lin Skrevet 8. februar #5941 Del Skrevet 8. februar Snoker45 skrev (58 minutter siden): Hører veldig lite om design_logg ja, lurer på hvorfor😅 Har ikke ho vært opptatt med å hjelpe Janne Formoe med opppusing og interiør? Om det er samme dama da. Har iallefall sett sånn ut på Instagram. Janne er vel også en del av Reme nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 8. februar #5942 Del Skrevet 8. februar NiceOrNothing skrev (På 5.2.2025 den 21.07): Men hvor er alle damene som kjøper disse kjolene ( til henne og Sara E ) Har aldri møtt noen i sånne kjoler , seriøst . Har sett kjolene til TL noen ganger(noen på skolen til barnet mitt har jobbet i butikken hennes) - og de er så grusomme. Kvinnen som bruker de er så nydelig, men hun ser ut som en potet sekk med de på.. SE sine kjoler ser jeg overalt, og de er veldig fine!😊 Vet det er kult å hate på henne fordi hun jobber med det hun jobber med, men hun har faktisk fått til noe her. Hun pusher ut produkter som blir veldig godt mottatt og bare vokser. Veldig spent på om TL vil donere noe til forskning i år. I fjor var unnskyldningen at de hadde investert så mye året før, i butikker osv - spent på hva som er skyld i år. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 8. februar #5943 Del Skrevet 8. februar Birdo skrev (17 minutter siden): Har sett kjolene til TL noen ganger(noen på skolen til barnet mitt har jobbet i butikken hennes) - og de er så grusomme. Kvinnen som bruker de er så nydelig, men hun ser ut som en potet sekk med de på.. SE sine kjoler ser jeg overalt, og de er veldig fine!😊 Vet det er kult å hate på henne fordi hun jobber med det hun jobber med, men hun har faktisk fått til noe her. Hun pusher ut produkter som blir veldig godt mottatt og bare vokser. Veldig spent på om TL vil donere noe til forskning i år. I fjor var unnskyldningen at de hadde investert så mye året før, i butikker osv - spent på hva som er skyld i år. For min del har det ingenting med å hate på å gjøre . Syns bare ikke at de kjolene er pene , hverken SE eller T sine . Men det er jo heldigvis hver sin smak☺️. Ang veldedighet måtte vel T forplikte seg til det. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 8. februar #5944 Del Skrevet 8. februar Milla1717 skrev (8 timer siden): Den i Moss er stengt Den på Sørlandssenteret også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 8. februar #5945 Del Skrevet 8. februar Teflonhjernen skrev (1 minutt siden): Den på Sørlandssenteret også. Nei.. den skulle hun beholde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 8. februar #5946 Del Skrevet 8. februar elskersommer skrev (Akkurat nå): Nei.. den skulle hun beholde Gikk forbi der i dag og den er borte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 8. februar #5947 Del Skrevet 8. februar Teflonhjernen skrev (6 minutter siden): Gikk forbi der i dag og den er borte. Bare så det sto dette i ett intervju med Moss avis Bilde fra Moss avis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 8. februar #5948 Del Skrevet 8. februar Så etter på butikkoversikt på sørlandssenteret, og ser ikke butikken hennes der.... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 8. februar #5949 Del Skrevet 8. februar Bibbi_ skrev (5 minutter siden): Så etter på butikkoversikt på sørlandssenteret, og ser ikke butikken hennes der.... Nei da har de vel bestemt og legge ned den etter intervjuet med avisa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 9. februar #5950 Del Skrevet 9. februar NiceOrNothing skrev (10 timer siden): For min del har det ingenting med å hate på å gjøre . Syns bare ikke at de kjolene er pene , hverken SE eller T sine . Men det er jo heldigvis hver sin smak☺️. Ang veldedighet måtte vel T forplikte seg til det. Men uavhengig av om man liker kjolene til SE eller ikke, så kan man ikke nekte for at hun har lyktes med noe her. Hun har truffet et marked åpenbart, for hun selger som bare det. TL må være utrolig bitter for at venninnen gjør det så bra, når hun selv failer så grundig. Ja, vet hun er forpliktet - men i fjor ga hun ingenting fordi det ikke var overskudd å gi fra. Spent på om det blir overskudd i år - har mine tvil. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 9. februar #5951 Del Skrevet 9. februar Har de samme designer? Syns det er merkelig at de ikke endrer design når det åpenbart ikke er en hit desse kjolene hennes. Også går vel Lien litt bredere ut, sengetøy og dill og dall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 9. februar #5952 Del Skrevet 9. februar Det er ikke akkurat så veldig betryggende at en bedriftseier går fra å «satse» på en butikk og legger ned de andre, til at alle butikkene fordufter på en måneds tid. Lite forutsigbart for utleiere, kunder og ikke minst ansatte. Mistenker mest at det går veldig dårlig i bedriften og at tallene er enda verre enn i fjor - og at Therese er sliten av å prøve å følge etter/kopiere «venninnene». 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 9. februar #5953 Del Skrevet 9. februar Synes det er merkelig at de skal lage treningstøy (SE og Therese) når ingen av de er noe særlige til trening mennesker(selv om T snakker om x antall år i bransjen…) Lurer på om det er folk som driver med trening aktivt som kjøper dette, eller er det de som tar en gåtur i ny og ned som kjøper dette? Ikke er det spesielt nyskapende, og det er rimelig stivt i prisen kontra mange anerkjente merker. Tanker? 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 9. februar #5954 Del Skrevet 9. februar Dorisdott skrev (45 minutter siden): Synes det er merkelig at de skal lage treningstøy (SE og Therese) når ingen av de er noe særlige til trening mennesker(selv om T snakker om x antall år i bransjen…) Lurer på om det er folk som driver med trening aktivt som kjøper dette, eller er det de som tar en gåtur i ny og ned som kjøper dette? Ikke er det spesielt nyskapende, og det er rimelig stivt i prisen kontra mange anerkjente merker. Tanker? Therese trener da flere ganger i uken. Hun løp senest på fredag til inntekt for mental helse. Må man være på ekstrem på treningsfronten for å ønske noe annet? Jeg personlig handler ikke fra noen av dem, synes de har kjedelige klær. Men å si at Therese ikke trener blir feil 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 9. februar #5955 Del Skrevet 9. februar Minlillelykke skrev (1 time siden): Therese trener da flere ganger i uken. Hun løp senest på fredag til inntekt for mental helse. Må man være på ekstrem på treningsfronten for å ønske noe annet? Jeg personlig handler ikke fra noen av dem, synes de har kjedelige klær. Men å si at Therese ikke trener blir feil Mulig du misforsto meg. Jeg sa ikke at hun ikke trente, men at hverken hun eller SE virker som noen trenings mennesker. Jeg har sett at hun var med på det greiene her om dagen, og er å trener innimellom. mulig jeg misforstår og at de er supersporty🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 9. februar #5956 Del Skrevet 9. februar Dorisdott skrev (15 minutter siden): Mulig du misforsto meg. Jeg sa ikke at hun ikke trente, men at hverken hun eller SE virker som noen trenings mennesker. Jeg har sett at hun var med på det greiene her om dagen, og er å trener innimellom. mulig jeg misforstår og at de er supersporty🤷♀️ Supersporty er de nok ikke. Men Therese trener nå i det minste 1 gang i uka. Kanskje 2. Sara trener jo ikke. Sara skylder på graviditeten så blir spennende og se om hun trener mer når svangerskapet tar slutt 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 9. februar #5957 Del Skrevet 9. februar Blitt noe mer mediedekning av kjolen fra Vixen da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena33 Skrevet 9. februar #5958 Del Skrevet 9. februar Birdo skrev (11 timer siden): TL må være utrolig bitter for at venninnen gjør det så bra, når hun selv failer så grundig. Den bitterheten stikker ikke lengre enn at Bylien AS eier en stor aksjepost i Dignity Collective AS, som eier halvparten Careless AS. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 9. februar #5959 Del Skrevet 9. februar Zena33 skrev (3 minutter siden): Den bitterheten stikker ikke lengre enn at Bylien AS eier en stor aksjepost i Dignity Collective AS, som eier halvparten Careless AS. Det er jo de som deleier ByLien AS også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena33 Skrevet 9. februar #5960 Del Skrevet 9. februar Birdo skrev (1 time siden): Det er jo de som deleier ByLien AS også? Stemmer, de eier halvparten av ByLien AS også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå