Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Frublå skrev (På 10.2.2025 den 23.59):

Lurer på om Therese begynner å angre på at de har solgt sitt nåværende hus. Det tror jeg jammen meg jeg hadde gjort. Hva skal de gjøre der nede «alene» om Nyhus flytter for godt…..? Ikke har hun butikk i kr.sand lengre heller. Burde heller- som en annen her sa, flyttet lager nærmere Oslo slik at det ble enklere for Sara E også. Hun bor jo enda lengre bort fra kr.sand. 
Skal ikke bestemme/si hva de skal gjøre. Men selv hadde jeg angret bittert på å kjøpe meg et svindyrt hus på et sted langt bort fra familie og helt sikkert mange venner også. Hva sitter de igjen med i kr.sand? Jo- masse gjeld og muligens litt ensomt…. Det er jo helt noe annet å skulle bo der på heltid enn å være der en helg iblant. Spennende å se hva de gjør de neste årene- om de blir boende der eller ikke. Tipper de kommer tilbake til Østlandet på sikt når ByLien ikke går som forventet 🫣 

De angrer garantert😅 Tenk å kjenne på hvor kjipt det er å måtte flytte når Monica flytter til Spania🙈 Og ByLien selger jo mildt sagt ikke bra om dagen. Klærne er jo helt grusomme🙈

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper hun har andre gode og trygge folk på Sørlande. Tror hun kjenner Nyhus familien bedre enn oss her. Å ikke har satset alt på de . 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (På 11.2.2025 den 7.19):

Hun har jo poengtert x antall ganger at de ikke flytter dit pga Nyhus. Det har vært en bonus. De kjenner en god del andre der fra før også. 

Ja, men det var etter at Nyhus lanserte flytteplaner. Jeg så begge familiene var samlet mens budrunden pågikk. Hvor fantastisk det kom til å bli å ha sin beste venninne som nabo. Gå til hverandre i morgenkåpe etc… Therese var som vanlig i 100. Så skjønner vel alle at ting ikke er låst, men at dette er en strek i regninga det tror jeg. Det er jobb som binder disse sammen. For de går aldri i hverandres klær med mindre det er betalt samarbeid/reklame. Og det er greit, men ikke lat som at de er bestiser, Ekte venner promoterer hverandres varer uten å ta betalt.Hva heter det? Kjøpt selv….. Selv Monica blir overkjørt av Therese. Therese tar enormt med plass. Det har jeg fra x- venner av henne. Og det syns også når de er sammen alle tre. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (30 minutter siden):

Ja, men det var etter at Nyhus lanserte flytteplaner. Jeg så begge familiene var samlet mens budrunden pågikk. Hvor fantastisk det kom til å bli å ha sin beste venninne som nabo. Gå til hverandre i morgenkåpe etc… Therese var som vanlig i 100. Så skjønner vel alle at ting ikke er låst, men at dette er en strek i regninga det tror jeg. Det er jobb som binder disse sammen. For de går aldri i hverandres klær med mindre det er betalt samarbeid/reklame. Og det er greit, men ikke lat som at de er bestiser, Ekte venner promoterer hverandres varer uten å ta betalt.Hva heter det? Kjøpt selv….. Selv Monica blir overkjørt av Therese. Therese tar enormt med plass. Det har jeg fra x- venner av henne. Og det syns også når de er sammen alle tre. 

Ja tror de tre (SET, TL og MN) tar mye plass alle sammen. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å merke reklame er bare tull selv om dama sier hun er best i klassen. Lue fra snowroller og kjole/jakke fra. BY lien

Bilde fra TL sin Snapchat 

Screenshot_2025-02-12-12-57-30-815_com.snapchat.android.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir matt! Ikke annet nytt og melde fra TL enn at de reiser på ferie når vinterferien slutter!! De som har så mye penger burde virkelig prioritere å reise når skolen faktisk har fri! Synes dette er skikkelig dårlig foreldre oppfølging!

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minlillelykke skrev (1 time siden):

Kjenner jeg blir matt! Ikke annet nytt og melde fra TL enn at de reiser på ferie når vinterferien slutter!! De som har så mye penger burde virkelig prioritere å reise når skolen faktisk har fri! Synes dette er skikkelig dårlig foreldre oppfølging!

Det er en stor uting att mange tar ut barna utenom skolens ferier. Therese og familien Nyhus gjør dette flere ganger i året. 

Synd det ikke er en regel som sier att dette er ikke lov. Ferdig snakka

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (15 minutter siden):

Det er en stor uting att mange tar ut barna utenom skolens ferier. Therese og familien Nyhus gjør dette flere ganger i året. 

Jeg er enig! Det burde kun vært lov i spesielle tilfeller. De føyet seg inn i rekka med Anna Rasmussen&co. Skikkelig uting 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (14 minutter siden):

Her er det ikke lov å ta barna konsekvent ut i ekstra ferie. Det må gå år i mellom. Dette grunnet undervisning (hjemmeundervisning blir som regel ikke holdt) og at det blir et uromoment for medelever. Forskjeller. 

men kanskje egne regler for firmaturer 🤭

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (På 12.2.2025 den 7.37):

De angrer garantert😅 Tenk å kjenne på hvor kjipt det er å måtte flytte når Monica flytter til Spania🙈 Og ByLien selger jo mildt sagt ikke bra om dagen. Klærne er jo helt grusomme🙈

Hvor står det at klærne ikke selger bra om dagen? Er det noe du vet eller antar?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterland skrev (44 minutter siden):

Hvor står det at klærne ikke selger bra om dagen? Er det noe du vet eller antar?

Trenger ikke være rakettforsker for å forstå det😊Full lager og mye på tilbud. Blir moro å se på regnskapet for 2024 når det kommer😊

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

På skolen hos meg er det kun lov med en til to dager og du må søke. Alle som søker mer (som ikke har en veldig god grunn) får nei. Men det hjelper jo ikke det når foreldrene bare drar allikevel. Det står vel i reglementet til skolen at man kan miste skoleplassen, som ytterste konsekvens, men det har jo foreløpig ikke skjedd noen jeg har hørt om. 

men på denne ferien er det vel ikke snakk om å ta med barn er det? Trodde det var 4 damer på tur 

Endret av Dorisdott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (1 time siden):

I kommunen her er det ikke lov lenger 👍 Her må man ta med barna på ferie når det er ferie . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (41 minutter siden):

Trenger ikke være rakettforsker for å forstå det😊Full lager og mye på tilbud. Blir moro å se på regnskapet for 2024 når det kommer😊

Har du tilgang til varelageret så du stadig ser at det er fullt? Og hvorfor er det gøy å se regnskapet for 2024?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pålandjorda skrev (1 time siden):

Her er det ikke lov å ta barna konsekvent ut i ekstra ferie. Det må gå år i mellom. Dette grunnet undervisning (hjemmeundervisning blir som regel ikke holdt) og at det blir et uromoment for medelever. Forskjeller. 

men kanskje egne regler for firmaturer 🤭

Men noen av disse influencere sier att de tar de ut av skolen uansett hva reglene er. Vi må tross alt skjønne att barna får opplevelser de ikke ville fått om de var på skole 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Vinterland skrev (19 minutter siden):

Har du tilgang til varelageret så du stadig ser at det er fullt? Og hvorfor er det gøy å se regnskapet for 2024?

Det er så klart ingen som vet noe enda. Men mye av det hun selger går tom på lager. Hun må selge veldig mye ut på salg. 

Å regnskapet for 2023 var ikke bra.  Hun hadde ikke penger slik att hun fikk gitt til ett veldedig formål 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterland skrev (28 minutter siden):

Skal bli gøy å se regnskapet ja, om det står i stil til forbruket. Hus til 11 mill, ansatt mannen + +. Samtidig som butikkene legges ned en etter en. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (8 minutter siden):

Skal bli gøy å se regnskapet ja, om det står i stil til forbruket. Hus til 11 mill, ansatt mannen + +. Samtidig som butikkene legges ned en etter en. 

Forklar meg gjerne hva som er gøy med det? Er det gøy at butikkene hennes blir lagt ned?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterland skrev (10 minutter siden):

Forklar meg gjerne hva som er gøy med det? Er det gøy at butikkene hennes blir lagt ned?

Ja det synes jeg faktisk. Så det skal bli GØY å se som sagt, om forbruket står i stil med inntektene. Eller om hun kanskje går på en smell snart. 🤞

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...