Milla1717 Skrevet fredag kl 12:24 #5641 Del Skrevet fredag kl 12:24 Nå kom det opp en reklame med Therese og Lego opplegg på Obs . Blir helt matt hvordan hun tar kontroll og prater i vei over disse andre. Hun styrer og stresser . Hvem vil orke å se en slik live sending 😅 Hun må skaffe seg noe nytt slag ord. Blir så innmari dumt, å be andre huske å puste. Når hun er en duracellkanin selv🐰🐰🐰 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet mandag kl 16:05 #5642 Del Skrevet mandag kl 16:05 Altså den der forside kjolen fra By Lien, hva er det slags fasong? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet i går, 15:23 #5643 Del Skrevet i går, 15:23 Outandabout skrev (23 timer siden): Altså den der forside kjolen fra By Lien, hva er det slags fasong? Hvilken kjole? Kan du vise bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet i går, 16:28 #5644 Del Skrevet i går, 16:28 Ser for meg kjole med masse #egenreklame på 😆😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet i går, 16:52 #5645 Del Skrevet i går, 16:52 Dette får vi kun til sammen…. Opprør på rød løper? Hvorfor prøver hun å mobilisere? Tenker at hun skiller seg så kraftig ut? Og hvordan eventuelt? 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk nysgjerrig Skrevet i går, 17:44 #5646 Del Skrevet i går, 17:44 Dorisdott skrev (1 time siden): Ser for meg kjole med masse #egenreklame på 😆😆 Opprør for hva da?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet i går, 18:26 #5647 Del Skrevet i går, 18:26 Frk nysgjerrig skrev (42 minutter siden): Opprør for hva da?? Tenkte på kanskje alt det styret med at ting ikke merkes godt nok🤷♀️ bare gjetting fra meg altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet i går, 18:28 #5648 Del Skrevet i går, 18:28 Dorisdott skrev (1 time siden): Ser for meg kjole med masse #egenreklame på 😆😆 "Dette får vi kun til sammen" altså 🤮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk nysgjerrig Skrevet i går, 18:32 #5649 Del Skrevet i går, 18:32 Dorisdott skrev (3 minutter siden): Tenkte på kanskje alt det styret med at ting ikke merkes godt nok🤷♀️ bare gjetting fra meg altså Ja,det er sikkert noe slikt. Synes de rett og slett oppfører seg barnslig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet i går, 19:55 #5650 Del Skrevet i går, 19:55 Frk nysgjerrig skrev (2 timer siden): Opprør for hva da?? Sikkert et slagord hun plukket opp i forsvaret. Motiverende på lik linje som «remeber to breathe». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet i går, 20:22 #5651 Del Skrevet i går, 20:22 Bibbi_ skrev (1 time siden): "Dette får vi kun til sammen" altså 🤮 Lurer på hvem «vi» er? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet i går, 20:43 #5652 Del Skrevet i går, 20:43 Frk nysgjerrig skrev (2 timer siden): Opprør for hva da?? Tror det er ment som et motsvar til i fjor. De (altså Therese, Monika og Sara) gikk hjem med en ikke så god følelse. Kort fortalt fordi de følte de ikke hadde vært seg selv, og kledde seg opp i glam og mye styr rundt. Sett utenfra reagerte jeg også. Men det var jo de selv som valgte det. I år tenker de å gjøre det annerledes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet i går, 21:29 #5653 Del Skrevet i går, 21:29 lin skrev (45 minutter siden): Tror det er ment som et motsvar til i fjor. De (altså Therese, Monika og Sara) gikk hjem med en ikke så god følelse. Kort fortalt fordi de følte de ikke hadde vært seg selv, og kledde seg opp i glam og mye styr rundt. Sett utenfra reagerte jeg også. Men det var jo de selv som valgte det. I år tenker de å gjøre det annerledes. Da er jeg spent på hva de dukker opp i denne gangen😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet i går, 21:38 #5654 Del Skrevet i går, 21:38 Hadde ikke en av dem Crocs på seg da? Nettopp for å vise hvor enormt «joviale» de er? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet i går, 22:22 #5655 Del Skrevet i går, 22:22 Jo, Sara. Var vel helst Monica og Therese som satt med en ekkel smak i munnen i etterkant. Og det var jo ikke bare det de gikk med, var hele opplegget rundt. Innleide sminkører, frisører osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 6 timer siden #5656 Del Skrevet 6 timer siden Dorisdott skrev (20 timer siden): Lurer på hvem «vi» er? Lien Squad 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå