Bibbi_ Skrevet 22. januar #5741 Skrevet 22. januar Anneth skrev (2 timer siden): De er SÅ fæle 🤣 Therese er 37(?) og syns at disse er rålekre?? 73, much... Til og med sykehusskjorter er penere 😂 2 1
Nussepus Skrevet 22. januar #5742 Skrevet 22. januar Milla1717 skrev (21 timer siden): Er dette nyheter ja hmm. Hva synes dere🙄?. Å fy f🤢🤢 2 1
Dorisdott Skrevet 22. januar #5743 Skrevet 22. januar Classy dress(er det ikke det de heter) vell… ikke så veldig classy i mine øyne hvertfall… synes den er snarere tvert imot. Men… smaken er som baken🤪 jeg synes mye av vareprøvene hun har. Ist i det siste er veldig spesielle. Mye mønster, rysjer, osv… blir altfor mye for min smak hvertfall. 2
Debbie M Skrevet 23. januar #5744 Skrevet 23. januar Milla1717 skrev (På 21.1.2025 den 22.27): Er dette nyheter ja hmm. Hva synes dere🙄?. Ser ut som du har glemt lykkehatten din, Therese, når du valgte rett å slett å ta hele gardinrullen mamma sydde gardiner av på tidlig 90-tall.. Kvalifiserer ikke til å bli vurdert engang.. er det 1.april elns? 🤢🤢🤢 5
N-trønderpia Skrevet 23. januar #5745 Skrevet 23. januar Debbie M skrev (12 timer siden): Ser ut som du har glemt lykkehatten din, Therese, når du valgte rett å slett å ta hele gardinrullen mamma sydde gardiner av på tidlig 90-tall.. Kvalifiserer ikke til å bli vurdert engang.. er det 1.april elns? 🤢🤢🤢 Takk.Kom ikke på hva de minnet meg på. Men det var jo hytte gardinene til farmor og farfar på 90-tallet😂 2 1 1
Dorisdott Skrevet 23. januar #5746 Skrevet 23. januar N-trønderpia skrev (2 timer siden): Takk.Kom ikke på hva de minnet meg på. Men det var jo hytte gardinene til farmor og farfar på 90-tallet😂 Det verste er vel at det selger… har ikke lest på snappen hennes idag, men hun sier alltid at varene «flyr avgårde»… nysgjerrig på hvem som egentlig er målgruppen hennes. Godt voksne damer 50+? 1
Gjest Milla1717 Skrevet 23. januar #5747 Skrevet 23. januar N-trønderpia skrev (2 timer siden): Takk.Kom ikke på hva de minnet meg på. Men det var jo hytte gardinene til farmor og farfar på 90-tallet😂 Husker min lærer på ungdomsskolen , som var bonde. Hadde slike skjorter i flanell 😅å jeg er 50 år🙄🙈😂
Dorisdott Skrevet 23. januar #5748 Skrevet 23. januar Må bare spørre… er det mange som bruker så mye sminke? Er det liksom vanlig nå? Eller er det jeg som ikke henger med🤣 Man blir jo helt beige i ansiktet😳😳
elskersommer Skrevet 23. januar #5749 Skrevet 23. januar Dorisdott skrev (1 time siden): Det verste er vel at det selger… har ikke lest på snappen hennes idag, men hun sier alltid at varene «flyr avgårde»… nysgjerrig på hvem som egentlig er målgruppen hennes. Godt voksne damer 50+? Nå er ingen størrelser utsolgt.. å det er jo viktig og tenke på hvor mange kjoler hadde hun for salg i hver størrelse? Har hun 1000 kjoler eller 20 år str? 4
Snoker45 Skrevet 23. januar #5750 Skrevet 23. januar Dorisdott skrev (1 time siden): Det verste er vel at det selger… har ikke lest på snappen hennes idag, men hun sier alltid at varene «flyr avgårde»… nysgjerrig på hvem som egentlig er målgruppen hennes. Godt voksne damer 50+? Dette er bare tull. Ingenting flyt ut av hennes varer lengre. Bare se, alt er fortsatt på lager. Og det meste kommer fort på salg🙈 12
Minlillelykke Skrevet 23. januar #5751 Skrevet 23. januar Dorisdott skrev (4 timer siden): Må bare spørre… er det mange som bruker så mye sminke? Er det liksom vanlig nå? Eller er det jeg som ikke henger med🤣 Man blir jo helt beige i ansiktet😳😳 I mitt hode bruker hun for mye av cc kremen. Den liten ert holder til hele fjeset. Np har ikke jeg testet lumene, bruker erborian selv. Men det er ikke meningen at man skal blende den så mye. Det er hudkrem med litt farge. 4 2
Outandabout Skrevet 23. januar #5752 Skrevet 23. januar Jeg kommer aldri til å forstå at influensere kan stå og si at de «aldri har jobbet så mye som nå». Hva betyr da «å jobbe»? 5 4
Bibbi_ Skrevet 23. januar #5753 Skrevet 23. januar Outandabout skrev (29 minutter siden): Jeg kommer aldri til å forstå at influensere kan stå og si at de «aldri har jobbet så mye som nå». Hva betyr da «å jobbe»? Da er de ikke vant med å jobbe så mye før heller... 4
Kønn Skrevet 23. januar #5754 Skrevet 23. januar Dorisdott skrev (7 timer siden): Må bare spørre… er det mange som bruker så mye sminke? Er det liksom vanlig nå? Eller er det jeg som ikke henger med🤣 Man blir jo helt beige i ansiktet😳😳 Hun bruker enorme mengder med sminke. Til og med brynene er fulle av krem før hun sauser de inn med alskens greier. Ja, ja, hver sin smak. Når det gjelder det som står på bilde så burde hun endre litt i sin egen ‘verden’ også. Hvorfor ser hun på seg selv som et forbilde? 9
Teflonhjernen Skrevet 24. januar #5755 Skrevet 24. januar Dorisdott skrev (20 timer siden): Det verste er vel at det selger… har ikke lest på snappen hennes idag, men hun sier alltid at varene «flyr avgårde»… nysgjerrig på hvem som egentlig er målgruppen hennes. Godt voksne damer 50+? 😬 Jeg er over 50 og verken jeg eller noen av mine venninner ville kledd oss i noe fra Therese Lien. Ikke en eneste kjole jeg har sett kunne jeg tenkt meg å ta på meg, de er rett og slett grusomt stygge. Lurer på hvem som kjøper de? De må selge siden dette er jo faktisk noe hun driver med…. 8
Gjest Milla1717 Skrevet 24. januar #5756 Skrevet 24. januar (endret) Teflonhjernen skrev (27 minutter siden): 😬 Jeg er over 50 og verken jeg eller noen av mine venninner ville kledd oss i noe fra Therese Lien. Ikke en eneste kjole jeg har sett kunne jeg tenkt meg å ta på meg, de er rett og slett grusomt stygge. Lurer på hvem som kjøper de? De må selge siden dette er jo faktisk noe hun driver med…. Samme alder her, spurt mine venninner også. Vi synes også det er rart de her selger så godt som de sier. Har kun møtt en på butikk med det. Å det var Therese selv😊 Endret 24. januar av Milla1717
Bibbi_ Skrevet 24. januar #5757 Skrevet 24. januar Teflonhjernen skrev (4 timer siden): 😬 Jeg er over 50 og verken jeg eller noen av mine venninner ville kledd oss i noe fra Therese Lien. Ikke en eneste kjole jeg har sett kunne jeg tenkt meg å ta på meg, de er rett og slett grusomt stygge. Lurer på hvem som kjøper de? De må selge siden dette er jo faktisk noe hun driver med…. Jeg spurte min datter på 18 om hun visste hvem Therese Lien var, men hun hadde aldri hørt om dama. Så viste jeg henbe de siste kjolene, og hun bare : Hva er der? Har de hatt på seg ei gammel gardin? Så tviler på at kjolene fenger de yngre. Jeg vet ærlig talt ikke hvem som kunne kledd kjolene, mulig Olga på 85... Men igjen, Olga på 85 liker ikke å vise ræva på gamlehjemmet.. 💁♀️ 7
Dorisdott Skrevet 24. januar #5758 Skrevet 24. januar (endret) Milla1717 skrev (6 timer siden): Samme alder her, spurt mine venninner også. Vi synes også det er rart de her selger så godt som de sier. Har kun møtt en på butikk med det. Å det var Therese selv😊 Veldig nysgjerrig på hvilken aldersgruppe hun tenker hun treffer… altså ikke de i 50 årene, ikke de i 40 årene (meg blandt annet) og ikke de unge heller som en annen skriver… 😅😅 Endret 24. januar av Dorisdott 2
Vinnanna15 Skrevet 24. januar #5759 Skrevet 24. januar Bibbi_ skrev (2 timer siden): Jeg spurte min datter på 18 om hun visste hvem Therese Lien var, men hun hadde aldri hørt om dama. Så viste jeg henbe de siste kjolene, og hun bare : Hva er der? Har de hatt på seg ei gammel gardin? Så tviler på at kjolene fenger de yngre. Jeg vet ærlig talt ikke hvem som kunne kledd kjolene, mulig Olga på 85... Men igjen, Olga på 85 liker ikke å vise ræva på gamlehjemmet.. 💁♀️ Jeg spurte min mormor på 86 og hun ville ikke kjøpt den 🙈 2 2
Gjest Milla1717 Skrevet 24. januar #5760 Skrevet 24. januar Vinnanna15 skrev (1 time siden): Jeg spurte min mormor på 86 og hun ville ikke kjøpt den 🙈 Ikke min mor heller på 82😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå