Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Angel75 skrev (37 minutter siden):

Nei, jeg gir meg ikke. Lærer man opp barna til å kommentere hva andre hva andre har på seg? Om du gjør det, så e rdet en dårlig foreldre egenskap.

Hadde du gått bort til en fremmed kvinne og sagt, hei, de klærne du har på deg var lite pene? Jeg tviler, for her gjemmer du deg bak et anonymt nick og mobber!

Sammenligner du virkelig det å gå bort til en fremmed og si «klærne dine er stygge» og det å si at klærne på en reklame er stygge? Altså really😂 Du er klar over at dette er en REKLAME med en modell som viser et produkt i form av klær? Og ikke «Gudrun i gata». TL og SET sine tastaturkrigere sitt forsvar har virkelig ingen grenser. Dette var virkelig bunnen😂 Ta å les deg litt opp på definisjonen på mobbing i samme slengen som du googler «reklame». LOL som ungdommen ville sagt😂 Takk for en god latter om ikke annet HAHAHAHAHHAAH

Endret av Xmasclovn
  • Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Xmasclovn skrev (4 minutter siden):

Sammenligner du virkelig det å gå bort til en fremmed og si «klærne dine er stygge» og det å si at klærne på en reklame er stygge? Altså really😂 Du er klar over at dette er en REKLAME med en modell som viser et produkt i form av klær? Og ikke «Gudrun i gata». TL og SET sine tastaturkrigere sitt forsvar har virkelig ingen grenser. Dette var virkelig bunnen😂 Ta å les deg litt opp på definisjonen på mobbing i samme slengen som du googler «reklame». LOL som ungdommen ville sagt😂 Takk for en god latter om ikke annet HAHAHAHAHHAAH

Bare hyggelig

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (2 minutter siden):

Bare hyggelig

Takker så meget igjen!! Av alt man leser her på KG-sirkuset, var nok den sammenligningen og argumentet noe av det mest absurde på lenge😂😂😂 Tenk å beskylde noen for å drive anonym mobbing av en reklameplakat😂😂😂 Man skal høre (lese) mye før øra detter av kan du si😂😂😂

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (1 time siden):

Nei, jeg gir meg ikke. Lærer man opp barna til å kommentere hva andre hva andre har på seg? Om du gjør det, så e rdet en dårlig foreldre egenskap.

Hadde du gått bort til en fremmed kvinne og sagt, hei, de klærne du har på deg var lite pene? Jeg tviler, for her gjemmer du deg bak et anonymt nick og mobber!

Hva hadde dette med barn og gjøre? Jeg nevnte ikke ett ord om dama. Det er du som hele tiden nevner henne 

Å folk må kunne si hva de synes om tøyet på en modell eller i en reklame katalog. Skjønner ikke hvordan du klarer og se i mitt innlegg att jeg snakker nedlatende om dama? Jeg har bedt deg om og vise meg hvor jeg har gjort det

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (7 timer siden):

Men altså , det er forskjell på en fremmed kvinne og en som er modell for klærne, det må få faktisk være lov å si at klærne ikke var fine , det er ikke mobbing 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (8 timer siden):

Hva hadde dette med barn og gjøre? Jeg nevnte ikke ett ord om dama. Det er du som hele tiden nevner henne 

Å folk må kunne si hva de synes om tøyet på en modell eller i en reklame katalog. Skjønner ikke hvordan du klarer og se i mitt innlegg att jeg snakker nedlatende om dama? Jeg har bedt deg om og vise meg hvor jeg har gjort det

Ingenting har noe å gjøre med noe, eller sammenheng med noe, når forsvarerne tordner må vite. Det er så ulogisk som det kan bli. Litt i samme gata som når Trump tordner for «Great America»😅

Jeg har virkelig prøvd å få et snev av logikk ut fra argumentasjonen til visse innlegg her flere ganger, men det finnes bare ingen. Det innlegget der derimot, tok virkelig kaka og er av en egen sort.

Nå er det altså ikke lov å kommentere på noe som det står skrevet «egenreklame» på? For hvis du kommenterte klærne på reklamen =driver du med anonym mobbing av modellen =lærer barna dine å mobbe =har dårlige «foreldre egenskaper» =samme som å gå bort til en fremmed å kommentere klærne deres. Er det sånn å forstå? Hvordan kommer man frem til en slik tankerekke?😂

Hvis jeg sier at en låt jeg hørte på radio er «dårlig», mobber jeg da artisten og låtskriveren? Spør for en venn🤭

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (21 minutter siden):

Ingenting har noe å gjøre med noe, eller sammenheng med noe, når forsvarerne tordner må vite. Det er så ulogisk som det kan bli. Litt i samme gata som når Trump tordner for «Great America»😅

Jeg har virkelig prøvd å få et snev av logikk ut fra argumentasjonen til visse innlegg her flere ganger, men det finnes bare ingen. Det innlegget der derimot, tok virkelig kaka og er av en egen sort.

Nå er det altså ikke lov å kommentere på noe som det står skrevet «egenreklame» på? For hvis du kommenterte klærne på reklamen =driver du med anonym mobbing av modellen =lærer barna dine å mobbe =har dårlige «foreldre egenskaper» =samme som å gå bort til en fremmed å kommentere klærne deres. Er det sånn å forstå? Hvordan kommer man frem til en slik tankerekke?😂

Hvis jeg sier at en låt jeg hørte på radio er «dårlig», mobber jeg da artisten og låtskriveren? Spør for en venn🤭

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan @Angel75 kan mene jeg mobber dama som er modell når det er tøyet jeg var kritisk til.. men hun svarer meg ikke når jeg har bedt om bevis på hvor jeg har snakket nedlatende om dama på bilde. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun plutselig riktige modeller nå, en riktig jobb, riktig reklame.m.m

Mobbing er faktisk når man sier at en person har stygge klær på seg.

Kall meg hva du vil 🎅🤡, jeg kaller iallefall ikke folk dumme, feite, late m.m

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (6 minutter siden):

Men jeg har da ikke kalt modellen dum,feit eller lat? Har jeg det? Har jeg kalt TL dum,feit,lat? Å jeg står ved det jeg sier at modellene hennes er det ikke noe galt med.

Du må faktisk finnes innlegg og sitere meg slik att jeg ser dette? Om ikke så synes jeg du faktisk kan si "beklager men jeg tok feil"

Endret av elskersommer
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (5 minutter siden):

Hva mener du med dette??

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (3 minutter siden):

Men jeg har da ikke kalt modellen dum,feit eller lat? Har jeg det? Har jeg kalt TL dum,feit,lat? Å jeg står ved det jeg sier at modellene hennes er det ikke noe galt med.

Du må faktisk finnes innlegg og sitere meg slik att jeg ser dette? Om ikke så synes jeg du faktisk kan si "beklager men jeg tok feil"

Det har jeg ikke skrevet heller, så har ikke noe å beklage. 

🤡🎅, med det mente jeg xmasclown, hen kaller folk det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (13 minutter siden):

Nei det er ikke lobbing å si at klærne ikke var fine , du må lese deg opp om mobbing 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (31 minutter siden):

Vi kan sikkert kalle deg mye, men tråden handler ikke om deg. Så hvorfor skal vi gjøre det? Ei handler den om andre brukere, noe som ser ut å være vanskelig å forstå. Samme gjelder definisjonen av mobbing, ser at den blir vanskelig. Se gjerne her: «Mobbing handler gjerne om at man gjentatte ganger utsettes for negative handlinger» 

Kan ikke se at klærne på denne reklamen har blitt utsatt for negative handlinger, men all del, i mangel på argumenter blir noen skikkelig desperate. Det ser vi prakteksemplet på her😂 

Takk igjen for at du bare gir og gir🤭HAHAHHAAH

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (39 minutter siden):

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan @Angel75 kan mene jeg mobber dama som er modell når det er tøyet jeg var kritisk til.. men hun svarer meg ikke når jeg har bedt om bevis på hvor jeg har snakket nedlatende om dama på bilde. 

Nei altså som jeg sa, det er ikke like enkelt å sette seg inn i hvordan noen tenker og resonnerer… Du sa virkelig ingenting galt om dama. Tvert imot poengterte du flere ganger at det ikke er noe galt med henne, at hun er pen osv. Helt unødvendig at du i det hele tatt måtte poengtere slikt, for det var tydelig at det ikke var henne men KLÆRNE du snakket om.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (28 minutter siden):

Det har jeg ikke skrevet heller, så har ikke noe å beklage. 

🤡🎅, med det mente jeg xmasclown, hen kaller folk det.

Nei altså vi sitter her og diskuterer noe nettopp DU skrev, men du har ikke skrevet noe og har ikke noe å beklage? HAHAHAHA

Derimot kaller jeg folk? Kaller folk hva og hvor? På forhånd takk for utdydping og kildehenvisning. (selv om jeg vet at det neppe kommer, for de er selvsagt lettere å lire av seg noe lite gjennomtenkt og så forsøke å stikke hue i jorda og projisere på andre)  Igjen, takk for en god latter😂😂😂😂

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Nei altså som jeg sa, det er ikke like enkelt å sette seg inn i hvordan noen tenker og resonnerer… Du sa virkelig ingenting galt om dama. Tvert imot poengterte du flere ganger at det ikke er noe galt med henne, at hun er pen osv. Helt unødvendig at du i det hele tatt måtte poengtere slikt, for det var tydelig at det ikke var henne men KLÆRNE du snakket om.

Når jeg postet innlegget med de bildene så skrevet jeg som sagt " hele antrekket er lite pent" Så satt jeg og lurte på om jeg skulle poengtere at jeg IKKE mente noe vondt om dama men tenkte at folk skjønner vel når jeg skriver "antrekket"

Men nei da🙄🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
elskersommer skrev (9 minutter siden):

Når jeg postet innlegget med de bildene så skrevet jeg som sagt " hele antrekket er lite pent" Så satt jeg og lurte på om jeg skulle poengtere at jeg IKKE mente noe vondt om dama men tenkte at folk skjønner vel når jeg skriver "antrekket"

Men nei da🙄🙄

Folk flest skjønte det, heldigvis kan man si😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rota meg inn på snap idag 😵 

Et spørsmål: er det normalt å sminke seg så mye før en PT time? Lag på lag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (3 minutter siden):

Kanskje hun har en kjekk mannlig PT🙈

Det var ment som tull. Men jeg går med minst mulig sminke når jeg skal trimme 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (6 minutter siden):

Må jo fylle opp tiden med klikk og inntekter 😅. Skjønner jeg ikke går glipp av mye å kutte ut Snapchat 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...