Dorisdott Skrevet mandag kl 20:38 #5661 Del Skrevet mandag kl 20:38 Teflonhjernen skrev (4 timer siden): Ja, får jo håpe på det. Hvis ikke så er det jo veldig dårlig gjort av Monica å begynne den prosessen etter at Therese har sagt hun flytter hit. Satt akkurat og så på Monica sin story hvor hun snakker om det. De har visstnok snakket om Spania i lengre tid og har nå bestemt at de vil prøve. Isåfall hvis alt klaffer blir det fra august og et år først for å prøve. hun sier at Therese ikke flytter dit pga de, men at de har hatt lyst til å flytte til Kristiansand i lang tid. 🤷♀️ Jeg hadde nok synes at det var litt trist om jeg flyttet 4 timer unna alt kjent og så fikk jeg bare noen mnd med venninnen min før hun flyttet.. hun har vel ikke så mange andre hun henger med der borte? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 23 timer siden #5662 Del Skrevet 23 timer siden Tipper Therese angerer greit nå på at hun selger barndomshjemmet til datter og tar henne ut av skolen for å flytte til en plass hvor de eneste de kjenner nå skal flytte til Spania:-) Var nok litt for lite gjennomtenkt den avgjørelsen:-) 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17 timer siden #5663 Del Skrevet 17 timer siden Snoker45 skrev (6 timer siden): Tipper Therese angerer greit nå på at hun selger barndomshjemmet til datter og tar henne ut av skolen for å flytte til en plass hvor de eneste de kjenner nå skal flytte til Spania:-) Var nok litt for lite gjennomtenkt den avgjørelsen:-) Om de syntes lagret var for langt unna så kunne de gjort som SaraE gjør å flytte det til Oslo.. Da kunne mannen beholdt jobb og datter beholde veninner og skole. Da kunne de jo heller spart en del penger ved og beholde huset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 10 timer siden #5664 Del Skrevet 10 timer siden Snublet inn her for å se om noen kunne forklare hvorfor hun nevnte hundepolitiet tidligere i dag. Jeg har hatt litt fri fra influenserene i noen dager, så fikk ikke med meg greien. Ble litt paff over tonen i denne tråden. Nå har jeg riktignok bare lest første og de to siste sidene, men de hadde ganske lik energi 😄 Gleder meg til å skumme gjennom tråden en dag jeg bare skal ligge på sofaen. Men, fikk noen med seg dette med at hun fikk hundepolitiet på nakken? Har noe skjedd med hunden hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 10 timer siden #5665 Del Skrevet 10 timer siden FreezeandFawn skrev (14 minutter siden): Snublet inn her for å se om noen kunne forklare hvorfor hun nevnte hundepolitiet tidligere i dag. Jeg har hatt litt fri fra influenserene i noen dager, så fikk ikke med meg greien. Ble litt paff over tonen i denne tråden. Nå har jeg riktignok bare lest første og de to siste sidene, men de hadde ganske lik energi 😄 Gleder meg til å skumme gjennom tråden en dag jeg bare skal ligge på sofaen. Men, fikk noen med seg dette med at hun fikk hundepolitiet på nakken? Har noe skjedd med hunden hennes? Hun fikk kjeft at hun hadde satt hunden ute på nærbutikken der hun bor. Sto alene pr minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreezeandFawn Skrevet 10 timer siden #5666 Del Skrevet 10 timer siden Milla1717 skrev (1 minutt siden): Hun fikk kjeft at hun hadde satt hunden ute på nærbutikken der hun bor. Sto alene pr minutter. Ah, skjønner! Takk ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå