Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Gjest Unodostrez
Nussepus skrev (10 timer siden):

Fordi de får betalt. Samme hva det er, gir det penger så er det ok. Ingen selvrespekt å spore

Ja, for når det er begge må jo det kanskje vere gjennom ad sales at de får ordnet dette? Sara snakket jo om å «designe» sin egen strømpebukse, for alle på markedet var så dårlige? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svanemom2024 skrev (13 timer siden):

Therese prater lite om butikkene sine. Men ser det er avslag de nærmeste dagene😅

IMG_8647.jpeg

Veldig rart at hun ikke fronter disse tilbudene på det lokale senteret hvor hennes egen butikk er. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanemom2024
Dorisdott skrev (48 minutter siden):

Veldig rart at hun ikke fronter disse tilbudene på det lokale senteret hvor hennes egen butikk er. 

Synes det jeg også. Får ikke med alt hun deler men. Mange som kjører forbi Mosseporten så hun kunne jo reklamert mere for den😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde en fra en lang snapchat der hun tar på seg strømpebukse.. ikke merket. 

Vips på bilde 2 så er det reklame av strømpebukse 

Bilde fra TL sin snapchat 

Screenshot_20241017-164951.png

Screenshot_20241017-164955.png

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (7 timer siden):

Bilde en fra en lang snapchat der hun tar på seg strømpebukse.. ikke merket. 

Vips på bilde 2 så er det reklame av strømpebukse 

Bilde fra TL sin snapchat 

Screenshot_20241017-164951.png

Screenshot_20241017-164955.png

Annonsering er ikke det samme som reklame. Du linker til ett produkt du har kjøpt eller anbefaler. I mange tilfeller får du en liten sum om noen bruker linken til å handle (noen annonseringen gir også pr klikk). Dette er en ordning for hvermansen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unodostrez
Notthatbad skrev (6 timer siden):

Annonsering er ikke det samme som reklame. Du linker til ett produkt du har kjøpt eller anbefaler. I mange tilfeller får du en liten sum om noen bruker linken til å handle (noen annonseringen gir også pr klikk). Dette er en ordning for hvermansen

Var det jeg også trodde, så derfor jeg syns det var så merkelig at både Lien og Sara plutselig elsker samme strømpebuksa. Gjelder den såpa Therese driver stresser med også, og serumet. Såg at Monica også plutselig var så opptatt av C soap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (14 timer siden):

Var det jeg også trodde, så derfor jeg syns det var så merkelig at både Lien og Sara plutselig elsker samme strømpebuksa. Gjelder den såpa Therese driver stresser med også, og serumet. Såg at Monica også plutselig var så opptatt av C soap.

Sara har skrytt at strømpebuksene derfra i alle år. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (12 timer siden):

Sara snakket ned Pierre Robert i fjor, da hun begynte å snakke om å produsere egne strømpebukser. Hun spurte til og med om råd fra følgene sine, om hvilke strømpebukser de hadde god erfaring med, sånn mens de ventet på hennes perfekte egenproduserte.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez
MøllersTran skrev (16 minutter siden):

Sara snakket ned Pierre Robert i fjor, da hun begynte å snakke om å produsere egne strømpebukser. Hun spurte til og med om råd fra følgene sine, om hvilke strømpebukser de hadde god erfaring med, sånn mens de ventet på hennes perfekte egenproduserte.

Ja, det var det jeg også trodde. Hun viste jo strømpebuksene og mente at det ble hull på den med en gang. Derfor skulle hun redde verden og lage noen bedre. Og plutselig er hun med og annonserer for Pierre R 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MøllersTran skrev (42 minutter siden):

Det stemmer ja

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (12 timer siden):

Nei, det har hun ikke, hun har faktisk snakket de ned

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (18 minutter siden):

Hun har sagt at av de som finnes på markedet, så er det kun de hun føler funker greit. Ikke optimalt, derfor ville hun lage egne - men det er for vanskelig å gjennomføre. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama
Orly skrev (4 timer siden):

Det har hun. Og nå reklamerer hun for de, som er temmelig patetisk. Money talks for disse to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (8 timer siden):

Det har hun. Og nå reklamerer hun for de, som er temmelig patetisk. Money talks for disse to.

Hun har sagt det er de som er best på markedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattedama skrev (8 timer siden):

Selvsagt , om noen tror noe annet så er det bare merkrlig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Unodostrez skrev (På 18.10.2024 den 6.55):

Såpa er ok, men slik som dem skryter av den er ikke min erfaring. Jif er like bra, synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanemom2024

Når jeg ser formen ikke var bra i går. Å hun stresser like mye. Da blir hele hennes motto og budskap om at vi skal huske å puste og ta vare oss selv 🙄veldig feil for meg. Det stresse og mase er langt  fra Sundt. Når syne sier i fra da hadde jeg bremsa litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svanemom2024 skrev (10 timer siden):

Når jeg ser formen ikke var bra i går. Å hun stresser like mye. Da blir hele hennes motto og budskap om at vi skal huske å puste og ta vare oss selv 🙄veldig feil for meg. Det stresse og mase er langt  fra Sundt. Når syne sier i fra da hadde jeg bremsa litt. 

Hun blir lite troverdig ifht budskapet sitt når hun holder på sånn. Blir helt svett av å se på. En ting er å holde på sånn hjemme, men å dokumentere alt sammen også…ikke rart du blir sliten… nå er ikke jeg inne hver dag lenger, er lei av å se på det samme hver dag. Håper helsen hennes holder. Med det tempoet der over tid så stopper det seg selv før eller siden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg titta innom for første gang på lenge, ser hun viste frem hansker - prikk like noen mannen kjøpte til meg i Danmark for fire år siden, med hjerte plassert på samme sted på fingeren 🙃🙃 svært nyskapende og sånn...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...