Milla1717 Skrevet mandag kl 09:05 #6181 Del Skrevet mandag kl 09:05 Notthatbad skrev (42 minutter siden): Å når du har sett på de 20 snappene datt det kroner inn i kassa hos TL. Følger henne ikke, men tråden her inne siden vi bor på samme plass ( foreløpig). Personlig så tenker jeg at hun får dele vilt og hemningsløst med eller uten merking, men jo færre som følger jo mindre penger i kassen som er en større konsekvens for hun som influenser enn en bot for manglende merking. Hele denne bransjen virker som de kan gjøre som de vil. Ikke merke med reklame fete overskrifter å få få klikk. Drikke alkohol med begge hender osv .Litt av noen påvirkere disse er. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet mandag kl 09:44 #6182 Del Skrevet mandag kl 09:44 Ønsker vel snapstilen som IR. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet mandag kl 11:06 #6183 Del Skrevet mandag kl 11:06 Notthatbad skrev (2 timer siden): Å når du har sett på de 20 snappene datt det kroner inn i kassa hos TL. Følger henne ikke, men tråden her inne siden vi bor på samme plass ( foreløpig). Personlig så tenker jeg at hun får dele vilt og hemningsløst med eller uten merking, men jo færre som følger jo mindre penger i kassen som er en større konsekvens for hun som influenser enn en bot for manglende merking. Enig i det, men hun hadde også fortjent en bot. For dette er rett og slett lovbrudd. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet mandag kl 11:10 #6184 Del Skrevet mandag kl 11:10 Notthatbad skrev (2 timer siden): Å når du har sett på de 20 snappene datt det kroner inn i kassa hos TL. Følger henne ikke, men tråden her inne siden vi bor på samme plass ( foreløpig). Personlig så tenker jeg at hun får dele vilt og hemningsløst med eller uten merking, men jo færre som følger jo mindre penger i kassen som er en større konsekvens for hun som influenser enn en bot for manglende merking. Ja da.. jeg vet hun får klingende mynt i kassa. Men kom gjerne med forslag på hvordan jeg skal få meldt inn til FT uten og måtte se på hennes snap? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet mandag kl 11:12 #6185 Del Skrevet mandag kl 11:12 Outandabout skrev (5 minutter siden): Enig i det, men hun hadde også fortjent en bot. For dette er rett og slett lovbrudd. Hun starter dagen i dag med kun umerket reklame.. hun er desidert værst i klassen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålandjorda Skrevet mandag kl 13:00 #6186 Del Skrevet mandag kl 13:00 Mangler skolegang og kursing i å drive egen bedrift som selger varer til lettlurte kunder. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet mandag kl 17:38 #6187 Del Skrevet mandag kl 17:38 Noen må si til meg att dette er tull.. HER programmet.no har lagt ut semifinalister og der er Therese Lien med som årets rollemodell🙈 Følger ikke disse jurymedlem mene med på noen ting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet mandag kl 19:42 #6188 Del Skrevet mandag kl 19:42 elskersommer skrev (2 timer siden): Noen må si til meg att dette er tull.. HER programmet.no har lagt ut semifinalister og der er Therese Lien med som årets rollemodell🙈 Følger ikke disse jurymedlem mene med på noen ting Rollemodell på hvilken måte? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet mandag kl 19:54 #6189 Del Skrevet mandag kl 19:54 Xmasclovn skrev (10 minutter siden): Rollemodell på hvilken måte? Alle er forskjellige. Alle liker ikke de samme. Tenk så kjedelig verden hadde blitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet mandag kl 20:14 #6190 Del Skrevet mandag kl 20:14 Angel75 skrev (17 minutter siden): Alle er forskjellige. Alle liker ikke de samme. Tenk så kjedelig verden hadde blitt. Hva slags svar er det på spørsmålet? Var det vanskelig å forstå hva jeg spurte om? Hvis du ikke klarer å svare på hvilken måte hun er en rollemodell, og da særlig knyttet til konkurransen hos HER, så kan du like gjerne la vær å svare. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet mandag kl 20:19 #6191 Del Skrevet mandag kl 20:19 Angel75 skrev (21 minutter siden): Alle er forskjellige. Alle liker ikke de samme. Tenk så kjedelig verden hadde blitt. Du må gjerne utdype litt om hvordan vi kan si att hun er en rollemodell? 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet mandag kl 20:33 #6192 Del Skrevet mandag kl 20:33 Rollemodell er vel forbilde , ja jøss . 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet mandag kl 21:56 #6193 Del Skrevet mandag kl 21:56 elskersommer skrev (1 time siden): Du må gjerne utdype litt om hvordan vi kan si att hun er en rollemodell? Det må vel heller de som ser på henne som en rollemodell gjøre. Hun har vel gode egenskaper som de fleste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet mandag kl 21:58 #6194 Del Skrevet mandag kl 21:58 Xmasclovn skrev (1 time siden): Hva slags svar er det på spørsmålet? Var det vanskelig å forstå hva jeg spurte om? Hvis du ikke klarer å svare på hvilken måte hun er en rollemodell, og da særlig knyttet til konkurransen hos HER, så kan du like gjerne la vær å svare. Står fritt fram i forumet å svare. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet mandag kl 22:12 #6195 Del Skrevet mandag kl 22:12 Angel75 skrev (9 minutter siden): Står fritt fram i forumet å svare. Ingen hindrer deg i å svare, heller. Du ble spurt om du forstod spørsmålet du svarte på da det du skrev hverken var et svar, eller relevant for spørsmålet. Men for all del, ingen hindrer deg i å hverken svare eller drite deg ut, så bare kjør på🤭 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet mandag kl 22:15 #6196 Del Skrevet mandag kl 22:15 Angel75 skrev (17 minutter siden): Står fritt fram i forumet å svare. Tror den er grønn om jeg ikke husker feil. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet mandag kl 22:15 #6197 Del Skrevet mandag kl 22:15 elskersommer skrev (1 time siden): Du må gjerne utdype litt om hvordan vi kan si att hun er en rollemodell? Orke forholde seg til svadasvar. Står det noe om hva de legger i begrepet eller kriteriene for å bli finalist eller årets rollemodell? Vet du hvem som vant prisen i fjor? For de hadde vel en utdeling for 2024 hvis jeg ikke husker feil.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet mandag kl 22:16 #6198 Del Skrevet mandag kl 22:16 Bibbi_ skrev (Akkurat nå): Tror den er grønn om jeg ikke husker feil. Der kom du deg opp på samme nivå! Eller skal vi si ned😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet mandag kl 22:22 #6199 Del Skrevet mandag kl 22:22 Xmasclovn skrev (5 minutter siden): Der kom du deg opp på samme nivå! Eller skal vi si ned😂 😂 Ja si det, det går jo litt opp og ned i blant, så vanskelig å si egentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet mandag kl 22:24 #6200 Del Skrevet mandag kl 22:24 Bibbi_ skrev (Akkurat nå): 😂 Ja si det, det går jo litt opp og ned i blant, så vanskelig å si egentlig. Ser den! Forresten, vi to går visstnok en viss 😇 sånn på nervene at stakkaren klager på oss på dis*ord😂 Send meg en PM hvis du vil vite mer🤭 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå