Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Dama er i full jobb som hun sier😅så da kan hun ikke pakke ned flyttelasset sitt selv. Bruke litt mindre tid på kjøpesentre så rekker du å pakke ned noen esker hver dag😅 Hun har vel et stort lager hun kan fylle opp . God tid har de.  Eller er det å brife litt at jeg har råd og jeg gjør bare det som er morsomt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Outandabout skrev (20 timer siden):

Dyrt med flyttebyrå si😝

Hvis man har 100tusen å svi av på å få noen til å flytte for deg så er jo det fint. Blir en kostbar affære å få noen til å fikse det på begge steder😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latskap å ikke kunne pakke ned sine egne ting. Uansett hvor god råd man har. Å noen hadde hatt godt av å sett alt de eier, da hadde kjøpetrangen dempa seg litt kanskje🙄

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa... Jeg er semifinalist i to kategorier så da slår vi til med og kjøre umerket reklame for snowroller 

Bilde fra TL sin snapchat 

Screenshot_20241122-161750.png

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (46 minutter siden):

Jaaaa... Jeg er semifinalist i to kategorier så da slår vi til med og kjøre umerket reklame for snowroller 

Bilde fra TL sin snapchat 

Screenshot_20241122-161750.png

Ganske så ufortjent

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (4 minutter siden):

Ganske så ufortjent

Ufortjent ja... Men så lenge Vixen ikke gidder og forholde seg til de reglene de har satt så blir det slik

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 22.11.2024 den 17.16):

Ufortjent ja... Men så lenge Vixen ikke gidder og forholde seg til de reglene de har satt så blir det slik

Hva er «kriteriene» for å nomineres? Og hvem stemmer? Hvermannsen? Eller er det en jury?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla1717 skrev (På 22.11.2024 den 15.09):

Latskap å ikke kunne pakke ned sine egne ting. Uansett hvor god råd man har. Å noen hadde hatt godt av å sett alt de eier, da hadde kjøpetrangen dempa seg litt kanskje🙄

Hvor mange av oss andre som faktisk er bundet til en jobb kan betale over 50.000kr! For å flytte? Begge gangene vi har flyttet har vi vært nødt til å bruke lutt av ferien på å pakke. Sånn er det for alle. Blir regelrett oppgitt over hvor lat hun er..

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (2 timer siden):

Hvor mange av oss andre som faktisk er bundet til en jobb kan betale over 50.000kr! For å flytte? Begge gangene vi har flyttet har vi vært nødt til å bruke lutt av ferien på å pakke. Sånn er det for alle. Blir regelrett oppgitt over hvor lat hun er..

Hun har jo "møtt veggen" en gang for noen år siden. Når det er ting denne venninnegjengen ikke gidder så skylder de  på sykdom o.l. Rart man aldri hører noe om å gidde / orke når det er noe gøy eller noe de tjener penger på de skal. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (Akkurat nå):

Hun har jo "møtt veggen" en gang for noen år siden. Når det er ting denne venninnegjengen ikke gidder så skylder de  på sykdom o.l. Rart man aldri hører noe om å gidde / orke når det er noe gøy eller noe de tjener penger på de skal. 

Står i møtt veggen situasjonen selv nå jeg, men velger man å flytte må man nesten ta jobben og. Aldri hadde jeg latt noen andre pakke ned tingene mine.  Ikke hadde jeg brukt over 50 K på det heller men det er meg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...