Milla1717 Skrevet i går, 07:26 #6381 Del Skrevet i går, 07:26 Isola2 skrev (26 minutter siden): Ja, bare å bla seg bakover på de sosiale mediene hennes,så er datteren eksponert veldig mye. Fylte hun ikke år nå. Er kanskje den alderen hun får være med å bestemme. ? Kanskje hun vil være med. Disse foreldrene tenker jo bare klikk klikk og penger inn i kassa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellabellee Skrevet i går, 12:45 #6382 Del Skrevet i går, 12:45 Noen av dere som spurte om hun har bestilt flytting med pakking? 😆 jeg blir stressa av at ho enda ikke har begynt!!! Og har visst bestilt flyttebyrå med pakking, men ho må sortere selv. Under 2 mnd til de skal flytte. 🥺 blir mye pust og pæs fremover nå ass 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet i går, 13:00 #6383 Del Skrevet i går, 13:00 Bibbi_ skrev (På 17.3.2025 den 9.28): Hun sier på snap her at hun kun tjener penger på influenser jobben, og at ByLien er gratis jobb. Og hun er redd for å nøte veggen igjen. Men nå skal Øyvind begynne å jobbe for henne. Med hva? Skal han snappe for henne? Hvis han skal jobbe i byLien som hun ikke tjener noe på, vil jo si at heller ikke kommer til å tjene noe.. Hva er egentlig planen dems? Skal mr bulibuksa bli influenser på hennes konto? Æsj! Milla1717 skrev (På 17.3.2025 den 9.44): Er det ikke henne som tok ut så masse utbytte i fjord?. De regnestykkene de har er umulig å forstå. Men spesielt å si opp en jobb i staten i disse usikre tider. Å satse på kjolene til fruen 😳 Nå forstår jeg ingenting 😂 Her om dagen sa hun at hun ikke tjente noe på ByLien, og at det var influenserjobben hun tjente på. I dag står hun å sier det ikke er Snap hun har hovedlønnen sin, at Snap bare er en ekstra bonus... Kan noen forklare for meg 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet i går, 15:20 #6384 Del Skrevet i går, 15:20 Bibbi_ skrev (2 timer siden): Nå forstår jeg ingenting 😂 Her om dagen sa hun at hun ikke tjente noe på ByLien, og at det var influenserjobben hun tjente på. I dag står hun å sier det ikke er Snap hun har hovedlønnen sin, at Snap bare er en ekstra bonus... Kan noen forklare for meg 🙈 Ga opp å forstå for lenge siden🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 21 timer siden #6385 Del Skrevet 21 timer siden Isola2 skrev (11 timer siden): Ja, bare å bla seg bakover på de sosiale mediene hennes,så er datteren eksponert veldig mye. Er barnet eksponert med bilder på hennes sosiale medier? Er første gang jeg ser bilde. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 21 timer siden #6386 Del Skrevet 21 timer siden Bibbi_ skrev (4 timer siden): Nå forstår jeg ingenting 😂 Her om dagen sa hun at hun ikke tjente noe på ByLien, og at det var influenserjobben hun tjente på. I dag står hun å sier det ikke er Snap hun har hovedlønnen sin, at Snap bare er en ekstra bonus... Kan noen forklare for meg 🙈 Jeg er ikke sikker på om jeg forstår noe mere men tror hun mener att det er hennes firma som heter Therese Lien a/s som hun tjener penger på. Ikke By-Lien A/s 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 16 timer siden #6387 Del Skrevet 16 timer siden elskersommer skrev (5 timer siden): Jeg er ikke sikker på om jeg forstår noe mere men tror hun mener att det er hennes firma som heter Therese Lien a/s som hun tjener penger på. Ikke By-Lien A/s Ja, og da er det vel Snapchat hun tjener penger på som influenser? Hun tar vel på seg et par samarbeid innimellom? Og det tjener hun vel ikke sååå mye på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 8 timer siden #6388 Del Skrevet 8 timer siden Jeg følger henne ikke men ramla innom på utforsk i går. «Det er ikke snap jeg tjener penger på, det kan jeg ikke belage meg på». ?? Kan man ikke belage seg på en inntekt på minst 120.000 i mnd?? Da har man det altfor godt altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 7 timer siden #6389 Del Skrevet 7 timer siden Palmemor skrev (34 minutter siden): Jeg følger henne ikke men ramla innom på utforsk i går. «Det er ikke snap jeg tjener penger på, det kan jeg ikke belage meg på». ?? Kan man ikke belage seg på en inntekt på minst 120.000 i mnd?? Da har man det altfor godt altså Hun må ha skiftet litt stil de siste årene. Det var vel det hun fronta campingliv tømming av do og happyflops osv🙄 spørs om alle de som hun hadde med seg i starten liker det nye livet hun får nå fremover . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 5 timer siden #6390 Del Skrevet 5 timer siden Dere, boken Therese ga ut…. tekst hentet fra Norli: I denne planleggingsboken viser Therese deg hvordan du ved hjelp av et oversiktlig system og noen enkle teknikker kan få mer tid til det du har mest lyst til å gjøre. «Når du sier ja til én ting, sier du automatisk nei til noe annet - for eksempel fritiden din.» «Din verdi ligger i hvem du er som menneske, ikke i hva du har prestert, eller i hva du har. Bruk tiden på å puste, ikke på å ha dårlig samvittighet!» Therese Lien, også kjent som @therese.lien på sosiale medier, opplevde i 2016 å møte veggen. Metodene i denne boken har gitt Therese et nytt liv. Det gjør at hun i dag takler travle hverdager, og at hun nå selv bestemmer hvordan hun skal leve livet sitt. Hun er da vel ikke så veldig god på planlegging? Nå er det ut igjen for å handle inn til selskap??? Hvorfor ikke handle alt på en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 4 timer siden #6391 Del Skrevet 4 timer siden Palmemor skrev (3 timer siden): Jeg følger henne ikke men ramla innom på utforsk i går. «Det er ikke snap jeg tjener penger på, det kan jeg ikke belage meg på». ?? Kan man ikke belage seg på en inntekt på minst 120.000 i mnd?? Da har man det altfor godt altså Her tror jeg kanskje en av oss misforsto hva som ble sagt. Jeg tolka det som at hun ikke kan belage seg på at det er 120 000 hver måned siden hun har så ustabile seertall. At de 120 000 blir en bonus, for det kan hun ikke belage seg på å ha som hovedinntekt slik som andre norske influensere kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 4 timer siden #6392 Del Skrevet 4 timer siden Dupers skrev (10 minutter siden): Her tror jeg kanskje en av oss misforsto hva som ble sagt. Jeg tolka det som at hun ikke kan belage seg på at det er 120 000 hver måned siden hun har så ustabile seertall. At de 120 000 blir en bonus, for det kan hun ikke belage seg på å ha som hovedinntekt slik som andre norske influensere kan Det er godt mulig. Jeg hørte at hun sa hun i snitt hadde 120, noen mnd opptil 300. Men om snittet er på 120 så er det jo umulig at det er overflod av mnd med bare 50 🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 36 minutter siden #6393 Del Skrevet 36 minutter siden Dupers skrev (3 timer siden): Her tror jeg kanskje en av oss misforsto hva som ble sagt. Jeg tolka det som at hun ikke kan belage seg på at det er 120 000 hver måned siden hun har så ustabile seertall. At de 120 000 blir en bonus, for det kan hun ikke belage seg på å ha som hovedinntekt slik som andre norske influensere kan Var vel slik jeg også tolket det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå