AnneSusanne Skrevet 25. oktober #5541 Del Skrevet 25. oktober Litt artig å se når hun viser oss den nye tanna, hun lager grimaser uten at noe i pannen rører seg. Hun har botox imellom brynene. Der sinnarynka normalt er😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 25. oktober #5542 Del Skrevet 25. oktober AnneSusanne skrev (1 time siden): Litt artig å se når hun viser oss den nye tanna, hun lager grimaser uten at noe i pannen rører seg. Hun har botox imellom brynene. Der sinnarynka normalt er😁 Vet du at hun har det? Eller er det noe du antar? Hvis hun har det så er hun vel ikke pålagt å si noe om det😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 25. oktober #5543 Del Skrevet 25. oktober Eller filter 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happygilmore Skrevet 25. oktober #5544 Del Skrevet 25. oktober (endret) Svanemom2024 skrev (12 timer siden): Joda hun står på😅 Og umerket reklame for egne klær, blandet med betalt partnerskap med obs.no… Endret 25. oktober av happygilmore Skrivefeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet 25. oktober #5545 Del Skrevet 25. oktober Dorisdott skrev (8 timer siden): Vet du at hun har det? Eller er det noe du antar? Hvis hun har det så er hun vel ikke pålagt å si noe om det😊 Satser på at det går bra for deg at jeg observerte dette? 😉 kan jo være et filter også såklart. Kanskje de fleste som setter botox ikke vil fortelle det? Ingen er pålagt å si noe om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorisdott Skrevet 25. oktober #5546 Del Skrevet 25. oktober (endret) AnneSusanne skrev (47 minutter siden): Satser på at det går bra for deg at jeg observerte dette? 😉 kan jo være et filter også såklart. Kanskje de fleste som setter botox ikke vil fortelle det? Ingen er pålagt å si noe om det. 🤣🤣ja det går så fint så… … en annen ting jeg observerte her om dagen var en som kommenterte. «imorgen blir du syk» og vipps så ble hun syk… en følger som er synsk?🧐🧐🧐 spennende☺️☺️ Endret 25. oktober av Dorisdott 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 25. oktober #5547 Del Skrevet 25. oktober Dorisdott skrev (28 minutter siden): 🤣🤣ja det går så fint så… … en annen ting jeg observerte her om dagen var en som kommenterte. «imorgen blir du syk» og vipps så ble hun syk… en følger som er synsk?🧐🧐🧐 spennende☺️☺️ Den personen burde selge tjenester som synsk🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet søndag kl 21:33 #5548 Del Skrevet søndag kl 21:33 Ikke merket med egenreklame idag. Pysj fra ByLien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet mandag kl 12:53 #5549 Del Skrevet mandag kl 12:53 Hadde jeg ikke giddet å pakka ned mine egne saker når det skal flyttes. Hadde jeg ikke giddet å prata høyt om det. Vet ikke hvor vanlig det er, at andre pakker ned og opp tinga sine?. Flytta mye i mitt liv men pakka har jeg gjort selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet mandag kl 13:15 #5550 Del Skrevet mandag kl 13:15 Milla1717 skrev (21 minutter siden): Hadde jeg ikke giddet å pakka ned mine egne saker når det skal flyttes. Hadde jeg ikke giddet å prata høyt om det. Vet ikke hvor vanlig det er, at andre pakker ned og opp tinga sine?. Flytta mye i mitt liv men pakka har jeg gjort selv. Husk hvor slitsomt det er..da må hun jo gjøre noe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet mandag kl 13:21 #5551 Del Skrevet mandag kl 13:21 elskersommer skrev (6 minutter siden): Husk hvor slitsomt det er..da må hun jo gjøre noe Hun er sikkert opptatt med å puste... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet mandag kl 14:20 #5552 Del Skrevet mandag kl 14:20 elskersommer skrev (1 time siden): Husk hvor slitsomt det er..da må hun jo gjøre noe Gjøre noe foran kamera orker hun jo hele tida😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet onsdag kl 07:19 #5553 Del Skrevet onsdag kl 07:19 Milla1717 skrev (På 28.10.2024 den 15.20): Gjøre noe foran kamera orker hun jo hele tida😂 Idag består arbeidsdagen hennes av først tur med hunden. Så PT-time før fysio. Så pynte til Halloween, og dattera skal bake sammen med venninner. Altså….. er ikke dette en normal dag for andre også; som i tillegg har 100 % jobb i tillegg? 😅 Lenge siden jeg har trykka innom TL nå, for hun gir jo ingenting… Samme hver dag: tur med hunden, kaffi, sminke, forteller at hun skal i møte, dattera dans…. Av og til viser hun lapskaus (samme hver gang..). Venninnene Sara, Monica og nå også Sandra; har iallefall interessante temaer de snakker om innimellom der de blant annet viser samfunnsengasjement. Og utover disse damene er det mange influencere som tar opp viktige temaer som gjør det interessant å følge de. Men TL viser null interesse i annet enn seg selv, sin egen hverdag ( som er så sykt slitsom….!!! 😅) og sin egen merkevare. Og hun håver inn penger på at vi gidder å følge dette på repeat…. Blir nok en stund før jeg evnt tilfeldigvis dumper innom hun igjen 🙈 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla1717 Skrevet onsdag kl 08:34 #5554 Del Skrevet onsdag kl 08:34 Klittings skrev (1 time siden): Idag består arbeidsdagen hennes av først tur med hunden. Så PT-time før fysio. Så pynte til Halloween, og dattera skal bake sammen med venninner. Altså….. er ikke dette en normal dag for andre også; som i tillegg har 100 % jobb i tillegg? 😅 Lenge siden jeg har trykka innom TL nå, for hun gir jo ingenting… Samme hver dag: tur med hunden, kaffi, sminke, forteller at hun skal i møte, dattera dans…. Av og til viser hun lapskaus (samme hver gang..). Venninnene Sara, Monica og nå også Sandra; har iallefall interessante temaer de snakker om innimellom der de blant annet viser samfunnsengasjement. Og utover disse damene er det mange influencere som tar opp viktige temaer som gjør det interessant å følge de. Men TL viser null interesse i annet enn seg selv, sin egen hverdag ( som er så sykt slitsom….!!! 😅) og sin egen merkevare. Og hun håver inn penger på at vi gidder å følge dette på repeat…. Blir nok en stund før jeg evnt tilfeldigvis dumper innom hun igjen 🙈 Blitt lei de alle sammen😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet onsdag kl 15:32 #5555 Del Skrevet onsdag kl 15:32 Klittings skrev (8 timer siden): Idag består arbeidsdagen hennes av først tur med hunden. Så PT-time før fysio. Så pynte til Halloween, og dattera skal bake sammen med venninner. Altså….. er ikke dette en normal dag for andre også; som i tillegg har 100 % jobb i tillegg? 😅 Lenge siden jeg har trykka innom TL nå, for hun gir jo ingenting… Samme hver dag: tur med hunden, kaffi, sminke, forteller at hun skal i møte, dattera dans…. Av og til viser hun lapskaus (samme hver gang..). Venninnene Sara, Monica og nå også Sandra; har iallefall interessante temaer de snakker om innimellom der de blant annet viser samfunnsengasjement. Og utover disse damene er det mange influencere som tar opp viktige temaer som gjør det interessant å følge de. Men TL viser null interesse i annet enn seg selv, sin egen hverdag ( som er så sykt slitsom….!!! 😅) og sin egen merkevare. Og hun håver inn penger på at vi gidder å følge dette på repeat…. Blir nok en stund før jeg evnt tilfeldigvis dumper innom hun igjen 🙈 støtter! Måtte Vixen tenke litt større enn å premiere desse! Bør være noe mer enn «husk å puste» som gjør deg til folkets favoritt! 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klittings Skrevet torsdag kl 10:17 #5556 Del Skrevet torsdag kl 10:17 Outandabout skrev (18 timer siden): støtter! Måtte Vixen tenke litt større enn å premiere desse! Bør være noe mer enn «husk å puste» som gjør deg til folkets favoritt! Ja… og iallefall når vedkommende later som hun har det SÅ travelt og tilsynelatende glemmer å puste selv 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet torsdag kl 12:53 #5557 Del Skrevet torsdag kl 12:53 Outandabout skrev (21 timer siden): støtter! Måtte Vixen tenke litt større enn å premiere desse! Bør være noe mer enn «husk å puste» som gjør deg til folkets favoritt! Det håper jeg også. Det er mange influencere som burde fått priser før disse jentene 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outandabout Skrevet torsdag kl 15:46 #5558 Del Skrevet torsdag kl 15:46 Jeg sender inn tips jeg til Forbrukertilsynet om umerka reklame. Gir meg ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå