Xmasclovn Skrevet 18 timer siden #6021 Del Skrevet 18 timer siden Snublefot62 skrev (3 minutter siden): Selv om jeg hadde vist til dokumentasjon så hadde det blitt avfeid med en detalj som var ulikt, logo som var feil eller noe. Realiteten er at du får bedre produkter til lavere pris andre steder. Inkludert Clas Ohlson. Det er ikke noe revolusjonerende med termokoppen til TL - bortsett fra at det står "Remember to breathe" på siden... Hadde hun enda klart å huske å puste sjæl… 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 18 timer siden #6022 Del Skrevet 18 timer siden Xmasclovn skrev (2 minutter siden): Ser det. Skal ikke synke på «noens» nivå, det trengs ikke, men det er morsomt hvor raskt argumentene forsvinner. Om de i det hele tatt fantes. Hehe, de finnes ikke. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterland Skrevet 18 timer siden #6023 Del Skrevet 18 timer siden Snublefot62 skrev (19 minutter siden): Selv om jeg hadde vist til dokumentasjon så hadde det blitt avfeid med en detalj som var ulikt, logo som var feil eller noe. Realiteten er at du får bedre produkter til lavere pris andre steder. Inkludert Clas Ohlson. Det er ikke noe revolusjonerende med termokoppen til TL - bortsett fra at det står "Remember to breathe" på siden... Så du vil ikke vise den dokumentasjonen med tanke på at det kan bli avfeid med en detalj logo eller noe annet som er ulikt? Du beskriver jo det i posten tidligere her som at de selger samme drikkeflaske på Clas Ohlson til halv pris. Da regner jeg med du har dokumentasjon på det, hvis ikke er jo dette falske påstander? Og igjen , det er ikke for å være ufin mot deg. Men påstander som dette er det vel greit å vise hvor man har dokumentasjonen fra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterland Skrevet 17 timer siden #6024 Del Skrevet 17 timer siden Xmasclovn skrev (38 minutter siden): TL er diskusjonsemne her og ikke en bruker. Og det at jeg kommenterer innholdet hennes i SoMe, som jo er jobben hennes, er innafor reglene. Du står fritt till å rapportere dersom du mener det er brudd. At du derimot, i mangel på argumenter, påstår at jeg har problemer, sitat: «har du dypere problemer enn du tror dessverre» er brukerdebatt. Hva jeg har og ikke har er urelevant. Tenker du jeg skal takke deg for at du sier jeg skal få lov til å mene akkurat det jeg vil, som om det er du som bestemmer det? Morsomt🤭 Xmasclovn skrev (24 minutter siden): Ser det. Skal ikke synke på «noens» nivå, det trengs ikke, men det er morsomt hvor raskt argumentene forsvinner. Om de i det hele tatt fantes. Om du tok det personlig var ikke det meningen😀 Du trenger ikke takke meg for det, ytringsfrihet i det landet her. Du har fortsatt ikke svart meg på hvorfor man skal bry seg om en annen person når du ikke engang følger den personen? Er det ikke lettere å la den personen være enn å snakke negativt om dem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 17 timer siden #6025 Del Skrevet 17 timer siden Vinterland skrev (3 minutter siden): Om du tok det personlig var ikke det meningen😀 Du trenger ikke takke meg for det, ytringsfrihet i det landet her. Du har fortsatt ikke svart meg på hvorfor man skal bry seg om en annen person når du ikke engang følger den personen? Er det ikke lettere å la den personen være enn å snakke negativt om dem? Jeg tok det personlig?😂 Forklar gjerne hvordan man skal tolke og ta «du har dypere problemer enn du tror dessverre»? Herregud som du leverer, skjønner helgen nærmer seg🤭 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 17 timer siden #6026 Del Skrevet 17 timer siden Vinterland skrev (16 minutter siden): Så du vil ikke vise den dokumentasjonen med tanke på at det kan bli avfeid med en detalj logo eller noe annet som er ulikt? Du beskriver jo det i posten tidligere her som at de selger samme drikkeflaske på Clas Ohlson til halv pris. Da regner jeg med du har dokumentasjon på det, hvis ikke er jo dette falske påstander? Og igjen , det er ikke for å være ufin mot deg. Men påstander som dette er det vel greit å vise hvor man har dokumentasjonen fra. Essensen i poenget mitt har jeg forklart nærmere. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterland Skrevet 17 timer siden #6027 Del Skrevet 17 timer siden Xmasclovn skrev (1 minutt siden): Jeg tok det personlig?😂 Forklar gjerne hvordan man skal tolke og ta «du har dypere problemer enn du tror dessverre»? Herregud som du leverer, skjønner helgen nærmer seg🤭 Det var ikke et spørsmål 😀 Ei heller et svar på mitt forrige innlegg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 17 timer siden #6028 Del Skrevet 17 timer siden Vinterland skrev (14 minutter siden): Så du vil ikke vise den dokumentasjonen med tanke på at det kan bli avfeid med en detalj logo eller noe annet som er ulikt? Du beskriver jo det i posten tidligere her som at de selger samme drikkeflaske på Clas Ohlson til halv pris. Da regner jeg med du har dokumentasjon på det, hvis ikke er jo dette falske påstander? Og igjen , det er ikke for å være ufin mot deg. Men påstander som dette er det vel greit å vise hvor man har dokumentasjonen fra. Ta å gi opp snart a. Man får en best i test kopp fra Thermos, testet av tek.no, til 249kr på Clas Ohlson. Hvorfor gidde å kjøpe Liens pustekopp til samme pris? Ellers får du svært like kopper som hennes til lavere pris flere andre steder. Men dersom man er opptatt av å handle hos Therese who c-kjendisen og at det skal stå ByLien på koppen, så for all del kjør på. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 17 timer siden #6029 Del Skrevet 17 timer siden (endret) Vinterland skrev (4 minutter siden): Det var ikke et spørsmål 😀 Ei heller et svar på mitt forrige innlegg . Takk for god underholdning om ikke annet🍿 Dra hue ut av ræva til Therese så ser du kanskje at du har fått svar og går glipp av essensen i innlegg, og da ikke bare mine. Endret 17 timer siden av Xmasclovn 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 17 timer siden #6030 Del Skrevet 17 timer siden Folk klager å fortsetter å bruke tiden å skrolle å se på disse . Vil dere gi de signal burde dere slutte å følge. Kanskje de da skjønner at de må gi følgere mere innhold. Jeg hadde som nyttårsforsett å logge av Snapchat . Utrolig godt. Nå holder det med et klikk her😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 17 timer siden #6031 Del Skrevet 17 timer siden Milla1717 skrev (3 minutter siden): Folk klager å fortsetter å bruke tiden å skrolle å se på disse . Vil dere gi de signal burde dere slutte å følge. Kanskje de da skjønner at de må gi følgere mere innhold. Jeg hadde som nyttårsforsett å logge av Snapchat . Utrolig godt. Nå holder det med et klikk her😊 Holder plenty å stikke innom her for en oppdattering. I tillegg fremstå det ikke akkurat som at influencerne har kommet med noe nytt siden man valgte å avfølge. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 17 timer siden #6032 Del Skrevet 17 timer siden Vinterland skrev (41 minutter siden): Om du tok det personlig var ikke det meningen😀 Du trenger ikke takke meg for det, ytringsfrihet i det landet her. Du har fortsatt ikke svart meg på hvorfor man skal bry seg om en annen person når du ikke engang følger den personen? Er det ikke lettere å la den personen være enn å snakke negativt om dem? Hvorfor skal vedkommende svare deg på det? Hvorfor må du vite det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 16 timer siden #6033 Del Skrevet 16 timer siden Bibbi_ skrev (15 minutter siden): Hvorfor skal vedkommende svare deg på det? Hvorfor må du vite det? Trollet fra Hadeland har vel ikke bedre å komme med?🤷🏼♀️ 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 15 timer siden #6034 Del Skrevet 15 timer siden Sminke eller slitasje på kanten av jakka der…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterland Skrevet 15 timer siden #6035 Del Skrevet 15 timer siden Xmasclovn skrev (2 timer siden): Ta å gi opp snart a. Man får en best i test kopp fra Thermos, testet av tek.no, til 249kr på Clas Ohlson. Hvorfor gidde å kjøpe Liens pustekopp til samme pris? Ellers får du svært like kopper som hennes til lavere pris flere andre steder. Men dersom man er opptatt av å handle hos Therese who c-kjendisen og at det skal stå ByLien på koppen, så for all del kjør på. Xmasclovn skrev (2 timer siden): Takk for god underholdning om ikke annet🍿 Dra hue ut av ræva til Therese så ser du kanskje at du har fått svar og går glipp av essensen i innlegg, og da ikke bare mine. Gi opp snart? Har jo fortsatt ikke fått svar på spørsmålet som er nokså enkelt å få svar på. Ingen grunn til stygt språk her for det du. Hvorfor «avfølge» noen , for så å ha så mange meninger om en person? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterland Skrevet 15 timer siden #6036 Del Skrevet 15 timer siden Bibbi_ skrev (1 time siden): Hvorfor skal vedkommende svare deg på det? Hvorfor må du vite det? Personen kommer med påstander , da er det naturlig å spørre om opphavet til påstanden ? Det er ikke et skikkelig vanskelig eksamen spørsmål som skal besvares her, kun sannheten. Og hvorfor jeg må vite det? Jo fordi når man har en påstand om andre mennesker eller ting, som i dette tilfelle er feil lurer jeg på hvor man får den informasjonen fra. Om det er noe man tror, tenker eller har hørt er det vel bedre å si det. Og for det andre, disse trådene om diverse influensere handler jo kun om å snakke negativt om dem og deres liv. Såfremt dere ikke kjenner disse privat, så ser dere nok bare en liten del av livet dems gjennom et kamera. De som leser her inne ser brukernavn som nedsnakker andre mennesker støtt og stadig, ville dere turt å satt deres eget navn bak deres egne kommentarer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15 timer siden #6037 Del Skrevet 15 timer siden Vinterland skrev (2 minutter siden): ville dere turt å satt deres eget navn bak deres egne kommentarer? Sånn som mange influensere deretter henger ut vedkommende som de ikke liker? Nei. Vil du skrive navnet ditt her? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterland Skrevet 15 timer siden #6038 Del Skrevet 15 timer siden Snublefot62 skrev (4 minutter siden): Sånn som mange influensere deretter henger ut vedkommende som de ikke liker? Nei. Vil du skrive navnet ditt her? Har man valgt å skrive noe til en influenser, og influenseren har andre meninger enn deg. Da har man kanskje bedt om å bli postet på nett selv? Eller er det kanskje derfor så mange «anonyme» skriver her? Hadde nå alle kommentarfelt på nett krevd BankId hadde verden vært et bedre sted, men kanskje ikke her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 15 timer siden #6039 Del Skrevet 15 timer siden Vinterland skrev (1 minutt siden): Har man valgt å skrive noe til en influenser, og influenseren har andre meninger enn deg. Da har man kanskje bedt om å bli postet på nett selv? Hvorfor det? Skal jeg ikke kunne skrive til en influenser og samtidig be om å ikke bli blottlagt for alle følgerne? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterland Skrevet 15 timer siden #6040 Del Skrevet 15 timer siden Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Hvorfor det? Skal jeg ikke kunne skrive til en influenser og samtidig be om å ikke bli blottlagt for alle følgerne? Det kommer nok på hva du velger å skrive til influenseren? Hvis DU skriver til en person er DU den som har tatt førstegangs kontakt med den personen. Om influenseren da velger å svare deg, offentlig eller ikke er nå da opp til influenseren . Ikke deg, du tok jo valget ved å sende meldingen, eller? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå