Vikken Skrevet mandag kl 13:16 #6121 Del Skrevet mandag kl 13:16 Å kalle det mobbing er jeg enig i at er å dra det for langt, men kanskje det hadde vært tolket annerledes om en ikke henviste til et spesifikt bilde? For min umiddelbare tanke var også at det var ikke så hyggelig skrevet, hva om hun følte seg kjempe fin! Men etter å ha sett svar og «tyggd litt på det» så skjønner jeg jo at det ikke var vedkommende på bildet som ble kommentert 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet mandag kl 14:22 #6122 Del Skrevet mandag kl 14:22 (endret) Vikken skrev (1 time siden): Å kalle det mobbing er jeg enig i at er å dra det for langt, men kanskje det hadde vært tolket annerledes om en ikke henviste til et spesifikt bilde? For min umiddelbare tanke var også at det var ikke så hyggelig skrevet, hva om hun følte seg kjempe fin! Men etter å ha sett svar og «tyggd litt på det» så skjønner jeg jo at det ikke var vedkommende på bildet som ble kommentert 😅 De som engasjerer seg mest her i tråden vet at de som stiller som modeller melder seg frivillig til oppdrag. De har egen gruppe til dette. Da er man gjerne ekstra glad om man blir plukket ut til dette. Har kanskje en drøm om dette, men som ikke har ideal mål i den syke modellverden. De får beholde klærne som takk, tror Therese kjører samme som Sara. Om hun da har fått være med og velge hva hun skal ha på seg og føler seg ekstra stolt og fin i de klærne. Som mange her kaller sekt, amish, de som handler klær de er trygda, overvektige, ser ikke fine ut i Therese sine klær m.m. Ja, da anser jeg det som mobbing. Ser andre nevner det som reklame, dere sier man kan ikke sammenligne epler og pærer. Vel, dette er ikke som en helt anonym reklame i et blad. Endret mandag kl 14:47 av Angel75 Skrivefeil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet mandag kl 14:33 #6123 Del Skrevet mandag kl 14:33 elskersommer skrev (2 timer siden): Når jeg postet innlegget med de bildene så skrevet jeg som sagt " hele antrekket er lite pent" Så satt jeg og lurte på om jeg skulle poengtere at jeg IKKE mente noe vondt om dama men tenkte at folk skjønner vel når jeg skriver "antrekket" Men nei da🙄🙄 Ikke pent av deg å mobbe et antrekk da 😂 Når fikk antrekk følelser? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet mandag kl 14:35 #6124 Del Skrevet mandag kl 14:35 Xmasclovn skrev (2 timer siden): Folk flest skjønte det, heldigvis kan man si😅 De som vil skjønner det. Så er det noen som ikke vil... 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet mandag kl 15:40 #6125 Del Skrevet mandag kl 15:40 Bibbi_ skrev (1 time siden): De som vil skjønner det. Så er det noen som ikke vil... 😂 Der sa du det jeg egentlig tenkte😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet mandag kl 15:46 #6126 Del Skrevet mandag kl 15:46 (endret) Angel75 skrev (1 time siden): De som engasjerer seg mest her i tråden vet at de som stiller som modeller melder seg frivillig til oppdrag. De har egen gruppe til dette. Da er man gjerne ekstra glad om man blir plukket ut til dette. Har kanskje en drøm om dette, men som ikke har ideal mål i den syke modellverden. De får beholde klærne som takk, tror Therese kjører samme som Sara. Om hun da har fått være med og velge hva hun skal ha på seg og føler seg ekstra stolt og fin i de klærne. Som mange her kaller sekt, amish, de som handler klær de er trygda, overvektige, ser ikke fine ut i Therese sine klær m.m. Ja, da anser jeg det som mobbing. Ser andre nevner det som reklame, dere sier man kan ikke sammenligne epler og pærer. Vel, dette er ikke som en helt anonym reklame i et blad. Slutt å misbruke order mobbing! Ikke bare driter du deg ut, men undergaver de som faktisk blir mobbet. Det er ikke mobbing, uansett hvor mye du prøver å vri og omdefinere. At modellen kanskje har valgt klærne selv eller liker det, er ikke grunn nok til at andre kan synes klærne (PRODUKETET I REKLAMEN) er stygge. Hva du anser som mobbing spiller ingen rolle. Mobbing er tydelig definert og konkretisert over alt, og verden trenger ikke forholde seg til hva DU anser. Heller ei at du beskylder folk for å mobbe, når de ikke gjør det. Bye Felicia🤭 Endret mandag kl 15:47 av Xmasclovn 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet mandag kl 16:05 #6127 Del Skrevet mandag kl 16:05 Angel75 skrev (1 time siden): De som engasjerer seg mest her i tråden vet at de som stiller som modeller melder seg frivillig til oppdrag. De har egen gruppe til dette. Da er man gjerne ekstra glad om man blir plukket ut til dette. Har kanskje en drøm om dette, men som ikke har ideal mål i den syke modellverden. De får beholde klærne som takk, tror Therese kjører samme som Sara. Om hun da har fått være med og velge hva hun skal ha på seg og føler seg ekstra stolt og fin i de klærne. Som mange her kaller sekt, amish, de som handler klær de er trygda, overvektige, ser ikke fine ut i Therese sine klær m.m. Ja, da anser jeg det som mobbing. Ser andre nevner det som reklame, dere sier man kan ikke sammenligne epler og pærer. Vel, dette er ikke som en helt anonym reklame i et blad. Men du tenker ikke at den voksne personen som tar på seg oppdraget med å vise frem klærne og bør forberede seg på at ikke alle synes klærne er fine, og at når de stiller som modeller så er det rimelig sannsynlig at noen vil ytre meningen sin - selv om den er negativ? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet mandag kl 16:29 #6128 Del Skrevet mandag kl 16:29 Snublefot62 skrev (21 minutter siden): Men du tenker ikke at den voksne personen som tar på seg oppdraget med å vise frem klærne og bør forberede seg på at ikke alle synes klærne er fine, og at når de stiller som modeller så er det rimelig sannsynlig at noen vil ytre meningen sin - selv om den er negativ? Men du tenker ikke at den voksne personen som sitter bak et anonymt nick på KG kan begynne å tenke som en voksen? For personen hadde aldri sagt te til henne ansikt til ansikt. Med tanke på historikken her inne. Om man ikke vil innse det, så er det nytteløst å diskutere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet mandag kl 16:59 #6129 Del Skrevet mandag kl 16:59 Så man kan ikke kommentere et antrekk en influencer selger heller nå??? Lien selger eget klesmerke. Hun deler bilder av klærne både på snap og Instagram. Når jeg ser et bilde fra HM kommenterer jeg om antrekket er fint eller stygt. Dette ble for dumt. Mobbing? Dummeste jeg har hørt. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet mandag kl 17:19 #6130 Del Skrevet mandag kl 17:19 Outandabout skrev (20 minutter siden): Så man kan ikke kommentere et antrekk en influencer selger heller nå??? Lien selger eget klesmerke. Hun deler bilder av klærne både på snap og Instagram. Når jeg ser et bilde fra HM kommenterer jeg om antrekket er fint eller stygt. Dette ble for dumt. Mobbing? Dummeste jeg har hørt. Klærne blir lei seg skjønner du. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet mandag kl 17:27 #6131 Del Skrevet mandag kl 17:27 Angel75 skrev (57 minutter siden): Men du tenker ikke at den voksne personen som sitter bak et anonymt nick på KG kan begynne å tenke som en voksen? For personen hadde aldri sagt te til henne ansikt til ansikt. Med tanke på historikken her inne. Om man ikke vil innse det, så er det nytteløst å diskutere. Men nok en gang.. vi har jo ikke skrevet noe stygt om modellen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet mandag kl 18:03 #6132 Del Skrevet mandag kl 18:03 elskersommer skrev (35 minutter siden): Men nok en gang.. vi har jo ikke skrevet noe stygt om modellen Det..går..ikke..inn.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet mandag kl 18:08 #6133 Del Skrevet mandag kl 18:08 Angel75 skrev (1 time siden): Men du tenker ikke at den voksne personen som sitter bak et anonymt nick på KG kan begynne å tenke som en voksen? For personen hadde aldri sagt te til henne ansikt til ansikt. Med tanke på historikken her inne. Om man ikke vil innse det, så er det nytteløst å diskutere. 😂 Dette er faktisk noe av det dummeste jeg har lest her inne. 🤦♀️ Selv om man er voksen kan man synes om noe er pent eller stygt. Og klærne til både TL og SE er stygge. Noe av det rett og slett grusomt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet mandag kl 18:09 #6134 Del Skrevet mandag kl 18:09 Xmasclovn skrev (5 minutter siden): Det..går..ikke..inn.. Hjelper ikke med tskje heller her... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet mandag kl 18:59 #6135 Del Skrevet mandag kl 18:59 Bibbi_ skrev (50 minutter siden): Hjelper ikke med tskje heller her... Nope, og prøver du blir du sikkert stemplet som mobber… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet mandag kl 20:59 #6136 Del Skrevet mandag kl 20:59 Klærne er ikke fine, men supert om noen synes det. Mobbing er noe helt annet. Vi må slutte å bli så krenka, og spesielt på andres vegne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet mandag kl 21:14 #6137 Del Skrevet mandag kl 21:14 Purple Diamond skrev (12 minutter siden): Klærne er ikke fine, men supert om noen synes det. Mobbing er noe helt annet. Vi må slutte å bli så krenka, og spesielt på andres vegne. Enig. Dersom en påtar seg modelloppdrag må en kunne tåle å høre at klærne ikke er fine. Om ikke har en påtatt seg feil oppdrag. Eller er fôr følelsesmessig investert. Samme med produsent. De må tåle å få tilbakemelding om produktet. Selv om tilbakemeldingene ikke bare inneholder hjerter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet mandag kl 21:36 #6138 Del Skrevet mandag kl 21:36 Outandabout skrev (8 timer siden): Rota meg inn på snap idag 😵 Et spørsmål: er det normalt å sminke seg så mye før en PT time? Lag på lag? Absolutt ikke!!. Ikke til trening, ikke til hverdag og ikke til fest…her snakker vi ikke litt sminke men helsparklet fra topp til tå. Tror jeg aldri har sett noen som kliner på så store mengder med sminke.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet tirsdag kl 09:06 #6139 Del Skrevet tirsdag kl 09:06 Dorisdott skrev (11 timer siden): Absolutt ikke!!. Ikke til trening, ikke til hverdag og ikke til fest…her snakker vi ikke litt sminke men helsparklet fra topp til tå. Tror jeg aldri har sett noen som kliner på så store mengder med sminke.. Tenkte det samme… og ikke bare LITT sminke nei 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet i går, 08:56 #6140 Del Skrevet i går, 08:56 Outandabout skrev (På 17.2.2025 den 17.59): Så man kan ikke kommentere et antrekk en influencer selger heller nå??? Lien selger eget klesmerke. Hun deler bilder av klærne både på snap og Instagram. Når jeg ser et bilde fra HM kommenterer jeg om antrekket er fint eller stygt. Dette ble for dumt. Mobbing? Dummeste jeg har hørt. Ups, vent litt. Antrekkene blir krenket…. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå