Sol79 Skrevet 13 timer siden #6081 Del Skrevet 13 timer siden De bootsa, de passer ikke til noe. Helt grusomme. Er det også egenprodusert? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 12 timer siden #6082 Del Skrevet 12 timer siden Outandabout skrev (48 minutter siden): Det er noe med at når Lien driver en bedrift som selger klær, så blir det litt merkelig å se måten hun kler seg på. Den brune boblejakken over den kjolen igår, med de kritthvite bootsa til. Tenker at det ikke er så veldig gjennomtenkt outfit? Også er det liksom denne sjarmen hun spiller på, at hun setter komfort høyere enn stil. Vel….. Jaja, noen liker sikkert denne designen på de kjolene… For meg er de uten fasong, og jeg hadde aldri skaffet meg en. Har også sett en strikket genser fra Lien in real Life. Nuppete, tynt stoff og skikkelig »hard» Enig. Jeg kunne aldri brukt de kjolene. Vi som er smal i livet vil jo gjerne få det frem i en kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 12 timer siden #6083 Del Skrevet 12 timer siden Birdo skrev (2 timer siden): Jeg finnes ikke fan av TL, syns hun er helt udregelig og det har hun alltid vært - så dette er absolutt ingen forsvar av henne. Men helt ærlig, hvis du er redd for at du skal bli hengt ut med navn og bilde for kommentaren din - så burde man kanskje vurdere hvordan man skriver?😅 Og øvrig, de siste sidene her nå er ganske så tragiske. Kan man ikke prøve å holde seg konstruktive? Å beskylde brukere for å være andre(og å kalle folk for stygge navn er ugreit) er bare teit og en utrolig dårlig hersketeknikk. På ingen måte. Mener jeg. Om vi ser på hvordan enkelte influensere tar seg så nær av kritikk at de faktisk riper opp bilen til kritikeren (ref CBE saken). Eller ABD som ringer arbeidsgiveren til kritikerene. Eller fansen til SET som stalker kritikere på SoMe. Så er det ingen tillit fra min side at influensere takler kritikk uansett hvordan den skrives, eller at de ivrigste følgerene ikke finner på noe tull. Nå har ikke TL gjort noe av dette så vidt jeg vet, og følgerene er kanskje ikke helt psyko - men jeg prøver å forholde meg anonym for å redusere risikoen. Dxxxord har jeg for eks helt kuttet ut som et resultat av ekstrem oppførsel av både fans og motstandere til influensere. Doxxing var strengt tatt en rutine, ikke et unntak. Og så forstår jeg ikke hvorfor en er så opptatt av navn heller for å være ærlig. Om man forholder seg saklig så er vel kritikken eller innspillene fortsatt av verdi selv om navnet er anonymt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 11 timer siden #6084 Del Skrevet 11 timer siden Birdo skrev (2 timer siden): Jeg finnes ikke fan av TL, syns hun er helt udregelig og det har hun alltid vært - så dette er absolutt ingen forsvar av henne. Men helt ærlig, hvis du er redd for at du skal bli hengt ut med navn og bilde for kommentaren din - så burde man kanskje vurdere hvordan man skriver?😅 Og øvrig, de siste sidene her nå er ganske så tragiske. Kan man ikke prøve å holde seg konstruktive? Å beskylde brukere for å være andre(og å kalle folk for stygge navn er ugreit) er bare teit og en utrolig dårlig hersketeknikk. Men man traff nok en nerve, for plutselig var vedkommende borte. 💁♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 8 timer siden #6085 Del Skrevet 8 timer siden Sol79 skrev (4 timer siden): De bootsa, de passer ikke til noe. Helt grusomme. Er det også egenprodusert? Er det de hun arvet fra Monica?😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 2 timer siden #6086 Del Skrevet 2 timer siden Er hun blitt ennå dårligere på å merke med egenreklame? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 43 minutter siden #6087 Del Skrevet 43 minutter siden Outandabout skrev (1 time siden): Er hun blitt ennå dårligere på å merke med egenreklame? Er det mulig for henne å bli dårligere på det..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 21 minutter siden #6088 Del Skrevet 21 minutter siden Xmasclovn skrev (8 timer siden): Er det de hun arvet fra Monica?😂 Er det ikke de hun reklamerte for som var sååå fine? De er like som Monica har… jeg synes de er dritharry… men for all del, smaken er som baken☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå