Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Minlillelykke skrev (2 timer siden):

Hva er hysteriet rundt dette treningstøyet? De vet at det finnes gode, billige varianter på markedet? Jeg selv er kjempe fornøyd med kayday og hm. Godt med støtte og de sitter bra på plass. Eneste jeg kjøper dyrt er sportsbh, kun fordi jeg har nakkeproblemer og klarer ikke dra de over hodet, så må ha med masse støtte og åpning bak. Utover det trenger jeg ikke en tights til mange hundre kroner, noen jeg mistenker at lien sine skal koste

Nå vet jeg att Shein ikke er det beste stedet og handle på men har ei datter som handler treningstøy der. Hun betaler vel rundt 150 kr for en tights. Å jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har vasket det og de er like fine i farge og fasong. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (1 time siden):

Nå vet jeg att Shein ikke er det beste stedet og handle på men har ei datter som handler treningstøy der. Hun betaler vel rundt 150 kr for en tights. Å jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har vasket det og de er like fine i farge og fasong. 

Ikke sant, mine begynner å dra på åra, og er nok blitt litt store, men like fine i både fasong og farge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (3 timer siden):

Hva er hysteriet rundt dette treningstøyet? De vet at det finnes gode, billige varianter på markedet? Jeg selv er kjempe fornøyd med kayday og hm. Godt med støtte og de sitter bra på plass. Eneste jeg kjøper dyrt er sportsbh, kun fordi jeg har nakkeproblemer og klarer ikke dra de over hodet, så må ha med masse støtte og åpning bak. Utover det trenger jeg ikke en tights til mange hundre kroner, noen jeg mistenker at lien sine skal koste

Den skal visstnok koste 599 mener jeg at jeg leste… ikke er den fin heller😆 

det finnes så mye fint treningstøy, i alle størrelser, selv ikke kjente merker er veldig dyrt(de har stort sett også rimelige alternativer). 
kjøper heller tøy fra anerkjente merker enn fra en influenser sitt eget merke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (11 timer siden):

Den skal visstnok koste 599 mener jeg at jeg leste… ikke er den fin heller😆 

det finnes så mye fint treningstøy, i alle størrelser, selv ikke kjente merker er veldig dyrt(de har stort sett også rimelige alternativer). 
kjøper heller tøy fra anerkjente merker enn fra en influenser sitt eget merke. 

Så enig! Jeg har med vilje ikke kjøpt dyrt da jeg er på vekt reise. Så klærne sitter ikke bra sp lenge før jeg må ha nye🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (25 minutter siden):

Så enig! Jeg har med vilje ikke kjøpt dyrt da jeg er på vekt reise. Så klærne sitter ikke bra sp lenge før jeg må ha nye🙈

Ta tights.no f.eks. de Selges masse flott treningstøy, med salg og tilbud året rundt. 2pack treningstights er ofte på tilbud der til rundt 400kr og det er kjempegode tightser som holder seg fine lenge. Det er jo med treningstøy som med mye annet. Vasker man det riktig så holder det lenge. 

Ser ut som salget gikk veldig bra igår… var det vestene som «fløy ut» denne gangen? 

IMG_4273.png

Endret av Dorisdott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (3 minutter siden):

Ta tights.no f.eks. de Selges masse flott treningstøy, med salg og tilbud året rundt. 2pack treningstights er ofte på tilbud der til rundt 400kr og det er kjempegode tightser som holder seg fine lenge. Det er jo med treningstøy som med mye annet. Vasker man det riktig så holder det lenge. 

Ser ut som salget gikk veldig bra igår… var det vestene som «fløy ut» denne gangen? 

IMG_4273.png

Vest og hårbøyle tror jeg. Jeg hadde aldri vist meg ute med en slik. Men vi har hver vår smak. Dyr var den og. Hvem gidder å betale 1500kr for en vest?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dorisdott skrev (1 time siden):

IMG_4273.png

Dette er er slagstriks fra henne. Det ble overhodet ikke solgt mye i går.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorisdott skrev (5 timer siden):

IMG_4273.png

Det er ikke utsolgt i noen størrelse på verken disse vestene eller på de skjorte kjolene hun slapp i forrige uke. Å spørsmålet er hvor mange enheter hun har i hver størrelse? Er det 100 eller 5000 stk

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outandabout skrev (2 timer siden):

Snakke litt om å vere forbilde da, sikre seg en Vixen pris. 

Ja verden trenger flere forbilder…. som henne høres det ut som. Styrer fælt med vixen-kostyme for å få oppmerksomhet…. Fordi hun ikke har fått nok øyner mot seg på Vixen tidligere. Mange vet jo ikke hvem hun er engang 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...