Notthatbad Skrevet tirsdag kl 20:26 #6421 Del Skrevet tirsdag kl 20:26 Bibbi_ skrev (12 timer siden): Ikke rart hun trenger at mannen sier opp jobben og må hjelpe henne før hun møter veggen 😂😂 Han har ikke sagt opp jobben men tatt permisjon . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet tirsdag kl 22:28 #6422 Del Skrevet tirsdag kl 22:28 Deler mye om det å møte veggen og depresjon. Akkurat som Monica som deler mye om angst og desperasjon. For meg virker det som at de tydelig ser på tallene utifra hva som engasjerer, så kjører de på med det. Forståelig nok, men.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet tirsdag kl 22:35 #6423 Del Skrevet tirsdag kl 22:35 lin skrev (4 minutter siden): Deler mye om det å møte veggen og depresjon. Akkurat som Monica som deler mye om angst og desperasjon. For meg virker det som at de tydelig ser på tallene utifra hva som engasjerer, så kjører de på med det. Forståelig nok, men.. Tenker at man som denne typen influencer da kanskje ender opp med vennene i samme bransje? Det er jo en meget spesiell livsstil det der fenomenet. Jeg tror jeg hadde blitt gal om jeg skulle gå på cafe, reise på tur, tilbringe tid med noen som skulle dokumentere alt fra A til Å. Trist å høre at livet har vært vanskelig da. Unner ingen å ha det vondt. Og blir nysgjerrig på hvem denne dama er som hun har møtt, som utfordrer og vil bestemme. Aner jeg en liten Reme- Lien konflikt? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villa31 Skrevet i går, 08:48 #6424 Del Skrevet i går, 08:48 Da er den uplanlagte graviditet nr 2 som endte i abort til salgs på snap. Tydelig at TL må få opp interessen rundt seg selv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet i går, 10:38 #6425 Del Skrevet i går, 10:38 (endret) Skjønner godt hun har holdt infoen om abortene for seg selv. Det blir liksom feil uansett om hun deler noe sånt. Jeg skjønner henne godt at det ikke passer inn i hennes livssituasjon. Og folk mener nok mye om et slikt tema. Og det er jo greit, vi er alle forskjellige. Allikevel er det fint at hun deler, så kanskje folk skjønner mer av hva som ligger bak. Og det er nok gjenkjennbart for noen. Tror nok mange føler på skam rundt temaet abort Endret i går, 10:39 av Dorisdott 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet i går, 12:11 #6426 Del Skrevet i går, 12:11 Dorisdott skrev (1 time siden): Skjønner godt hun har holdt infoen om abortene for seg selv. Det blir liksom feil uansett om hun deler noe sånt. Jeg skjønner henne godt at det ikke passer inn i hennes livssituasjon. Og folk mener nok mye om et slikt tema. Og det er jo greit, vi er alle forskjellige. Allikevel er det fint at hun deler, så kanskje folk skjønner mer av hva som ligger bak. Og det er nok gjenkjennbart for noen. Tror nok mange føler på skam rundt temaet abort Jeg mener ikke at det er feil å dele sånt. Problemet er måten Therese deler det på, og ganske åpenbart gjør det for å øke engasjement og inntekten. Hadde det vært for å drive med folkeopplysning så hadde det vært flott. Men det er det ganske åpenbart ikke her. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet i går, 12:14 #6427 Del Skrevet i går, 12:14 Snublefot62 skrev (3 minutter siden): Jeg mener ikke at det er feil å dele sånt. Problemet er måten Therese deler det på, og ganske åpenbart gjør det for å øke engasjement og inntekten. Hadde det vært for å drive med folkeopplysning så hadde det vært flott. Men det er det ganske åpenbart ikke her. Har hun abortert igjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowerina Skrevet i går, 12:18 #6428 Del Skrevet i går, 12:18 Snublefot62 skrev (5 minutter siden): Jeg mener ikke at det er feil å dele sånt. Problemet er måten Therese deler det på, og ganske åpenbart gjør det for å øke engasjement og inntekten. Hadde det vært for å drive med folkeopplysning så hadde det vært flott. Men det er det ganske åpenbart ikke her. Enig! Hun har jo selv sagt at hun må tjene ekstra penger nå da de har mellomfinansiering osv......Tydelig at hun gjør hva som helst for penger akkurat nå! 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet i går, 12:50 #6429 Del Skrevet i går, 12:50 Bibbi_ skrev (34 minutter siden): Har hun abortert igjen? Jeg forsto det som att hun valgte abort i 10-11 uke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet i går, 12:55 #6430 Del Skrevet i går, 12:55 Hele dama er jo både arbeidssky og patetisk. Ikke overrasket over at hun bruker abort for å få inn penger. 💵 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet i går, 13:17 #6431 Del Skrevet i går, 13:17 Hun burde aldri delt dette. Hun er tydeligvis i ubalanse, så å dele dette med ukjente vitner kun om desperasjon etter penger. Hun ber andre om å puste, skriver bok om organisering og selv er hun et virvar av et menneske. Klager på alt og alle og tar ikke konstruktiv kritikk. Henger ut følgere og disser tatere. Nå er det nok. Hvis du leser her inne T så bør du logge av. Ta deg en pause. Puste godt med magen. Ta deg av dine problemer og kose deg med familien din. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet i går, 14:20 #6432 Del Skrevet i går, 14:20 Kønn skrev (59 minutter siden): Hun burde aldri delt dette. Hun er tydeligvis i ubalanse, så å dele dette med ukjente vitner kun om desperasjon etter penger. Hun ber andre om å puste, skriver bok om organisering og selv er hun et virvar av et menneske. Klager på alt og alle og tar ikke konstruktiv kritikk. Henger ut følgere og disser tatere. Nå er det nok. Hvis du leser her inne T så bør du logge av. Ta deg en pause. Puste godt med magen. Ta deg av dine problemer og kose deg med familien din. Å snakke åpent om hvor vanskelig det kan være for noen tar abort synes jeg er bra . Men hvorfor må man dele det med så mange og på den "gule" appen slik att hun tjener penger på dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet i går, 14:37 #6433 Del Skrevet i går, 14:37 elskersommer skrev (15 minutter siden): Å snakke åpent om hvor vanskelig det kan være for noen tar abort synes jeg er bra . Men hvorfor må man dele det med så mange og på den "gule" appen slik att hun tjener penger på dette? Når du legger ut slike overskrifter (med smil om munnen), gjør du det kun for 1 ting - PENGER! Ingenting annet 🤮 Sorry, null sympati Therese! 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet i går, 14:41 #6434 Del Skrevet i går, 14:41 Og en annen ting, evner de ikke å bruke prevensjon? Jada, fult klar over at man kan bli gravid. Men hun og venninnen et jo gode eksempler på "uhell". Vet ikke om Therese sier noe om det jeg. Men bli uplanlagt gravid to på kort tid så kan man jo lure. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellabellee Skrevet i går, 15:19 #6435 Del Skrevet i går, 15:19 elskersommer skrev (2 timer siden): Jeg forsto det som att hun valgte abort i 10-11 uke Men jeg skjønner ikke!!!! Ho aborterte.. så to mnd etterpå tar hun abort mens hun er 10-11 uker på vei?!? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet i går, 15:39 #6436 Del Skrevet i går, 15:39 Bellabellee skrev (20 minutter siden): Men jeg skjønner ikke!!!! Ho aborterte.. så to mnd etterpå tar hun abort mens hun er 10-11 uker på vei?!? Nei. Først SA. Så gravid på nytt 2 mnder etter SA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet i går, 16:12 #6437 Del Skrevet i går, 16:12 elskersommer skrev (1 time siden): Å snakke åpent om hvor vanskelig det kan være for noen tar abort synes jeg er bra . Men hvorfor må man dele det med så mange og på den "gule" appen slik att hun tjener penger på dette? Nettopp. Hun har snakket med M og SE. Hun har også en mann som hun muligens kan snakke med. Lurer på hva M tenker om dette innerst inne. Hun er jo religiøs. Helt sykt det disse driver med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet i går, 16:16 #6438 Del Skrevet i går, 16:16 Bibbi_ skrev (1 time siden): Når du legger ut slike overskrifter (med smil om munnen), gjør du det kun for 1 ting - PENGER! Ingenting annet 🤮 Sorry, null sympati Therese! Fy fffff🤮 Tenker hun ikke på at dette kan trigge andre. Den hemmeligheten burde forbli en hemmelighet. Dessuten er jeg ikke sikker på om det er sant heller. Hun fikk panikk da snap sendte ut melding om at de mistet inntekten sin. Hun er desperat etter penger nå som hun har to hus og plass i Grebbestad. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet i går, 16:18 #6439 Del Skrevet i går, 16:18 Nussepus skrev (3 timer siden): Hele dama er jo både arbeidssky og patetisk. Ikke overrasket over at hun bruker abort for å få inn penger. 💵 Ingen ting overrasker med noen av disse i trekløveret. Og folk biter på. Det er egentlig bare trist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 23 timer siden #6440 Del Skrevet 23 timer siden Bibbi_ skrev (2 timer siden): Når du legger ut slike overskrifter (med smil om munnen), gjør du det kun for 1 ting - PENGER! Ingenting annet 🤮 Sorry, null sympati Therese! Er det der et smil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå