Kønn Skrevet 23. februar #6161 Skrevet 23. februar Hvor er det blitt av venninnen som var hennes assistent? 1
Gjest pålandjorda Skrevet 23. februar #6163 Skrevet 23. februar Kjørte virkelig TL leie bilen i går? 🍻🚗
Gjest Milla1717 Skrevet 23. februar #6164 Skrevet 23. februar pålandjorda skrev (5 minutter siden): Kjørte virkelig TL leie bilen i går? 🍻🚗 Håper ikke det. Men fikk bare se hun drev å hentet ut bil.er vel noen som har sett mere.
elskersommer Skrevet 23. februar #6165 Skrevet 23. februar pålandjorda skrev (41 minutter siden): Kjørte virkelig TL leie bilen i går? 🍻🚗 Det kan hun ikke ha gjort😱
Tigerfrue Skrevet 23. februar #6166 Skrevet 23. februar Det er egne kjoler og annet i monitor, på alle der, og ikke en jævla snap er merket med egenreklame...... Skjønner ikke at de får lov å holde på sånn uten konsekvenser. 5
Outandabout Skrevet 23. februar #6167 Skrevet 23. februar Tigerfrue skrev (1 time siden): Det er egne kjoler og annet i monitor, på alle der, og ikke en jævla snap er merket med egenreklame...... Skjønner ikke at de får lov å holde på sånn uten konsekvenser. Meld inn til FT 1
elskersommer Skrevet 23. februar #6168 Skrevet 23. februar Tigerfrue skrev (1 time siden): Det er egne kjoler og annet i monitor, på alle der, og ikke en jævla snap er merket med egenreklame...... Skjønner ikke at de får lov å holde på sånn uten konsekvenser. Er så enig🤔 men nåde de som Sier att de vil melde inn til FT.. Bilde fra TL sin Snapchat 1
Outandabout Skrevet 23. februar #6169 Skrevet 23. februar Jeg har meldt inn. Hvis de mener de kommer under kategori forretningskvinner, får de også ta konsekvensen av det. Kunne man fått litt profesjonalitet, vær så snill? 7
elskersommer Skrevet 23. februar #6170 Skrevet 23. februar Outandabout skrev (7 minutter siden): Jeg har meldt inn. Hvis de mener de kommer under kategori forretningskvinner, får de også ta konsekvensen av det. Kunne man fått litt profesjonalitet, vær så snill? Jeg har samlet opp i en uke nå.. å tenkte og ta med meg alt frem til 1 mars så melder jeg inn. Er redd det blir mye neste uke 3 3
Orly Skrevet 23. februar #6171 Skrevet 23. februar Outandabout skrev (10 minutter siden): Jeg har meldt inn. Hvis de mener de kommer under kategori forretningskvinner, får de også ta konsekvensen av det. Kunne man fått litt profesjonalitet, vær så snill? Det får jo ingen konsekvenser at de bryter regler, helt utrolig 6
elskersommer Skrevet 23. februar #6172 Skrevet 23. februar Orly skrev (6 minutter siden): Det får jo ingen konsekvenser at de bryter regler, helt utrolig Å de vil ikke få det om ikke vi melder inn.. jeg synes faktisk at SE har blitt bedre på merking men TL er den værste 2
hippyskippy Skrevet 23. februar #6173 Skrevet 23. februar Hvorfor all verden har de ikke noen fine sneakers til de kjolene? Ser jo ut som århundrets kjerringer med de grusomme støvlettene til alt. 8 2
Minlillelykke Skrevet 23. februar #6174 Skrevet 23. februar Hva et greia!? Vet ikke alle at det er vanlig å betale depositum ved leie av bil? Vi har gjort det hver gang, selvom den et forhåndsbetalt. Hotell tar også depositum, i tilfelle skader som må repareres. Synes de gjør seg dummere enn de egentlig er. 2
elskersommer Skrevet 23. februar #6175 Skrevet 23. februar Da er dag 1 over i Frankrike og det er minst 20 Snapchat med umerket reklame 2 1
Outandabout Skrevet 24. februar #6176 Skrevet 24. februar Lurer på hva hun tenker selv om mangel på merking?
Snublefot62 Skrevet 24. februar #6177 Skrevet 24. februar Outandabout skrev (47 minutter siden): Lurer på hva hun tenker selv om mangel på merking? Hun tenker hun er "best i klassen". 4
Notthatbad Skrevet 24. februar #6178 Skrevet 24. februar Minlillelykke skrev (11 timer siden): Hva et greia!? Vet ikke alle at det er vanlig å betale depositum ved leie av bil? Vi har gjort det hver gang, selvom den et forhåndsbetalt. Hotell tar også depositum, i tilfelle skader som må repareres. Synes de gjør seg dummere enn de egentlig er. Leid mange biler uten depositum 🙂 både i spania og frankrike. Du betaler en litt høyere pris men da er alt inkludert. Så det er ulike ordninger hos ulike selskaper 🙂 Hvis du betviler min påstand så kan du bl a sjekke marbelsol.com, var den jeg kom på nå :-)
Minlillelykke Skrevet 24. februar #6179 Skrevet 24. februar Notthatbad skrev (2 minutter siden): Leid mange biler uten depositum 🙂 både i spania og frankrike. Du betaler en litt høyere pris men da er alt inkludert. Så det er ulike ordninger hos ulike selskaper 🙂 Hvis du betviler min påstand så kan du bl a sjekke marbelsol.com, var den jeg kom på nå 🙂 Tviler ikke, men vi har alltid vært nødt til å betale depositum. Alltid fått det igjen. Sikkert forskjellige vilkår hos de forskjellige utleierene 1
Notthatbad Skrevet 24. februar #6180 Skrevet 24. februar elskersommer skrev (9 timer siden): Da er dag 1 over i Frankrike og det er minst 20 Snapchat med umerket reklame Å når du har sett på de 20 snappene datt det kroner inn i kassa hos TL. Følger henne ikke, men tråden her inne siden vi bor på samme plass ( foreløpig). Personlig så tenker jeg at hun får dele vilt og hemningsløst med eller uten merking, men jo færre som følger jo mindre penger i kassen som er en større konsekvens for hun som influenser enn en bot for manglende merking. 7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå