Outandabout Skrevet 31. desember 2024 #5701 Del Skrevet 31. desember 2024 Kønn skrev (1 time siden): Ny BMW i nyttårsgave. Tjener seg søkkrik på å legge ut om bæsjing, shopping, død i familien, lufting av hund og jeg vet ikke hva. For en gal verden. Enig! Tenkte på det, men konkluderte med at følgerne er så lojale at dette aldri kommer til å ta slutt. De forstår ikke (virker i alle fall slik) at alt handler om penger, og ikke et «vi». For meg er det helt uforståelig at så mange mennesker biter på dette fenomenet. Gir meg lite tro på menneskeheten 🥱 Har også tenkt på at dette med å dele hele livet på snap kanskje gjør at nettverket in real life skrenkes inn. Det krever jo mye tid, og når de ber om tips om ting og tang, er jo det tips man ellers ville snakket med venner og familie om. Uansett, mitt håp er at tendensene endrer seg, at folk snart er leie av å følge med på andre sine liv. Håper markedsføring via influencere taper seg, og at fenomenet snart tar slutt 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 31. desember 2024 #5702 Del Skrevet 31. desember 2024 Outandabout skrev (51 minutter siden): Enig! Tenkte på det, men konkluderte med at følgerne er så lojale at dette aldri kommer til å ta slutt. De forstår ikke (virker i alle fall slik) at alt handler om penger, og ikke et «vi». For meg er det helt uforståelig at så mange mennesker biter på dette fenomenet. Gir meg lite tro på menneskeheten 🥱 Har også tenkt på at dette med å dele hele livet på snap kanskje gjør at nettverket in real life skrenkes inn. Det krever jo mye tid, og når de ber om tips om ting og tang, er jo det tips man ellers ville snakket med venner og familie om. Uansett, mitt håp er at tendensene endrer seg, at folk snart er leie av å følge med på andre sine liv. Håper markedsføring via influencere taper seg, og at fenomenet snart tar slutt Kjenner ei som har jobbet mye ut mot influencere. Snakket med henne før jul og de har begynt å se en endring. De tjener ikke like mye på det influencere reklamerer for firma som de gjorde før. De tjener mer når en ungdom forteller om produkter på f.eks Tik Tok.. Så vi får håpe denne personen har rett 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 31. desember 2024 #5703 Del Skrevet 31. desember 2024 Kønn skrev (2 timer siden): Ny BMW i nyttårsgave. Tjener seg søkkrik på å legge ut om bæsjing, shopping, død i familien, lufting av hund og jeg vet ikke hva. For en gal verden. Og ikke glem at spontanaborten ble lagt under høydepunkter. Det er fullstendig galskap. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulleGull Skrevet 31. desember 2024 #5704 Del Skrevet 31. desember 2024 Outandabout skrev (1 time siden): Enig! Tenkte på det, men konkluderte med at følgerne er så lojale at dette aldri kommer til å ta slutt. De forstår ikke (virker i alle fall slik) at alt handler om penger, og ikke et «vi». For meg er det helt uforståelig at så mange mennesker biter på dette fenomenet. Gir meg lite tro på menneskeheten 🥱 Har også tenkt på at dette med å dele hele livet på snap kanskje gjør at nettverket in real life skrenkes inn. Det krever jo mye tid, og når de ber om tips om ting og tang, er jo det tips man ellers ville snakket med venner og familie om. Uansett, mitt håp er at tendensene endrer seg, at folk snart er leie av å følge med på andre sine liv. Håper markedsføring via influencere taper seg, og at fenomenet snart tar slutt Det å be om tips -er jo for å skape engasjement på kanalen, ikke fordi man trenger det eller ikke kan google selv. Skjønner ikke at folk biter på det der, de blir jo lurt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 31. desember 2024 #5705 Del Skrevet 31. desember 2024 GulleGull skrev (35 minutter siden): Det å be om tips -er jo for å skape engasjement på kanalen, ikke fordi man trenger det eller ikke kan google selv. Skjønner ikke at folk biter på det der, de blir jo lurt. Skjønner heller ikke det. Det er det jeg sier, mister troen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 31. desember 2024 #5706 Del Skrevet 31. desember 2024 Pikeliten skrev (21 timer siden): Hva er det for slags piller hun tar?!🤨 Disse. Anbefaler ikke å ta det om du ikke absolutt må. Kan love deg 💣💥🤯 . Starter med vondt i magen, og går over til noe som ligner rier før du regelrett tømmes…. I flere omganger😂😂😂 var hvert fall min opplevelse med disse for noen år tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 31. desember 2024 #5707 Del Skrevet 31. desember 2024 Bibbi_ skrev (8 timer siden): Og ikke glem at spontanaborten ble lagt under høydepunkter. Det er fullstendig galskap. Hva skjedde der egentlig. Ble hun uplanlagt gravid? Eller prøvde de, og så mistet de? Prøver de fortsatt å bli gravide? Eller er det lagt på hylla? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 31. desember 2024 #5708 Del Skrevet 31. desember 2024 Dorisdott skrev (57 minutter siden): Hva skjedde der egentlig. Ble hun uplanlagt gravid? Eller prøvde de, og så mistet de? Prøver de fortsatt å bli gravide? Eller er det lagt på hylla? Var uplanlagt. Så mistet hun. Og la det som høydepunkt! Ja, et høydepunkt. Hva gjør man ikke for penger?! Tviler på om de ønsker seg flere barn... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 31. desember 2024 #5709 Del Skrevet 31. desember 2024 Bibbi_ skrev (2 timer siden): Var uplanlagt. Så mistet hun. Og la det som høydepunkt! Ja, et høydepunkt. Hva gjør man ikke for penger?! Tviler på om de ønsker seg flere barn... det har hun jo virkelig ikke kapasitet til🤣🤣 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet onsdag kl 08:38 #5710 Del Skrevet onsdag kl 08:38 elskersommer skrev (21 timer siden): Kjenner ei som har jobbet mye ut mot influencere. Snakket med henne før jul og de har begynt å se en endring. De tjener ikke like mye på det influencere reklamerer for firma som de gjorde før. De tjener mer når en ungdom forteller om produkter på f.eks Tik Tok.. Så vi får håpe denne personen har rett Det syns jeg faktisk er verre. Ungdommer trenger ikke det presset og ønsket/muligheten til lett tjente penger. Et voksent menneske og deres følgere har i hvert fall forutsetningene til å gjøre gode og gjennomtenkte valg på en annen måte enn en ungdom, selv om man gang på gang ser at voksne viser dårlig dømmekraft. En drømmesituasjon hadde vært å sluppet å få reklame trykt opp i ansiktet uansett hvor man ser. Overforbruk er et stort problem og jeg håper de blir tvunget til å gjøre en endring pga. det. Tviler på at det skjer, men.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet onsdag kl 09:04 #5711 Del Skrevet onsdag kl 09:04 Minombre skrev (22 minutter siden): Det syns jeg faktisk er verre. Ungdommer trenger ikke det presset og ønsket/muligheten til lett tjente penger. Et voksent menneske og deres følgere har i hvert fall forutsetningene til å gjøre gode og gjennomtenkte valg på en annen måte enn en ungdom, selv om man gang på gang ser at voksne viser dårlig dømmekraft. En drømmesituasjon hadde vært å sluppet å få reklame trykt opp i ansiktet uansett hvor man ser. Overforbruk er et stort problem og jeg håper de blir tvunget til å gjøre en endring pga. det. Tviler på at det skjer, men.. Jeg med deg.. Jeg synes ikke dette er noe ungdommene skal håndtere heller. Problemet er at en på 17 år stoler mer på at en annen like gammel anbefaler et produkt enn en som er dobbelt så gammel og ikke relaterbar livssituasjon. Problemet med det er at ungdommen på 17 år ikke nødvendigvis har erfaringen til å anbefale noe. Eller forstår omfanget at det som gjøres. Eller evner å stille krav til oppdragsgiver. Eller får rett lønn. Og så har en det gående. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet onsdag kl 09:21 #5712 Del Skrevet onsdag kl 09:21 Snublefot62 skrev (10 minutter siden): Jeg med deg.. Jeg synes ikke dette er noe ungdommene skal håndtere heller. Problemet er at en på 17 år stoler mer på at en annen like gammel anbefaler et produkt enn en som er dobbelt så gammel og ikke relaterbar livssituasjon. Problemet med det er at ungdommen på 17 år ikke nødvendigvis har erfaringen til å anbefale noe. Eller forstår omfanget at det som gjøres. Eller evner å stille krav til oppdragsgiver. Eller får rett lønn. Og så har en det gående. Enig. Merker veldig godt på mitt tenåringsbarn hvor fort hen blir påvirket av noen de syns er kule på Tiktok. Og det er ikke til å stikke under en stol at mange barn og ungdommer ønsker å bli youtubere eller tiktokere, nettopp fordi det er mye penger å hente på noe som ser gøy ut. Emilie Voe Nereng har jo fortalt sin historie om hvordan hun hadde det som populær tenåringsblogger. Hun ble målt opp og ned og fikk kritikk et barn/ungdom ikke burde behøve å tenke på. Siden den gang har jo some utviklet seg voldsomt og man kan jo bare tenke seg hvor heftig det kan bli. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet onsdag kl 11:30 #5713 Del Skrevet onsdag kl 11:30 Snublefot62 skrev (2 timer siden): Jeg med deg.. Jeg synes ikke dette er noe ungdommene skal håndtere heller. Problemet er at en på 17 år stoler mer på at en annen like gammel anbefaler et produkt enn en som er dobbelt så gammel og ikke relaterbar livssituasjon. Problemet med det er at ungdommen på 17 år ikke nødvendigvis har erfaringen til å anbefale noe. Eller forstår omfanget at det som gjøres. Eller evner å stille krav til oppdragsgiver. Eller får rett lønn. Og så har en det gående. Jeg tror jeg forteller det jeg mener litt feil. Å jeg tørr ikke ikke komme med klare eksempler fordi noen kan skjønne hvem jeg er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 6 timer siden #5714 Del Skrevet 6 timer siden Nå sliter de med å fylle opp innhold😂 når de må filme ørten ganger sminke rutiner turer med hunden å at du knuser noe på kjøkkenet 😅 Tror du følger tråden selv her. Nå må du finne på noe for å beholde klikk😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 5 timer siden #5715 Del Skrevet 5 timer siden Milla1717 skrev (1 time siden): Nå sliter de med å fylle opp innhold😂 når de må filme ørten ganger sminke rutiner turer med hunden å at du knuser noe på kjøkkenet 😅 Tror du følger tråden selv her. Nå må du finne på noe for å beholde klikk😂 Jeg har ikke vært innom noen av desse damene siden i fjor 😝 Jeg har bestemt meg for å ikke klikke innom. Morsomt å se at det er samma greie ennå. Jeg håper at følgerne snart innser at de ser på INGENTING. Mulig Sara får flere yngre følgere nå mtp svangerskap. Lien må finne sin greie snart, for rot, rydding, serum, foundation, shopping, hund og flytting kan ikke holde følgere over lang tid, tenker jeg. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 13 minutter siden #5716 Del Skrevet 13 minutter siden Og så er det dette årlige «hvem er med på godte stopp» .. januar, etter påske, etter sommer! Problemet er at det ikke er balanse! Litt av alt! Og så dytte i seg når godte stopp er over! Og sånn har den tralten også gått i mange år!! jeg følger ikke, måtte bare inn å sjekke om det ble samme gjentagelse i år og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå