elskersommer Skrevet onsdag kl 17:30 #6441 Del Skrevet onsdag kl 17:30 Bellabellee skrev (2 timer siden): Men jeg skjønner ikke!!!! Ho aborterte.. så to mnd etterpå tar hun abort mens hun er 10-11 uker på vei?!? Om jeg har skjønt det riktig så ja.. men jeg kan ta feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet onsdag kl 17:31 #6442 Del Skrevet onsdag kl 17:31 Lawyer skrev (1 time siden): Nei. Først SA. Så gravid på nytt 2 mnder etter SA Var vel det @Bellabellee mente.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet onsdag kl 21:39 #6443 Del Skrevet onsdag kl 21:39 Så klart det d for engasjement og penger. Syns det oser mer og mer desperasjon! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pus123 Skrevet torsdag kl 05:48 #6444 Del Skrevet torsdag kl 05:48 Veldig spesielt å legge ut på sin offentlig kanal at hun vart lettet da hun spontanaborterte, og håpet at det skulle skje igjen da hun vart gravid på nytt. Det er vel ikke alt man trenger å si høyt.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet torsdag kl 06:40 #6445 Del Skrevet torsdag kl 06:40 Pus123 skrev (51 minutter siden): Veldig spesielt å legge ut på sin offentlig kanal at hun vart lettet da hun spontanaborterte, og håpet at det skulle skje igjen da hun vart gravid på nytt. Det er vel ikke alt man trenger å si høyt.. Det er kvalmt 🤮 Fy søren hva hun gjør for penger. Helt hårreisende. Desperat og dum kan man vel kalle Therese. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet torsdag kl 07:52 #6446 Del Skrevet torsdag kl 07:52 (endret) Delt med "hele verden", men forteller hun dette til 10 (+) åringen i huset også, *kunne vært storesøster 😕* m,m 😕 Spør for en venn 😛Åpenhet er bra, men får da være grenser!! A L T for penger, huff!! Endret torsdag kl 10:05 av Full kontroll 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet torsdag kl 08:06 #6447 Del Skrevet torsdag kl 08:06 Outandabout skrev (10 timer siden): Så klart det d for engasjement og penger. Syns det oser mer og mer desperasjon! Hjelpes...voksne damen som ikke ønsket flere barn, men likevel blir gravid 2 ganger på kort tid! Tragisk. 4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet torsdag kl 10:44 #6448 Del Skrevet torsdag kl 10:44 Pus123 skrev (4 timer siden): Veldig spesielt å legge ut på sin offentlig kanal at hun vart lettet da hun spontanaborterte, og håpet at det skulle skje igjen da hun vart gravid på nytt. Det er vel ikke alt man trenger å si høyt.. Tror det er på tide att hun logger av litt😟 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesohyes Skrevet torsdag kl 15:09 #6449 Del Skrevet torsdag kl 15:09 Jeg blir ikke sjokkert lengre egentlig. Men angående det hun står i nå, som hun ikke kan snakke om så kom jeg til å tenke på at, for en stund siden, til morsdagen så viste hun frem et armbånd/smykke som hun hadde "fått i gave" av datteren. Jeg reagerte umiddelbart på at det var et av de populære "four leaf clover"-smykkene, for jeg har selv, gullvarianten. Noen dager senere er det Sara tror jeg som takker for fint smykke hun har fått av By Lien, samme smykke som therese selv viste frem at hun hadde fått av datteren ... Og da tenkte jeg med en gang, hva I alle dager det er jo ren kopi, hvordan er det mulig. Men jeg gjør jo aldri noe undersøkelser med sånne ting, jeg følger ikke noen av dem slavisk, kanskje i snitt to ganger i uka, men dette husker jeg godt. Ser at den smykkekolleksjonen ikke ligger på sidene hennes, og har hun snakket om lanseringen av dem? Jeg mistenker at noen har reagert på ren plagiat og at det er dette hun strever med advokat og mye styr for. Husker noen av dere det smykket?-google four leaf clover og se at det er identisk.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet torsdag kl 15:23 #6450 Del Skrevet torsdag kl 15:23 Yesohyes skrev (11 minutter siden): Jeg blir ikke sjokkert lengre egentlig. Men angående det hun står i nå, som hun ikke kan snakke om så kom jeg til å tenke på at, for en stund siden, til morsdagen så viste hun frem et armbånd/smykke som hun hadde "fått i gave" av datteren. Jeg reagerte umiddelbart på at det var et av de populære "four leaf clover"-smykkene, for jeg har selv, gullvarianten. Noen dager senere er det Sara tror jeg som takker for fint smykke hun har fått av By Lien, samme smykke som therese selv viste frem at hun hadde fått av datteren ... Og da tenkte jeg med en gang, hva I alle dager det er jo ren kopi, hvordan er det mulig. Men jeg gjør jo aldri noe undersøkelser med sånne ting, jeg følger ikke noen av dem slavisk, kanskje i snitt to ganger i uka, men dette husker jeg godt. Ser at den smykkekolleksjonen ikke ligger på sidene hennes, og har hun snakket om lanseringen av dem? Jeg mistenker at noen har reagert på ren plagiat og at det er dette hun strever med advokat og mye styr for. Husker noen av dere det smykket?-google four leaf clover og se at det er identisk.. Kan det være noe hun skal prøve og produsere? Å det er jo strenge regler for dette så her bør hun være forsiktig Å ingenting forundrer meg når det kommer til influencere. De gjør hva som helst for penger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesohyes Skrevet torsdag kl 15:28 #6451 Del Skrevet torsdag kl 15:28 elskersommer skrev (2 minutter siden): Kan det være noe hun skal prøve og produsere? Å det er jo strenge regler for dette så her bør hun være forsiktig Å ingenting forundrer meg når det kommer til influencere. De gjør hva som helst for penger Det må det være for hun har jo allerede produsert dem, og forsøkt å snikintrodusere dem. Noen må ha reagert på det og meldt fra. Har ikke sett noe om de smykkene etter det, og så kom det knekk med tårer og motstand (snakker ikke ned følelsen, hun føler vel hun blir motarbeidet) hvor hun sier at hun ikke kan fortelle hva det er men at det er urettferdig og gjør henne forbanna, og i samme samtale som abortene sier hun jo at 《det har møtt på feil dame》, smiler litt hånlig evt oppgitt, og sier 《men jeg har advokat på det》. Hvis det er sånn, så minner det veldig om Benedicte j sin kopi av nonsterabladet-smykket som ble et helvete.. Og til admin: Dette er ikke ryktespredning, det er rett og slett en samtale rundt observasjoner. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet torsdag kl 15:55 #6452 Del Skrevet torsdag kl 15:55 Yesohyes skrev (26 minutter siden): Det må det være for hun har jo allerede produsert dem, og forsøkt å snikintrodusere dem. Noen må ha reagert på det og meldt fra. Har ikke sett noe om de smykkene etter det, og så kom det knekk med tårer og motstand (snakker ikke ned følelsen, hun føler vel hun blir motarbeidet) hvor hun sier at hun ikke kan fortelle hva det er men at det er urettferdig og gjør henne forbanna, og i samme samtale som abortene sier hun jo at 《det har møtt på feil dame》, smiler litt hånlig evt oppgitt, og sier 《men jeg har advokat på det》. Hvis det er sånn, så minner det veldig om Benedicte j sin kopi av nonsterabladet-smykket som ble et helvete.. Og til admin: Dette er ikke ryktespredning, det er rett og slett en samtale rundt observasjoner. Har ikke sett hennes smykker, men de er det jo kopier av overalt, Gullfunn har også sin kopi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet torsdag kl 16:39 #6453 Del Skrevet torsdag kl 16:39 Yesohyes skrev (1 time siden): Det må det være for hun har jo allerede produsert dem, og forsøkt å snikintrodusere dem. Noen må ha reagert på det og meldt fra. Har ikke sett noe om de smykkene etter det, og så kom det knekk med tårer og motstand (snakker ikke ned følelsen, hun føler vel hun blir motarbeidet) hvor hun sier at hun ikke kan fortelle hva det er men at det er urettferdig og gjør henne forbanna, og i samme samtale som abortene sier hun jo at 《det har møtt på feil dame》, smiler litt hånlig evt oppgitt, og sier 《men jeg har advokat på det》. Hvis det er sånn, så minner det veldig om Benedicte j sin kopi av nonsterabladet-smykket som ble et helvete.. Og til admin: Dette er ikke ryktespredning, det er rett og slett en samtale rundt observasjoner. Kan vere 🙌 Og fra By Lien sin nettside: Tips til oppbevaring og bruk av smykker: Ta av deg smykkene når du trener, dusjer, sover, vasker opp Oppbevar smykkene dine i plastikk pose som kan lukkes - for å unngå luft inn. Ikke oppbevar smykkene dine på badet Bruk smykkene varsomt, når de blir skrablet opp kommer det oksygen til - som kan påvirke forgyllingen på smykket Ulike årsaken til misfarging: Kan være oppstått en kjemisk reaksjon mellom stoffer eller syrer i huden som har reagert med metallet i smykket. Eller så kan det ha oppstått en kjemisk reaksjon mellom metallet i smykket og andre eksterne substanser som såpe, hudkrem, parfyme, hårspray eller lignende. Tydeligvis helgardere seg mot klager på misfarging 🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet torsdag kl 18:18 #6454 Del Skrevet torsdag kl 18:18 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellabellee Skrevet torsdag kl 19:47 #6455 Del Skrevet torsdag kl 19:47 Outandabout skrev (22 timer siden): Så klart det d for engasjement og penger. Syns det oser mer og mer desperasjon! Såklart, det sier hun jo inndirekte i en av videoene hennes og. Da hun tok abort så var alt bare en fasade. Hadde hun tenkt på seg selv og helsa så hadde hun tatt fri fra sosialemedier for å komme seg etter en sånn type påkjenning. Men neida, her kom pengene før helsa! Fysj!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellabellee Skrevet i går, 09:49 #6456 Del Skrevet i går, 09:49 Pus123 skrev (På 27.3.2025 den 6.48): Veldig spesielt å legge ut på sin offentlig kanal at hun vart lettet da hun spontanaborterte, og håpet at det skulle skje igjen da hun vart gravid på nytt. Det er vel ikke alt man trenger å si høyt.. Hun satt jo for noen år siden og snakket ned om prevensjon. Huske ikke om det var p-stav eller p-piller. Hun fikk jo masse flekker i ansiktet, og sluttet da med prevensjon og anbefalte alle å kutte d ut! Flekkene har hun forsåvidt enda i ansikte. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cactus_ Skrevet i går, 10:04 #6457 Del Skrevet i går, 10:04 Legger ut bilder av seg selv på sykehuset med front på snap om «dette var dagen det skjedde» 🤦🏾♀️ Nå er det på tide med en liten «mental helse dag» fra bloggen altså. Alle har sine opp og nedturer, men skillet mellom privat og personlig er jo her fullstendig gått i glemmeboka. Det er klart penger rår, men den dagen datteren kanskje får kommentarer på skolen eller hun selv oppdager hva som er lagt ut, vil kanskje ikke all verdens penger gjøre opp for det. Dette begynner å minne om alle de som har kjørt seg selv i grøfta av influenserne. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivEinar Skrevet i går, 10:51 #6458 Del Skrevet i går, 10:51 cactus_ skrev (43 minutter siden): Legger ut bilder av seg selv på sykehuset med front på snap om «dette var dagen det skjedde» 🤦🏾♀️ Nå er det på tide med en liten «mental helse dag» fra bloggen altså. Alle har sine opp og nedturer, men skillet mellom privat og personlig er jo her fullstendig gått i glemmeboka. Det er klart penger rår, men den dagen datteren kanskje får kommentarer på skolen eller hun selv oppdager hva som er lagt ut, vil kanskje ikke all verdens penger gjøre opp for det. Dette begynner å minne om alle de som har kjørt seg selv i grøfta av influenserne. Jeg har også tenkt på datteren som vel er 10-12 år, hvordan opplever hun dette? I den alderen er unge i dag ofte aktive internettbrukere. Hvordan er det for datteren at mor TL bretter ut så private ting som abort(er)? Hvor gå grensen i forhold til det private og det offentlige, og hvilke hensyn tas til egne barn? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Full kontroll Skrevet i går, 11:16 #6459 Del Skrevet i går, 11:16 Virker veldig stressa i dag syns jeg 😕 Men slik resulterer det vel i når man "spontanaborterer" private ting på internettet . Jeg bare håper& ber om at C er informert, før nyheten når henne ❤️ Arrg, hun har provosert meg noe veldig siste døgnet 😕 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet i går, 11:18 #6460 Del Skrevet i går, 11:18 Bellabellee skrev (1 time siden): Hun satt jo for noen år siden og snakket ned om prevensjon. Huske ikke om det var p-stav eller p-piller. Hun fikk jo masse flekker i ansiktet, og sluttet da med prevensjon og anbefalte alle å kutte d ut! Flekkene har hun forsåvidt enda i ansikte. Jeg bare håper hun anbefaler prevensjon den dagen datter kommer i alderen for sex 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå