Really Skrevet 2. mars #6241 Skrevet 2. mars pålandjorda skrev (13 minutter siden): Turen til Frankrike betalte T fra e g e n lomme… Betalte hun for alle 4? Vil hun spare inn dette på salg av kjolene? Selger hun så godt at det svarer seg og bruke 10 talls tusen kroner på 5 dagers tur til Nice? Tror ikke det blir bedre salg av kjolene fordi hun har brukt Nice sin natur og bygninger som bakgrunn?Tenker Therese hadde lyst på en jente tur og dette var måten og få det til på. Virker ikke som hun har andre venninner. 2 4
Dupers Skrevet 2. mars #6242 Skrevet 2. mars pålandjorda skrev (1 time siden): Turen til Frankrike betalte T fra e g e n lomme… Med penger hun har tatt ut ekstra av firmaet sitt i tillegg til lønn, eller fra den "normale" lønna hun tar ut? 1
Kønn Skrevet 2. mars #6243 Skrevet 2. mars Outandabout skrev (5 timer siden): Therese forteller at hennes firma har betalt for Frankrike-turen de hadde. Sara forteller at en gjeng fra Careless nå drar til Spania (selvsagt) på Careless sin regning…. Virker til å være samme agenda på begge desse turene. Er ikke det merkelig at Therese da betaler via Thereselien? Da er jo Monica ganske frekk når hun på samme tur reklamerer for sine egne kjoler. Men kan tenke meg T gjør alt for sitt store forbilde. 4 1
Kønn Skrevet 2. mars #6244 Skrevet 2. mars pålandjorda skrev (1 time siden): Turen til Frankrike betalte T fra e g e n lomme… Jeg forstå det som at det var firma Therese Lien a/s (det er influenserfirma hennes). By Lien er kjolene, sengetøy osv.
Snublefot62 Skrevet 2. mars #6245 Skrevet 2. mars Therese har vel gjort det sånn da det sannsynligvis ikke er forsvarlig å dekke en slik tur ut fra ByLien pga økonomi. Men jeg hadde ikke tatt den risikoen hun nå gjør. Det er ganske strenge regler rundt hva som skal dekkes av bedriften av reiser. Og at Therese Lien AS dekker dette bør regnskapsfører stille spørsmål med. 2 1
Outandabout Skrevet 2. mars #6246 Skrevet 2. mars Tror muligens hun har tatt seg vann over hodet. Forstår heller ikke at de absolutt vil ha med ektefellene inn i bedriftene sine. Etter min mening må det være sunt å ikke dele både jobbhverdag og hverdag. I tillegg hadde de da hatt en sikkerhet i hans stilling…. men,men. De om det….. Syns hun fremstår oppgitt og frustrert når hun forteller om tankene sine. Tror ikke dette livet de lever er bra for henne. 8 2
Minlillelykke Skrevet 2. mars #6247 Skrevet 2. mars Outandabout skrev (2 timer siden): Tror muligens hun har tatt seg vann over hodet. Forstår heller ikke at de absolutt vil ha med ektefellene inn i bedriftene sine. Etter min mening må det være sunt å ikke dele både jobbhverdag og hverdag. I tillegg hadde de da hatt en sikkerhet i hans stilling…. men,men. De om det….. Syns hun fremstår oppgitt og frustrert når hun forteller om tankene sine. Tror ikke dette livet de lever er bra for henne. Alle har godt av å ha en arbeidsplass å gå til. Det disse influenserene holder på med kommer til å ødelegge de. Å ikke ha noen å fysisk dele arbeidsdagen med hadde gjort at jeg klikket. Å hennes tlf samtaler med sara og monica teller faktisk ikke. De tar jeg mer som kaffe slabberas. Å ha ett arbeidsmiljø, ett sted å dra for å utføre arbeidet har jeg stor tro er nyttig. Å henge hjemme for å filme at man sminker seg og går lufte tur med bikkja er faktisk noe alle gjør, hver dag i tillegg til jobb. Om man er kvinne og har hun selvsagt. Jeg sminker meg hver dag, drar på jobb, kommet hjem osv. Jeg personlig håper folk slutter å følge disse så de faktisk må jobbe for pengene de drar inn, i stedet for å drive dank. 5
Gjest pålandjorda Skrevet 2. mars #6248 Skrevet 2. mars Snublefot62 skrev (5 timer siden): Therese har vel gjort det sånn da det sannsynligvis ikke er forsvarlig å dekke en slik tur ut fra ByLien pga økonomi. Men jeg hadde ikke tatt den risikoen hun nå gjør. Det er ganske strenge regler rundt hva som skal dekkes av bedriften av reiser. Og at Therese Lien AS dekker dette bør regnskapsfører stille spørsmål med. Så kan hun jo spørrre regnslapsfører og fikse delvis firmatur på henne og assistent. Det er jo relevant. Og være ærlig om det. Huset deres blir sikkert ført på firma. Nå er jo mannen også annsatt. Og de kan begge reise på formaturerz Biler blir leaset på firma.
Gjest Milla1717 Skrevet 2. mars #6249 Skrevet 2. mars (endret) pålandjorda skrev (29 minutter siden): Så kan hun jo spørrre regnslapsfører og fikse delvis firmatur på henne og assistent. Det er jo relevant. Og være ærlig om det. Huset deres blir sikkert ført på firma. Nå er jo mannen også annsatt. Og de kan begge reise på formaturerz Biler blir leaset på firma. Har hun ikke gått ut at ny bil kostet 1 mill? Endret 2. mars av Milla1717
Kønn Skrevet 2. mars #6250 Skrevet 2. mars pålandjorda skrev (41 minutter siden): Så kan hun jo spørrre regnslapsfører og fikse delvis firmatur på henne og assistent. Det er jo relevant. Og være ærlig om det. Huset deres blir sikkert ført på firma. Nå er jo mannen også annsatt. Og de kan begge reise på formaturerz Biler blir leaset på firma. Kan hun det når det er to ulike firmaer? Høres rart ut.
Outandabout Skrevet 3. mars #6251 Skrevet 3. mars Må hun gå tilbake til samarbeid nå? Mener hun sa at hun ikke ville ta på seg samarbeid. 1
Snoker45 Skrevet 4. mars #6252 Skrevet 4. mars Milla1717 skrev (På 2.3.2025 den 22.44): Har hun ikke gått ut at ny bil kostet 1 mill? Hvilken bil har hun kjøpt?
Gjest Milla1717 Skrevet 4. mars #6253 Skrevet 4. mars Snoker45 skrev (4 minutter siden): Hvilken bil har hun kjøpt? Hørte bare noen hadde sett det på Snapchat . Vet ikke
Really Skrevet 4. mars #6254 Skrevet 4. mars Snoker45 skrev (27 minutter siden): Hvilken bil har hun kjøpt? BMW til 1 millioner kroner
Nysgjerriper Skrevet 4. mars #6255 Skrevet 4. mars Really skrev (38 minutter siden): BMW til 1 millioner kroner Dama har god sans for bil da👌🏼Kjør med stil🙌🏼 1
Dorisdott Skrevet 4. mars #6256 Skrevet 4. mars Outandabout skrev (På 3.3.2025 den 19.29): Må hun gå tilbake til samarbeid nå? Mener hun sa at hun ikke ville ta på seg samarbeid. Og det har hun akkurat startet med… reklamerte for klær fra bobbleroom her om dagen… fantastisk kjole og blazer og super digge jeans….. bla bla bla… 3
Outandabout Skrevet 4. mars #6257 Skrevet 4. mars Står nok ikke så bra til sånn reint økonomisk kanskje 1 2
Gjest pålandjorda Skrevet 4. mars #6258 Skrevet 4. mars (endret) Firmabil: Bedriften dekker kostnadene for bilen. Samtidig så skattlegges du for bruk av bilen, for en firmabil kan du også benytte privat. 🚘🏡🏊 Hovedgrunner til å kjøpe bolig på firma inkluderer skattefordeler, så lenge du ikke tar ut utbytte eller lønn til deg selv, og lettere tilgang til finansiering. Om du kjøper bolig på firma må du betale både selskapsskatt på overskudd, og skatt på utbytte eller lønn. Endret 4. mars av pålandjorda
loffen Skrevet 5. mars #6259 Skrevet 5. mars Jeg følger henne ikke lenger, synes hun er vulgær, selger stygge klær, dynker trynet i beige gugge og maser om cocos og camping på repeat, så det ga meg absolutt ingenting. Nå lå hun på ‘utforsk’ på snap med dette her; er det virkelig noen som gidder svare eller klikke seg inn på sånt vissvass?! 9 1
Bibbi_ Skrevet 5. mars #6260 Skrevet 5. mars loffen skrev (2 timer siden): Jeg følger henne ikke lenger, synes hun er vulgær, selger stygge klær, dynker trynet i beige gugge og maser om cocos og camping på repeat, så det ga meg absolutt ingenting. Nå lå hun på ‘utforsk’ på snap med dette her; er det virkelig noen som gidder svare eller klikke seg inn på sånt vissvass?! Da har du lite å komme med, og samtidig desperat etter penger. Men noen stemmer vel i vei 🙈 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå