Dorisdott Skrevet 1. desember #5621 Del Skrevet 1. desember Milla1717 skrev (4 timer siden): I Går var det mye folk i alle butikker på Mosseporten . Men lien sin var det ikke noen🥹. Synes nesten synd på hun som jobbet. Skjønner at den butikken går dårlig. Det er slike dager det er lurt å vise seg, å ikke bruke dagen å være fyllesjuk 🙄 Skulle ikke butikken legges ned? Mener jeg leste det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 1. desember #5622 Del Skrevet 1. desember Dorisdott skrev (1 minutt siden): Skulle ikke butikken legges ned? Mener jeg leste det Jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 1. desember #5623 Del Skrevet 1. desember Dorisdott skrev (1 time siden): Skulle ikke butikken legges ned? Mener jeg leste det Tror det var over nyttår . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 1. desember #5624 Del Skrevet 1. desember Begge butikkene skal legges ned. Det er jo ikke annet å vente. Det er jo ikke kunder der i det hele tatt. Folk har skjønt at dette er overpriset Kina-ræl og de er lei av å sponse det ville forbruket både til Therese Lien og Sara Emilie. Endelig! 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 2. desember #5625 Del Skrevet 2. desember Jeg fikk en sms i dag fra By Lien hvor de skrev att de hadde 70% på mye varer og linket da til siden.. jeg kunne sende til ett nummer om jeg ikke ønsket flere slike meldinger fra ByLien. Men hvor i all verden har de fått tak i mitt mobilnummer? Jeg har aldri vært i kontakt med de? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 2. desember #5626 Del Skrevet 2. desember elskersommer skrev (1 time siden): Jeg fikk en sms i dag fra By Lien hvor de skrev att de hadde 70% på mye varer og linket da til siden.. jeg kunne sende til ett nummer om jeg ikke ønsket flere slike meldinger fra ByLien. Men hvor i all verden har de fått tak i mitt mobilnummer? Jeg har aldri vært i kontakt med de? Da hadde jeg sendt en e-post til kundeservice og spurt. Du skal ha sagt ja til å motta markedsføring. har du handlet der og huket av for noe helt ubevisst kanskje? Ser at flere steder når jeg handler så kreves det at man takker ja til tredjeparts markedsføring, da styrer jeg unna. Da mister de meg som kunde. Vil bestemme selv hva jeg vil ha av reklame. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 2. desember #5627 Del Skrevet 2. desember Dorisdott skrev (54 minutter siden): Da hadde jeg sendt en e-post til kundeservice og spurt. Du skal ha sagt ja til å motta markedsføring. har du handlet der og huket av for noe helt ubevisst kanskje? Ser at flere steder når jeg handler så kreves det at man takker ja til tredjeparts markedsføring, da styrer jeg unna. Da mister de meg som kunde. Vil bestemme selv hva jeg vil ha av reklame. Har aldri handlet noe der eller vært i kontakt med kundeservice. Skal sende de mail og spørre. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 2. desember #5628 Del Skrevet 2. desember elskersommer skrev (5 timer siden): Har aldri handlet noe der eller vært i kontakt med kundeservice. Skal sende de mail og spørre. Si ifra hva du får til svar. Er spent på hvordan de forklarer det😬 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet 2. desember #5629 Del Skrevet 2. desember Er det liksom greit å lage disse reklame filmene. Med sitt eget merke i antrekk ? Merket reklame kun for det hun prater om. Nå er det lukte lys . Hun vet vel regler godt nå🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 2. desember #5630 Del Skrevet 2. desember Milla1717 skrev (47 minutter siden): Er det liksom greit å lage disse reklame filmene. Med sitt eget merke i antrekk ? Merket reklame kun for det hun prater om. Nå er det lukte lys . Hun vet vel regler godt nå🙄 Dette skal dobbelt merkes.. Det var jo ett tema da Sara Emilie brukte eget klesmerke i en reklame for ett firma.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 4. desember #5631 Del Skrevet 4. desember elskersommer skrev (På 2.12.2024 den 20.05): Dette skal dobbelt merkes.. Det var jo ett tema da Sara Emilie brukte eget klesmerke i en reklame for ett firma.. jøss, hva gjorde hun idag da? Jo… hun dro å handlet mere julevarer til huset… lurer på om hun kjøper ny julepynt hvert år? Bare kaster etter hver sesong? kan nesten virke sånn så mye som blir shoppet inn der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 5. desember #5632 Del Skrevet 5. desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 5. desember #5633 Del Skrevet 5. desember Dorisdott skrev (23 minutter siden): For å gå tur med bikkja, følge C på dans og shoppe hver dag?! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 5. desember #5634 Del Skrevet 5. desember Bibbi_ skrev (5 timer siden): For å gå tur med bikkja, følge C på dans og shoppe hver dag?! Og pushe temu-drit ingen trenger. Sykt. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet 5. desember #5635 Del Skrevet 5. desember 1- «jeg ønsker meg ingenting til jul. Jeg har alt jeg trenger 2- går ut og handler julepynt igjen OG- først- «pleier ikke å snakke om penger» - så «beskriver alt i detalj» 🤯🥳🥸🥳 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 5. desember #5636 Del Skrevet 5. desember (endret) Hun har kun investert i en campingvogn med varme i gulvet 😂 Nevner ikke huskjøp til over 10 millioner med et ord..#alternativ verdenhttps://www.moss-avis.no/therese-er-pa-inntektstoppen-blant-landets-storste-influensere-kan-tjene-opp-mot-n-million-pa-en-maned/s/5-67-2079564 Endret 5. desember av Kattedama 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet torsdag kl 20:52 #5637 Del Skrevet torsdag kl 20:52 (endret) Kattedama skrev (3 timer siden): Hun har kun investert i en campingvogn med varme i gulvet 😂 Nevner ikke huskjøp til over 10 millioner med et ord..#alternativ verdenhttps://www.moss-avis.no/therese-er-pa-inntektstoppen-blant-landets-storste-influensere-kan-tjene-opp-mot-n-million-pa-en-maned/s/5-67-2079564 Det huset hun har investert i er vel fra årets penger…de pengene hun snakker om nå er de hun tjente i 2023, så mest sannsynlig har hun nok tjent enda mere i år. Endret torsdag kl 20:55 av Dorisdott 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet torsdag kl 21:30 #5638 Del Skrevet torsdag kl 21:30 Dorisdott skrev (37 minutter siden): Det huset hun har investert i er vel fra årets penger…de pengene hun snakker om nå er de hun tjente i 2023, så mest sannsynlig har hun nok tjent enda mere i år. Ja, da gir det mening. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet torsdag kl 22:57 #5639 Del Skrevet torsdag kl 22:57 Og dette sponser folk frivillig😮💨 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet fredag kl 09:01 #5640 Del Skrevet fredag kl 09:01 Kattedama skrev (11 timer siden): Ja, da gir det mening. Så da er det bare å glede seg til neste års oppdatering 🤣🤣🫣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå