Bibbi_ Skrevet 16. mars #6341 Skrevet 16. mars Dorisdott skrev (1 time siden): Joda… den kan lukkes, om du går opp en str eller to🫣 Haha, ja det er jo buksestr som gjør at du ikke får lukket, er ikke buksa sin feil. Gjør hun seg dum? 3
FreezeandFawn Skrevet 16. mars #6342 Skrevet 16. mars Vi har vel alle bestilt hjem klær og valgt feil størrelse? Synes ikke vi skal skyte henne av den grunn 3
Dorisdott Skrevet 16. mars #6343 Skrevet 16. mars FreezeandFawn skrev (7 minutter siden): Vi har vel alle bestilt hjem klær og valgt feil størrelse? Synes ikke vi skal skyte henne av den grunn Her er hun i en fysisk butikk og skal kjøpe klær. Hun legger ut «la oss snakke om at det er så vanskelig å få på seg jeans» altså, det er ikke vanskelig å ta på seg jeans om man tar riktig størrelse. Den skal ikke være så trang at du må legge deg ned for å få den på, eller bruke makt for å få igjen knappen. Da er den jo for liten. Hvorfor presse seg inn i alt for små størrelser? det blir jo bare for dumt. Har sett at både SE og T merker klærne de bruker av eget design i egne str. De sier de bruker M begge to, for deres klær er merket med M. Men det er jo ikke en normal M. Deres M er heller som ca vanlig L. Jeg er vanligvis en small/liten medium. Small i klærne til både by lien og careless er altfor store til meg. Jeg må ha Xs, og jeg er overhode ingen xs. 5 5
Snublefot62 Skrevet 16. mars #6344 Skrevet 16. mars FreezeandFawn skrev (19 minutter siden): Vi har vel alle bestilt hjem klær og valgt feil størrelse? Synes ikke vi skal skyte henne av den grunn Dette bidrar til kroppspress. Så jo det bør absolutt skytes ned. Vet du hva jeg gjør når jeg har fått feil størrelse i posten? Jeg erkjenner at det var feil størrelse. Det jeg ikke gjør er å skylde på klesplagget eller typen plagg slik Therese her gjør. Det er bare idiotisk. 1 2
elskersommer Skrevet 16. mars #6345 Skrevet 16. mars Dorisdott skrev (3 timer siden): Joda… den kan lukkes, om du går opp en str eller to🫣 Skjønner hun ikke att det er en str for liten? 2
Dorisdott Skrevet 16. mars #6346 Skrevet 16. mars elskersommer skrev (16 minutter siden): Skjønner hun ikke att det er en str for liten? Hadde vært interessant å spurt.. mulig det er blitt sånn at «alt innhold er godt innhold». Istedenfor å heller hente den buksa i en riktig str og vise hvor fin den sikkert hadde vært på. Jeg tror at sånne bukser er litt henne og at hun kler den type bukser☺️ 1 1
Bibbi_ Skrevet 16. mars #6347 Skrevet 16. mars FreezeandFawn skrev (2 timer siden): Vi har vel alle bestilt hjem klær og valgt feil størrelse? Synes ikke vi skal skyte henne av den grunn Hun står i et prøverom! 4
Gjest Milla1717 Skrevet 16. mars #6348 Skrevet 16. mars Det betyr vel at hennes eget merke. Må være veldig stor i str. ?. Aldri prøvd men.
Angel75 Skrevet 16. mars #6349 Skrevet 16. mars Dorisdott skrev (3 timer siden): Her er hun i en fysisk butikk og skal kjøpe klær. Hun legger ut «la oss snakke om at det er så vanskelig å få på seg jeans» altså, det er ikke vanskelig å ta på seg jeans om man tar riktig størrelse. Den skal ikke være så trang at du må legge deg ned for å få den på, eller bruke makt for å få igjen knappen. Da er den jo for liten. Hvorfor presse seg inn i alt for små størrelser? det blir jo bare for dumt. Har sett at både SE og T merker klærne de bruker av eget design i egne str. De sier de bruker M begge to, for deres klær er merket med M. Men det er jo ikke en normal M. Deres M er heller som ca vanlig L. Jeg er vanligvis en small/liten medium. Small i klærne til både by lien og careless er altfor store til meg. Jeg må ha Xs, og jeg er overhode ingen xs. Bibbi_ skrev (54 minutter siden): Hun står i et prøverom! Kommer vel ann på hvilket bilde som diskuteres eller. For på det ene bildet er hun hjemme. 1
FreezeandFawn Skrevet 16. mars #6350 Skrevet 16. mars Dorisdott skrev (5 timer siden): Her er hun i en fysisk butikk og skal kjøpe klær. Hun legger ut «la oss snakke om at det er så vanskelig å få på seg jeans» altså, det er ikke vanskelig å ta på seg jeans om man tar riktig størrelse. Den skal ikke være så trang at du må legge deg ned for å få den på, eller bruke makt for å få igjen knappen. Da er den jo for liten. Hvorfor presse seg inn i alt for små størrelser? det blir jo bare for dumt. Har sett at både SE og T merker klærne de bruker av eget design i egne str. De sier de bruker M begge to, for deres klær er merket med M. Men det er jo ikke en normal M. Deres M er heller som ca vanlig L. Jeg er vanligvis en small/liten medium. Small i klærne til både by lien og careless er altfor store til meg. Jeg må ha Xs, og jeg er overhode ingen xs. Beklager, da har jeg misforstått hvilket klipp det var, jeg trodde det var et av plaggene hun hadde bestilt hjem fra Ellos ☺️
FreezeandFawn Skrevet 16. mars #6351 Skrevet 16. mars (endret) Snublefot62 skrev (5 timer siden): Dette bidrar til kroppspress. Så jo det bør absolutt skytes ned. Vet du hva jeg gjør når jeg har fått feil størrelse i posten? Jeg erkjenner at det var feil størrelse. Det jeg ikke gjør er å skylde på klesplagget eller typen plagg slik Therese her gjør. Det er bare idiotisk. Ja, jeg trodde dette var et av plaggene hun hadde bestilt hjem. Tja, 42 er ikke 42 i alle merker, så jeg kunne sikkert liret utav meg en kommentar 😄 Noen ganger er stoffet også ulikt, slik at for eksempel stretchen er bedre i én farge enn en annen. Endret 16. mars av FreezeandFawn
elskersommer Skrevet 16. mars #6352 Skrevet 16. mars Angel75 skrev (2 timer siden): Kommer vel ann på hvilket bilde som diskuteres eller. For på det ene bildet er hun hjemme. Det bilde som diskuteres nå er det hvor hun står i ett prøverom.. tror det er cubus 2 1
Dorisdott Skrevet 16. mars #6353 Skrevet 16. mars FreezeandFawn skrev (7 minutter siden): Ja, jeg trodde dette var et av plaggene hun hadde bestilt hjem. Tja, 42 er ikke 42 i alle merker, så jeg kunne sikkert liret utav meg en kommentar 😄 Noen ganger er stoffet også ulikt, slik at for eksempel stretchen er bedre i én farge enn en annen. Ja det stemmer at det ene bildet er fra hjemme og det andre fra et prøverom. Poenget mitt var at jeg syntes det er teit å legge ut at det er så innmari jobb å få på seg jeans. For det er det jo ikke…Da har du mest sannsynlig ikke riktig størrelse. Så da å klemme seg inn i en bukse som åpenbart er for liten og å klage på at det er så vanskelig å kle på seg jeans var det jeg syntes ble for dumt. Da kunne hun heller sagt at det en var for liten. 5
Bibbi_ Skrevet 17. mars #6354 Skrevet 17. mars Hun sier på snap her at hun kun tjener penger på influenser jobben, og at ByLien er gratis jobb. Og hun er redd for å nøte veggen igjen. Men nå skal Øyvind begynne å jobbe for henne. Med hva? Skal han snappe for henne? Hvis han skal jobbe i byLien som hun ikke tjener noe på, vil jo si at heller ikke kommer til å tjene noe.. Hva er egentlig planen dems? Skal mr bulibuksa bli influenser på hennes konto? Æsj! 1
hvaduikkeser Skrevet 17. mars #6355 Skrevet 17. mars Hva er greia med at kjærestene/mennene til influencerne sier opp jobbene sine for å jobbe for fruene sine🤷♀️ For en klein og unyttig jobb. Og hvorfor skal hun møte veggen snart som ikke gjør noe annet enn å kle på seg foran kamera, gå tur med hunden, sminke seg og hva ellers egentlig? Helt tullete. 4 8
Gjest Milla1717 Skrevet 17. mars #6356 Skrevet 17. mars Bibbi_ skrev (13 minutter siden): Hun sier på snap her at hun kun tjener penger på influenser jobben, og at ByLien er gratis jobb. Og hun er redd for å nøte veggen igjen. Men nå skal Øyvind begynne å jobbe for henne. Med hva? Skal han snappe for henne? Hvis han skal jobbe i byLien som hun ikke tjener noe på, vil jo si at heller ikke kommer til å tjene noe.. Hva er egentlig planen dems? Skal mr bulibuksa bli influenser på hennes konto? Æsj! Er det ikke henne som tok ut så masse utbytte i fjord?. De regnestykkene de har er umulig å forstå. Men spesielt å si opp en jobb i staten i disse usikre tider. Å satse på kjolene til fruen 😳
Really Skrevet 17. mars #6357 Skrevet 17. mars hvaduikkeser skrev (33 minutter siden): Hva er greia med at kjærestene/mennene til influencerne sier opp jobbene sine for å jobbe for fruene sine🤷♀️ For en klein og unyttig jobb. Og hvorfor skal hun møte veggen snart som ikke gjør noe annet enn å kle på seg foran kamera, gå tur med hunden, sminke seg og hva ellers egentlig? Helt tullete. Her vil jeg forsvare henne. En kan møte veggen av andre ting, det er ikke nødvendigvis jobben hennes som har gjort at hun har møtt veggen. Hun har mistet søsteren sin. Det er nok til å møte veggen. Søsteren var nok alt for ung og tenk deg den smerte og sorg Therese har kjent på her. 2
Bibbi_ Skrevet 17. mars #6358 Skrevet 17. mars Milla1717 skrev (26 minutter siden): Er det ikke henne som tok ut så masse utbytte i fjord?. De regnestykkene de har er umulig å forstå. Men spesielt å si opp en jobb i staten i disse usikre tider. Å satse på kjolene til fruen 😳 Så han skal jobbe med ByLien han da? Som hun her står å sier hun ikke tjener noe på? Å det sier han en sikkert godt betalt jobb for?? Jeg forstår det rett og slett ikke jeg. 1
Bibbi_ Skrevet 17. mars #6359 Skrevet 17. mars Really skrev (1 minutt siden): Her vil jeg forsvare henne. En kan møte veggen av andre ting, det er ikke nødvendigvis jobben hennes som har gjort at hun har møtt veggen. Hun har mistet søsteren sin. Det er nok til å møte veggen. Søsteren var nok alt for ung og tenk deg den smerte og sorg Therese har kjent på her. Joda, men hun står å sier hun trenger avlastning for det er for mye jobb. Det er hvertfall det jeg tolker av det hun sier. Men altså, hun går tur med bikkja, kjører C på dans og shopper. 1
Sølvberget Skrevet 17. mars #6360 Skrevet 17. mars Bibbi_ skrev (9 minutter siden): Joda, men hun står å sier hun trenger avlastning for det er for mye jobb. Det er hvertfall det jeg tolker av det hun sier. Men altså, hun går tur med bikkja, kjører C på dans og shopper. Therese har jo designer(e), ansatte på lager, investor, bestevenninna som høyre hånd (?) osv i ryggen.. Hvor mye jobb gjenstår, bortsett fra Snap og daglige gjøremål? 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå