinner gjør det. Men spontanabort skjønner jeg ikke att er tabubelagt. Ingen kan noe for dette. Tenker jeg ikke hadde flagget høyt hvis jeg tok abort i uke 11, og ikke ut til alle og enhver..det er jo en påkjenning uansett, og man vet ikke hvordan det er før man selv er i en slik situasjon. kanskje bare delt med mine nærmeste, og tatt en pause. Det hadde hun nok hatt godt av. Hun har sikkert nok av innhold liggende som hun kunne lagt ut, og ingen hadde tenkt noe videre over det. Stusser dog over at hun ikke fant det ut tidligere hvis de ikke bruker prevensjon, men det vet jeg ikke noe om så blir bare å spekulere. Er jo folk som blir gravid selv om de bruker prevensjon også. men å snakke om spontanabort synes jeg jo er fint. Det kan jo skje hvem som helst. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet fredag kl 12:10 #6467 Del Skrevet fredag kl 12:10 Dorisdott skrev (16 minutter siden): Tenker jeg ikke hadde flagget høyt hvis jeg tok abort i uke 11, og ikke ut til alle og enhver..det er jo en påkjenning uansett, og man vet ikke hvordan det er før man selv er i en slik situasjon. kanskje bare delt med mine nærmeste, og tatt en pause. Det hadde hun nok hatt godt av. Hun har sikkert nok av innhold liggende som hun kunne lagt ut, og ingen hadde tenkt noe videre over det. Stusser dog over at hun ikke fant det ut tidligere hvis de ikke bruker prevensjon, men det vet jeg ikke noe om så blir bare å spekulere. Er jo folk som blir gravid selv om de bruker prevensjon også. men å snakke om spontanabort synes jeg jo er fint. Det kan jo skje hvem som helst. Hun fant ut av det tidligere. Men valgte å «se den andre veien». Fortrengte det 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet fredag kl 12:30 #6468 Del Skrevet fredag kl 12:30 Dorisdott skrev (33 minutter siden): Tenker jeg ikke hadde flagget høyt hvis jeg tok abort i uke 11, og ikke ut til alle og enhver..det er jo en påkjenning uansett, og man vet ikke hvordan det er før man selv er i en slik situasjon. kanskje bare delt med mine nærmeste, og tatt en pause. Det hadde hun nok hatt godt av. Hun har sikkert nok av innhold liggende som hun kunne lagt ut, og ingen hadde tenkt noe videre over det. Stusser dog over at hun ikke fant det ut tidligere hvis de ikke bruker prevensjon, men det vet jeg ikke noe om så blir bare å spekulere. Er jo folk som blir gravid selv om de bruker prevensjon også. men å snakke om spontanabort synes jeg jo er fint. Det kan jo skje hvem som helst. Jeg har full forståelse for att kvinner må ta abort i uke 11-12 og noen ganger i uke 18. Kommer helt ann på hvorfor det gjøres. Men og bli gravid to ganger så tett på betyr vel bare att de er uforsiktig. Å hvorfor kapper ikke han strengen om de er ferdig med barn? Nå skulle jo samboer til Sara Emilie gjøre det. Å hvorfor gjør han ikke det nå mens hun er gravid? Nei da skal de vente til etter barnet er født. Hvorfor er ting så vanskelig for influencere? 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet fredag kl 15:08 #6469 Del Skrevet fredag kl 15:08 elskersommer skrev (2 timer siden): ✂️ Nå skulle jo samboer til Sara Emilie gjøre det. Å hvorfor gjør han ikke det nå mens hun er gravid? Nei da skal de vente til etter barnet er født. Hvorfor er ting så vanskelig for influencere? Forskjellen der er jo at de ikke avskyr tanken på flere barn da. Sara Emilie går ikke å håper på spontanabort fordi hun absolutt ikke vil få flere barn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet fredag kl 15:15 #6470 Del Skrevet fredag kl 15:15 Birdo skrev (5 minutter siden): Forskjellen der er jo at de ikke avskyr tanken på flere barn da. Sara Emilie går ikke å håper på spontanabort fordi hun absolutt ikke vil få flere barn. Nå har jo SE gitt beskjed om att de ikke skal ha flere barn. Å siden hun blir så lett gravid å ikke vil bruke prevensjon så de jo gjøre noe med det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet fredag kl 15:18 #6471 Del Skrevet fredag kl 15:18 elskersommer skrev (2 timer siden): Jeg har full forståelse for att kvinner må ta abort i uke 11-12 og noen ganger i uke 18. Kommer helt ann på hvorfor det gjøres. Men og bli gravid to ganger så tett på betyr vel bare att de er uforsiktig. Å hvorfor kapper ikke han strengen om de er ferdig med barn? Nå skulle jo samboer til Sara Emilie gjøre det. Å hvorfor gjør han ikke det nå mens hun er gravid? Nei da skal de vente til etter barnet er født. Hvorfor er ting så vanskelig for influencere? Kjenner flere hvor mannen ikke vil «kappe strengen». Og hvis da dama ikke ønsker å gå på noen prevensjon blir kanskje valget å hoppe av i svingen🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet fredag kl 15:54 #6472 Del Skrevet fredag kl 15:54 Dorisdott skrev (34 minutter siden): Kjenner flere hvor mannen ikke vil «kappe strengen». Og hvis da dama ikke ønsker å gå på noen prevensjon blir kanskje valget å hoppe av i svingen🤷♀️ Da hadde jeg funnet meg en annen mann. Er faktisk begge sitt ansvar og bruke prevensjon. Ungdommer på 16 år vet jo at hoppe av i svingen ikke er trygt. Men nå kommer den ene influenceren etter det andre og nærmest er sjokkert fordi de er blitt gravid. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet fredag kl 19:11 #6473 Del Skrevet fredag kl 19:11 elskersommer skrev (3 timer siden): Nå har jo SE gitt beskjed om att de ikke skal ha flere barn. Å siden hun blir så lett gravid å ikke vil bruke prevensjon så de jo gjøre noe med det Hun har også sagt at hun ikke nødvendigvis føler seg ferdig med barn nå, at om hun fikk flere barn ville ikke det gjort noe🤷🏻♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet fredag kl 20:18 #6474 Del Skrevet fredag kl 20:18 Dette er bare kvalmt! Og vil tro provoserende for mange, spesielt de som sliter med å bli gravide. Bare det å si og skrive at spontanaborten var en lettelse 🤮 Fy f... for en ting å si. Og hvordan i huleste greier et voksent menneske å bli gravid få uker etterpå?!! Greit at mannen går rundt med bul i buksa, men fader, de er voksne mennesker! Skjermbilde fra TL sin snap. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet fredag kl 20:30 #6475 Del Skrevet fredag kl 20:30 Bibbi_ skrev (9 minutter siden): Dette er bare kvalmt! Og vil tro provoserende for mange, spesielt de som sliter med å bli gravide. Bare det å si og skrive at spontanaborten var en lettelse 🤮 Fy f... for en ting å si. Og hvordan i huleste greier et voksent menneske å bli gravid få uker etterpå?!! Greit at mannen går rundt med bul i buksa, men fader, de er voksne mennesker! Skjermbilde fra TL sin snap. Er det ikke sånn at man er hyperfertil de første dagene etter et endt svangerskap? Uansett om det er fødsel eller spontan-/planlagt abort som ender svangerskapet? Jeg synes det er greit å dele historien, hun lever jo av å dele livet sitt. Men jeg synes kanskje hun kunne gjort det på instastory eller tatt kontakt med en nettavis eller noe. Vi lever i en tid hvor det begynner å bli mer og mer tabu å velge abort, så da er det viktig at sterke stemmer snakker opp selv om de kanskje ikke velger det av samme grunn som mange andre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet fredag kl 21:17 #6476 Del Skrevet fredag kl 21:17 Dorisdott skrev (5 timer siden): Kjenner flere hvor mannen ikke vil «kappe strengen». Og hvis da dama ikke ønsker å gå på noen prevensjon blir kanskje valget å hoppe av i svingen🤷♀️ Da må de jo bruke kondom 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet fredag kl 21:42 #6477 Del Skrevet fredag kl 21:42 elskersommer skrev (10 timer siden): Jeg bare håper hun anbefaler prevensjon den dagen datter kommer i alderen for sex Neida. Det er da ingen stress. Det er jo bare å ta abort🤷♀️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melvina123 Skrevet fredag kl 22:38 #6478 Del Skrevet fredag kl 22:38 (endret) Melkes det som melkes kan! "Jeg har en hemmelighet", "Dette er hemmeligheten", "Nå kommer snart hemmeligheten"..... Er absolutt FOR at man snakker om både spontanabort og abort. Men nå skal det gå sport i at influensere skal tjene noen ekstra kroner på å "dele sine innerste hemmeligheter"... Merkelig at alle profilerte influensere har opplevd slike ting, mens hvermansen ikke gjør det... Endret fredag kl 22:43 av Melvina123 Feil opplysninger 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet fredag kl 22:51 #6479 Del Skrevet fredag kl 22:51 Melvina123 skrev (12 minutter siden): Melkes det som melkes kan! "Jeg har en hemmelighet", "Dette er hemmeligheten", "Nå kommer snart hemmeligheten"..... Er absolutt FOR at man snakker om både spontanabort og abort. Men nå skal det gå sport i at influensere skal tjene noen ekstra kroner på å "dele sine innerste hemmeligheter"... Merkelig at alle profilerte influensere har opplevd slike ting, mens hvermansen ikke gjør det... Det er noe stusslig over det hele. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet lørdag kl 06:37 #6480 Del Skrevet lørdag kl 06:37 «Deler ikke grunnet penger» (men har HER KAN DU SE OG HØRE OM ABORTEN som clickbait) 🫣🤢🤮 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå