Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Skrevet
elskersommer skrev (20 timer siden):

Koster og være kar🙈 200 000 kr for mellomfinansiering 😱

Bilde fra TL sin Snapchat 

Screenshot_2025-03-12-17-13-35-009_com.snapchat.android.jpg

Hvorfor trenger folk å vite dette? Hun har tydeligvis nok av penger 💰 hvis dette er kjipt å betale, kanskje ta et lite regnestykke på hva hun bruker på impuls shopping av unødvendig ræl gjennom året… tipper den summen er greit i nærheten av 200 000😅

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dorisdott skrev (1 time siden):

Hvorfor trenger folk å vite dette? Hun har tydeligvis nok av penger 💰 hvis dette er kjipt å betale, kanskje ta et lite regnestykke på hva hun bruker på impuls shopping av unødvendig ræl gjennom året… tipper den summen er greit i nærheten av 200 000😅

For og ikke snakke om bilen hun har kjøpt🙈 

• Liker 1
Skrevet
Milla1717 skrev (5 timer siden):

Skulle tro disse hadde egen avtale med bankene.  Sikkert penger og alt i orden nå. Men disse yrkene og bedrifter er ikke sikre for like mye inntekter frem i tid. Skjønner bare ikke at banker er med på dette. De er jo så sinnssyk strenge mot vanlig folk. Gubben går vel også fra en jobb i staten også. Som har en mere sikkerhet . Skjønner lite av dette. 

Det er jo nettopp det de har. Eller alle med penger på bok. Ingen person uten store mengder midler på bok hadde fått godkjent mellomfinansiering på denne summen. 

• Liker 1
Skrevet
Dupers skrev (11 minutter siden):

Det er jo nettopp det de har. Eller alle med penger på bok. Ingen person uten store mengder midler på bok hadde fått godkjent mellomfinansiering på denne summen. 

Har ett eksempel.  Vi hadde hytte. Var mye trøbbel med og få lov til og bygge ut og andre ting vi måtte søke kommunen om. Så vi ga opp og solgte.

Solgte til en person i Norge med mye penger. Knappe måneden etter overtakelsen så hadde han fått ja på det meste som vi fikk nei på.🙈

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Milla1717
Skrevet
Dupers skrev (27 minutter siden):

Bankene får behandle folk likt . 

Skrevet

Jeg har ikke fulgt henne på 5 mnder er det vel. Fulgte idag. Ikke noe nytt. Samme kjøret fortatt. Jeg fulgte igjen fordi jeg vil se husprosessen, men spørs nå altså

• Liker 1
Skrevet

Og hun går fra 0 til 100 hver gang. Ligger nede, er sliten og syk. Plutselig oppe igjen, og da er det helt 110 og pust og pes. 

Jeg anbefaler at du finner en gylden middelvei, Lien, for dette ser ut til å smelle for ofte. 

En annen ting jeg har tenkt på når det gjelder Lien og Sara E…. Når de får tilsendt vareprøver i posten (og stoffprøver- ser for øvrig veldig på liksom ut, er det sånn det fungerer?) Hvorfor er det alltid: Hurra, vi har fått vareprøver!!!! *kaster seg over posen, river den opp, drar ut det krøllete plagget, og står og vurderer opp og ned og frem og tilbake. Drar det på seg, og viser frem, uten å tenke på hvordan og hvilket tilbehør. Hvorfor ikke gjøre dette i ro og mak, og litt mer ordentlig? 
Og igår, når denne nye tightsen kom og var i feil stoff…. Så står hun og skal vurdere og deretter sende mail til fabrikken…. hvor er designeren og de andre menneskene da? Og hvor er assistenten hun tilsatte? 

Jeg skjønner ingenting. Og en siste ting. Jeg ser for meg at jeg er assistent til en tilfeldig influenser…. Jeg lager en plan for denne influenseren: 

Mandag: 

1- god morgen til følgerne. Godt humør, mye energi 

2- ta med kaffekoppen på tur med hunden. Film bæsj i snøen. 

3- smink deg mens du forteller om hvor mye penger du betaler i lån 

4- reis ut og handle på Nille. 

5- vis rotete vaskerom 

6- tur med hund. 

7- lag middag 

8- Fortell om øyevippeserum

9- tur med hund 

NB! Om vareprøve dukker opp, utgår alle punkt nevnt ovenfor. Da springer du ut og henter pakke, spring inn, pust høyt, vær andpusten, riv opp posen, dra ut klær, vis reaksjonen din. Dra klærne på deg. Vis. 

altså. Jeg forstår ikke verden…. SOS 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
Outandabout skrev (1 time siden):

Og hun går fra 0 til 100 hver gang. Ligger nede, er sliten og syk. Plutselig oppe igjen, og da er det helt 110 og pust og pes. 

Jeg anbefaler at du finner en gylden middelvei, Lien, for dette ser ut til å smelle for ofte. 

En annen ting jeg har tenkt på når det gjelder Lien og Sara E…. Når de får tilsendt vareprøver i posten (og stoffprøver- ser for øvrig veldig på liksom ut, er det sånn det fungerer?) Hvorfor er det alltid: Hurra, vi har fått vareprøver!!!! *kaster seg over posen, river den opp, drar ut det krøllete plagget, og står og vurderer opp og ned og frem og tilbake. Drar det på seg, og viser frem, uten å tenke på hvordan og hvilket tilbehør. Hvorfor ikke gjøre dette i ro og mak, og litt mer ordentlig? 
Og igår, når denne nye tightsen kom og var i feil stoff…. Så står hun og skal vurdere og deretter sende mail til fabrikken…. hvor er designeren og de andre menneskene da? Og hvor er assistenten hun tilsatte? 

Jeg skjønner ingenting. Og en siste ting. Jeg ser for meg at jeg er assistent til en tilfeldig influenser…. Jeg lager en plan for denne influenseren: 

Mandag: 

1- god morgen til følgerne. Godt humør, mye energi 

2- ta med kaffekoppen på tur med hunden. Film bæsj i snøen. 

3- smink deg mens du forteller om hvor mye penger du betaler i lån 

4- reis ut og handle på Nille. 

5- vis rotete vaskerom 

6- tur med hund. 

7- lag middag 

8- Fortell om øyevippeserum

9- tur med hund 

NB! Om vareprøve dukker opp, utgår alle punkt nevnt ovenfor. Da springer du ut og henter pakke, spring inn, pust høyt, vær andpusten, riv opp posen, dra ut klær, vis reaksjonen din. Dra klærne på deg. Vis. 

altså. Jeg forstår ikke verden…. SOS 

Nå glemte du å legge inn ett punkt om å pleie mannens bul i buksa. Den han går rundt på jobb med😉

• Liker 3
Skrevet

Jeg er kanskje en av få som ikke synes noe om den sutringen ang 200 000 kr i mellomfinansiering, er noe å sutre om.

Altså..... det er ikke så lenge siden det ble vist en oversikt over inntekt i fjor, og hun lå på 4,5 til 5,5 millioner.  Han har jo inntekt også......De kjøper seg ett dyrt hus, de eier en lager seksjon, feriested, og hun går å kjøper seg en bil til 1 million, så synes ikke synd i henne..... og i tillegg så handler hun så mye " ræl" i gjennom året atte hjelpes....

(Så hadde man tjent 500 000 gjennom året, å skulle ut med 20- 30 tusen i mellomfinansiering, så hadde vel ikke det vært noe sak)

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Når man sliter så fælt for å få på seg buksa må man skjønne at den er for liten. 
er jo ikke meningen at det skal være så vanslig å få på seg jeans🫣

IMG_4574.png

• Liker 3
Gjest Milla1717
Skrevet
Dorisdott skrev (14 minutter siden):

Når man sliter så fælt for å få på seg buksa må man skjønne at den er for liten. 

IMG_4574.png

Har hun startet å selge bukser😳

Skrevet

Nei, prøver nok å bare øke engasjementet (mer klikk) med å vise klær fra Ellos. Akkurat som Nyhus nå gjør. Antakelig gir det mer penger inn 😉

Gjest Milla1717
Skrevet
lin skrev (14 minutter siden):

Nei, prøver nok å bare øke engasjementet (mer klikk) med å vise klær fra Ellos. Akkurat som Nyhus nå gjør. Antakelig gir det mer penger inn 😉

Å såpass ja. Hun stresser vel like mye som før. Husk å puste er en stor vits.

Skrevet
Dorisdott skrev (4 timer siden):

IMG_4574.png

Herregud så dumt, kjøp en større størrelse som du tydeligvis trenger Therese. Bedre det enn å stå å dumme seg ut slik. 

• Liker 2
Skrevet

Morsomt. Lien og Sara lagte et voldsomt styr når de måtte dobbeltmerke bilder der de reklamerte for andre iført egen kjole. Vi eier ikke andre klær enn vår eget merke, sa de da, og de ville ikke gå og handle bare for å bruke i reklame. Nå, shopping fra ellos. 

• Liker 2
Skrevet
Dorisdott skrev (7 timer siden):

IMG_4574.png

Altså hun puster og peser noe så enormt ..🙈

• Nyttig 1
Skrevet

I går var det syt og klag fordi hun måtte ut med 200 tusen som mellomfinansiering. Så nå måtte de faktisk spare litt😊

I går svei hun av litt i dekor til bursdag. I dag fikk hun da alt tøy fra Ellos. Å hun svir av 3000 kr på en kake😱😱 fordi datter fyller 12 år. 

Screenshot_2025-03-14-20-26-52-929_com.snapchat.android.jpg

• Liker 2
Skrevet

Therese kopierer Monica i absolutt alt. Plutselig har Therese kjøpt seg dongeribukser, etter vi har sett Monica kle seg i dongeribukser. De kvite cowboystøvlettene er etterligning av Monica. Prat om økonomi er kopiering av Monica. Hadde jeg vært Monica hadde jeg blitt irritert. Og tenk, disse 2 skal bli naboer. Jeg hadde rømt landet og flyttet til Spania jeg og. 

• Liker 5
Gjest Milla1717
Skrevet
Really skrev (1 time siden):

Therese kopierer Monica i absolutt alt. Plutselig har Therese kjøpt seg dongeribukser, etter vi har sett Monica kle seg i dongeribukser. De kvite cowboystøvlettene er etterligning av Monica. Prat om økonomi er kopiering av Monica. Hadde jeg vært Monica hadde jeg blitt irritert. Og tenk, disse 2 skal bli naboer. Jeg hadde rømt landet og flyttet til Spania jeg og. 

Hører Monica også vil ha svømmebasseng , det er vel noe venninner får . Så de dilter vel etter hverandre hele gjengen😂

Skrevet

Joda… den kan lukkes, om du går opp en str eller to🫣

IMG_4577.png

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...