Gjest Unodostrez Skrevet 12. oktober 2024 #5421 Del Skrevet 12. oktober 2024 Orker ikke! Er d vareprøve fra By Lien den kjolen hun vasser rundt i og vasker i idag? Hun er så RÆVA på å merke at man til slutt ikke vet hva som er eget merke og ikke. Og: Idag sov vi lenge…. What else is new? Og ei heller er det noe nytt ellers der i gården. Hudpleie, serum, vask av hus, salg. Not influenced. Og blir skamirritert på meg selv for å kikke innom snappen til Lien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 12. oktober 2024 #5422 Del Skrevet 12. oktober 2024 Unodostrez skrev (2 timer siden): Orker ikke! Er d vareprøve fra By Lien den kjolen hun vasser rundt i og vasker i idag? Hun er så RÆVA på å merke at man til slutt ikke vet hva som er eget merke og ikke. Og: Idag sov vi lenge…. What else is new? Og ei heller er det noe nytt ellers der i gården. Hudpleie, serum, vask av hus, salg. Not influenced. Og blir skamirritert på meg selv for å kikke innom snappen til Lien Ja det er som å se maling tørke. Pust pes, mye å gjøre, travelt, må kjøre til dans, sminke, barnslige innslag, ståkuk på jobb, beige vegger, pizza i grebbestad, reklame,selvskryt osv. Gjeeeesp. Glad jeg sluttet å kikke innom. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 12. oktober 2024 #5423 Del Skrevet 12. oktober 2024 Nussepus skrev (1 time siden): Ja det er som å se maling tørke. Pust pes, mye å gjøre, travelt, må kjøre til dans, sminke, barnslige innslag, ståkuk på jobb, beige vegger, pizza i grebbestad, reklame,selvskryt osv. Gjeeeesp. Glad jeg sluttet å kikke innom. Jeg skal slutte å kikke innom! 😝 Blir bare så fascinert over hvor lite variasjon man kan prestere ha på en offentlig kanal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Airam. Skrevet 12. oktober 2024 #5424 Del Skrevet 12. oktober 2024 Men hva hvis Monica med familie flytter til Spania. Da flytter hun vel igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 12. oktober 2024 #5425 Del Skrevet 12. oktober 2024 Nussepus skrev (3 timer siden): Ja det er som å se maling tørke. Pust pes, mye å gjøre, travelt, må kjøre til dans, sminke, barnslige innslag, ståkuk på jobb, beige vegger, pizza i grebbestad, reklame,selvskryt osv. Gjeeeesp. Glad jeg sluttet å kikke innom. Ståkuken / bulen i buksa hadde jeg helt glemt 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 12. oktober 2024 #5426 Del Skrevet 12. oktober 2024 Folkets favoritt 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 12. oktober 2024 #5427 Del Skrevet 12. oktober 2024 Lillemor1982 skrev (1 time siden): Ståkuken / bulen i buksa hadde jeg helt glemt 😂😂😂 😱😱 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 13. oktober 2024 #5428 Del Skrevet 13. oktober 2024 Merkelig at Therese står som eier av 9/10 deler av huset i Kristiansand mens Øyvind bare eier 1/10 del. Hun skal ha kontroll på alt og han dilter etter. Det er få ting som er mer usexy enn tafatte menn med tøfler. 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13. oktober 2024 #5429 Del Skrevet 13. oktober 2024 Nå ser jeg svært lite på TL sin snapchat om dagen.. det er jo reklame i 450 av 500 snap. Jeg orker bare ikke mer.. Å det er en befrielse og slippe dette. Anbefaler andre og gjøre det samme. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 13. oktober 2024 #5430 Del Skrevet 13. oktober 2024 elskersommer skrev (32 minutter siden): Nå ser jeg svært lite på TL sin snapchat om dagen.. det er jo reklame i 450 av 500 snap. Jeg orker bare ikke mer.. Å det er en befrielse og slippe dette. Anbefaler andre og gjøre det samme. Ja, jeg prøver å la vere. Det blir nesten en guilty pleasure å gå inn for å få bekreftet at det ikke har skjedd noen endringer der. Drømmen må være at desse menneskene plutselig ikke får betalt for snap lengre, og må begynne jobbe for penga! 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 13. oktober 2024 #5431 Del Skrevet 13. oktober 2024 Snoker45 skrev (51 minutter siden): Merkelig at Therese står som eier av 9/10 deler av huset i Kristiansand mens Øyvind bare eier 1/10 del. Hun skal ha kontroll på alt og han dilter etter. Det er få ting som er mer usexy enn tafatte menn med tøfler. Enig med deg, mannfolk som bare sier ja og dilter etter - meget usexy. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13. oktober 2024 #5432 Del Skrevet 13. oktober 2024 Bibbi_ skrev (4 minutter siden): Enig med deg, mannfolk som bare sier ja og dilter etter - meget usexy. Men det gjør jo mannfolka til disse 3 damene🙈 sier damene hopp så hopper de 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Airam. Skrevet 13. oktober 2024 #5433 Del Skrevet 13. oktober 2024 Damene som står for inntekten og finansierer det livet det lever 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 13. oktober 2024 #5434 Del Skrevet 13. oktober 2024 Airam. skrev (59 minutter siden): Damene som står for inntekten og finansierer det livet det lever Han har vel en bra jobb i forsvaret ?. Dette er vel folk som har klart seg bra. Før de startet med denne snap verden ?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 13. oktober 2024 #5435 Del Skrevet 13. oktober 2024 Svanemom2024 skrev (På 12.10.2024 den 8.53): Var så dum å trodde på at dette skulle være så bra. Therese påstår at dette kan brukes på det meste. Skulle nok satt meg inn i den før bruk. Flekker går bort på ytterdør men lager store stygge skjolder😭 skylt og skylt og prøvd å polere hjelper ikke. Takk for den Lien…. Ja, dette er et kjempebra produkt! Husk at slike produkter har lett slipeefekt. Og må vaskes av med en gang, det legger igjen fint støv etter leiren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 13. oktober 2024 #5436 Del Skrevet 13. oktober 2024 Ellevill skrev (31 minutter siden): Ja, dette er et kjempebra produkt! Husk at slike produkter har lett slipeefekt. Og må vaskes av med en gang, det legger igjen fint støv etter leiren. Sikkert bra til mye. Men døra ble stygg. Brukte lite middel å svampen var fuktig . Min feil skulle skjønt at døren ikke tålte slipeprodukt var bare sur å postet dette . Er det mulig å slette innlegg her😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 14. oktober 2024 #5437 Del Skrevet 14. oktober 2024 (endret) Svanemom2024 skrev (14 timer siden): Han har vel en bra jobb i forsvaret ?. Dette er vel folk som har klart seg bra. Før de startet med denne snap verden ?. Når ble en jobb i staten høytlønnet? Om du ikke er på Stortinget, regjering eller mottar apanasje? Eller forvalter pensjonsfond etc Forsvaret (ingen steder utenom muligens forsvarssjef) er ikke lukrativt om du ikke er borte 250 døgn i året, da i krigssone …(tillegg) Dette vet jeg…. Jeg sitter i båten selv! grunnlønna er lav! Å snakke i vei på snapp om sminke, wow brow, sov lenge, husk å pust, hussalg, fysio , airfryer og tur med cocos, betalte langt bedre!! ser at jeg sitter på feil hylle i livet, men jeg hadde aldri klart å utlevere meg selv på den måten, jeg lever livet i tilstedeværelse- ikke via skjerm! Og det bekreftelses behovet har jeg ikke. lurer på om alle disse influencerene har en plan for når deres tid i lyset er over? Som CBE- vi ser jo alle et synkende skip der! Rotet bort Norges største blogg i grådighet.. janteloven står så stødig her at - ikke vis alt! Da snur de som betaler for det ryggen til deg etterhvert. Og kjempe trist om familien Lien som hadde en thriller med banken, selger to hus, han slutter i en stabil jobb- Om vennene de flytter mot- flytter fra!!! UPS 🤯🫨🫠 Endret 14. oktober 2024 av M.G.E La til 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 14. oktober 2024 #5438 Del Skrevet 14. oktober 2024 M.G.E skrev (6 timer siden): Når ble en jobb i staten høytlønnet? Om du ikke er på Stortinget, regjering eller mottar apanasje? Eller forvalter pensjonsfond etc Forsvaret (ingen steder utenom muligens forsvarssjef) er ikke lukrativt om du ikke er borte 250 døgn i året, da i krigssone …(tillegg) Dette vet jeg…. Jeg sitter i båten selv! grunnlønna er lav! Å snakke i vei på snapp om sminke, wow brow, sov lenge, husk å pust, hussalg, fysio , airfryer og tur med cocos, betalte langt bedre!! ser at jeg sitter på feil hylle i livet, men jeg hadde aldri klart å utlevere meg selv på den måten, jeg lever livet i tilstedeværelse- ikke via skjerm! Og det bekreftelses behovet har jeg ikke. lurer på om alle disse influencerene har en plan for når deres tid i lyset er over? Som CBE- vi ser jo alle et synkende skip der! Rotet bort Norges største blogg i grådighet.. janteloven står så stødig her at - ikke vis alt! Da snur de som betaler for det ryggen til deg etterhvert. Og kjempe trist om familien Lien som hadde en thriller med banken, selger to hus, han slutter i en stabil jobb- Om vennene de flytter mot- flytter fra!!! UPS 🤯🫨🫠 Jeg siktet mere til hjemmet de har i Østfold . Prisene har jo steget overalt . Ja enig synes hele denne snap opplegget er bare trist . Særlig der det er unger . Må være en merkelig hverdag og vokse opp i🥲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VildeS Skrevet 14. oktober 2024 #5439 Del Skrevet 14. oktober 2024 Ser at rekkehuset i Kristiansand ble kuppet før visning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 14. oktober 2024 #5440 Del Skrevet 14. oktober 2024 VildeS skrev (5 minutter siden): Ser at rekkehuset i Kristiansand ble kuppet før visning. Hun får garantert solgt huset i Østfold.. selv om mange mener hun ikke får det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå