Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Gjest Svanemom2024
elskersommer skrev (2 timer siden):

Er virkelig ikke denne vareprøve den kjolen hun har bodd i den siste tiden🙈🙈 jeg klarer ikke finne noen i sortimentet til Neo Noir. Bilde nr 2 har TL og den er fra Neo Noir.nå ble jeg faktisk litt målløs fordi det er jo tro kopi. 

Bilde fra TL sin snapchat og Neo Noir 

Screenshot_20240809-143707.png

Screenshot_20240809-144347.png

IMG_8063.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roadrunner skrev (28 minutter siden):

Jeg visste det! 

Argh - hvor vanskelig kan det være å merke fra starten? 

:kjefte:

Screenshot_20240809_172115_Snapchat.thumb.jpg.8fb9e95bdac448f8741ad9fcd594dc92.jpg

Det er vanskelig å skrive REKLAME, og ikke bruke hvit skrift på lys bunn som også ikke er etter reglene for merking av reklame. Merkelig det der, tenk om folk i andre jobber hadde vært like sløve. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svanemom2024 skrev (17 minutter siden):

IMG_8063.jpeg

Den kjolen der er som sagt ikke TL sin.. Noe jeg skrev i mitt første innlegg. men tror vi misforsto hverandre flere av oss

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (1 minutt siden):

Det er vanskelig å skrive REKLAME, og ikke bruke hvit skrift på lys bunn som også ikke er etter reglene for merking av reklame. Merkelig det der, tenk om folk i andre jobber hadde vært like sløve. 

TL er så sleip 🙈 jeg er best i klassen.. jeg merker alt perfekt.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanemom2024
elskersommer skrev (4 minutter siden):

Den kjolen der er som sagt ikke TL sin.. Noe jeg skrev i mitt første innlegg. men tror vi misforsto hverandre flere av oss

OK🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svanemom2024 skrev (58 minutter siden):

Det har vært ferietid 😅

Det har vært slik i flere år🙄 Min bror bor ett steinkast unna lien og fikk sitt hus til godt under takst. Jeg gidder ikke kaste ut slikt om det bare hadde vært ferie. Det er vanskelig å selge i moss om du skal ha over 5 mill for huset, med mindre man har gode fasiliteter som sjø feks. Våler har ekstremt lite å by på, og skal man til moss må man stå i kø ved mosseporten. Kommet du i feil tidsrom blir du stående.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svanemom2024
Minlillelykke skrev (15 minutter siden):

Det har vært slik i flere år🙄 Min bror bor ett steinkast unna lien og fikk sitt hus til godt under takst. Jeg gidder ikke kaste ut slikt om det bare hadde vært ferie. Det er vanskelig å selge i moss om du skal ha over 5 mill for huset, med mindre man har gode fasiliteter som sjø feks. Våler har ekstremt lite å by på, og skal man til moss må man stå i kø ved mosseporten. Kommet du i feil tidsrom blir du stående.

Gidder ikke diskutere dette mere nå.er ikke enig i det du skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for å bruke den feite sorte skrifta på gul bakgrunn til elendige click-bait, burde det vært påbudt å bruke den til merking av reklame og erstatte hvit skrift på lys bakgrunn. Influenserne viser jo at de VET utmerket godt hva som er synlig og ikke… 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

smock skrev (45 minutter siden):

I stedet for å bruke den feite sorte skrifta på gul bakgrunn til elendige click-bait, burde det vært påbudt å bruke den til merking av reklame og erstatte hvit skrift på lys bakgrunn. Influenserne viser jo at de VET utmerket godt hva som er synlig og ikke… 

Spesielt Therese Lien. For hun er best i klassen på merking.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (9 timer siden):

Dette er tull😂 beklager…

Men, det er både solgt og kjøpt hus i Moss uten særlig fasiliteter som du snakker om- til langt over fem millioner!

og.. det gjelder feltet TL bor på også!

Å kjøpe under takst, betyr ikke dårlig pris for selger!

Nabohuset til Lien ble solgt for 2 millioner mer enn de gav for det etter 1.5 år! Et hus uten hage, ingen opparbeidet tomt hadde en ellevill budrunde og kom opp på over 8 mill!.. 

Jeg bor i gata med TL!!!!

Ang kø, det er Svært få steder rundt byer som ikke har kø! Men du blir ikke stående! 🫠

I alle dager… her føler jeg en aggresjon mot at folk har hus, eller fine hus, eller at lien evt vil kjøpe seg et veldig dyrt hus! 

Men en ting er vi enig om- alle steder utenom Oslo har lavere salgssummer nå med den renta, for det var en ellevill kjøpefest i Moss/våler da renta traff null! 
Jeg har venner som betalte million over takst, flere som kom opp i nesten sånne summer over taksten!

så at det markedet roet seg litt var bare sunt!!

Endret av M.G.E
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.G.E skrev (5 timer siden):

Dette er tull😂 beklager…

Men, det er både solgt og kjøpt hus i Moss uten særlig fasiliteter som du snakker om- til langt over fem millioner!

Nabohuset til Lien ble solgt for 2 millioner mer enn de gav for det etter 1.5 år! Et hus uten hage, ingen opparbeidet tomt hadde en ellevill budrunde og kom opp på over 8 mill!.. 

Ang kø, det er Svært få steder rundt byer som ikke har kø! Men du blir ikke stående! 🫠

I alle dager… her føler jeg en aggresjon mot at folk har hus, eller fine hus, eller at lien evt vil kjøpe seg et veldig dyrt hus! 

Men en ting er vi enig om- alle steder utenom Oslo har lavere salgssummer nå med den renta, for det var en ellevill kjøpefest i Moss/våler da renta traff null! 
Jeg har venner som betalte million over takst, flere som kom opp i nesten sånne summer over taksten!

Det er et hav av boliger til salgs i Moss som har ligget ute i laaaaang tid. Og det er på ingen måte dårlig standard som ligger for grunn her. Det har vært nedgang i salg av bolig i området, det er ikke bare noe den andre brukeren finner på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Bryr meg nada om hvor hun ender opp, men tenker at hun godt kan lære seg å gjøre jobben sin på en profesjonell måte (merking) Det er så mye bevisst skjult reklame at jeg blir sjokka. I tillegg må vel folk snart gå lei av det svært ensformede innholdet hennes? Intet nytt noen sinne der. Hage, hund, vippeserum, bb cream….. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanemom2024
Unodostrez skrev (1 time siden):

Bryr meg nada om hvor hun ender opp, men tenker at hun godt kan lære seg å gjøre jobben sin på en profesjonell måte (merking) Det er så mye bevisst skjult reklame at jeg blir sjokka. I tillegg må vel folk snart gå lei av det svært ensformede innholdet hennes? Intet nytt noen sinne der. Hage, hund, vippeserum, bb cream….. 

blokket hele gjengen. Å det lille jeg får med meg nå er her inne og Instagram . De leverer ikke spennende . Å kaste bort tid på dette er jo bare tull. Bedre å se nabo henge opp klesvasken da😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birdo skrev (11 timer siden):

Det er et hav av boliger til salgs i Moss som har ligget ute i laaaaang tid. Og det er på ingen måte dårlig standard som ligger for grunn her. Det har vært nedgang i salg av bolig i området, det er ikke bare noe den andre brukeren finner på. 

Følg med på markedet rundt om i landet! Kronen er svak og svekkes, det er ikke noe nytt!

Nå har to vennepar akkurat solgt i området, etter første visning- dvs 1 uke på Finn.no!

Begge over takst!

og begge har kjøpt i samme marked!

så hvorfor er dette i det hele tatt noe å sitte å være bastant på? Markedet i området er ikke verre enn andre steder(utenom Oslo- der alle vil bo)

Men uansett så var vel diskusjonen TL og flytting, og spekulasjoner om datteren! 
Og det blir for dumt.. 

Jeg syntes TL virker oppriktig engasjert og opptatt av datterens oppvekst, så her syntes jeg det er et overtramp.

Hold det saklig, reklame, amish kjoler og styr og stress!

Mannen hennes er vel militær, og det er nok av militær familier der ute som flytter rundt grunnet den livsstilen, ikke bare en gang men 2-3-4 ganger! 
så et barn tåler vel en flytting om familien er enig.. 

og før diskusjonen om «da må man slutte i militæret om barna må rives opp».. bare stopp- se utover i verden , så trenger det norske forsvaret alle disse menneskene de kan få(som er kvalifisert)

og ser man på mange store bloggere fra 2000 tallet, så ser man at korthuset til slutt ramler!

bare se på CBE når hun gikk fra den sukkersøte nabojenta til den sure, sexye, frekke influenceren hun er nå!

Her kunne jo TL lært, folk snur ryggen til deg når du ikke lengre kan oppføre deg og tror du er bedre enn andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.G.E skrev (16 timer siden):

Dette er tull😂 beklager…

Nei du! Jeg er meget fornøyd med mitt nye hus med to nye bad, nytt kjøkken 6 soverom osv. jeg bor også i moss, i ett område med mindre kø enn mosseporten. Er man der på feil tid står man. Snakker av egen erfaring. Nå jobber jeg selv i ett serviceyrke hvor jeg har dialog med flere meglere, jeg hadde ikke sittet på denne infoen uten de. Men tro og håp som du vil. Jeg kan ikke fordra lien, synes hun et blitt usmakelig med tiden. Hun var en gang ei veldig hyggelig og jovial dame, når vi gikk sammen på vgs. Men denne varianten av henne synes jeg ikke noe om. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (Akkurat nå):

Nei du! Jeg er meget fornøyd med mitt nye hus med to nye bad, nytt kjøkken 6 soverom osv. jeg bor også i moss, i ett område med mindre kø enn mosseporten. Er man der på feil tid står man. Snakker av egen erfaring. Nå jobber jeg selv i ett serviceyrke hvor jeg har dialog med flere meglere, jeg hadde ikke sittet på denne infoen uten de. Men tro og håp som du vil. Jeg kan ikke fordra lien, synes hun et blitt usmakelig med tiden. Hun var en gang ei veldig hyggelig og jovial dame, når vi gikk sammen på vgs. Men denne varianten av henne synes jeg ikke noe om. 

Nei, jeg fulgte også henne fra hun bakte kaker og la ut bilder av barnerommet.

Da de bygget huset sitt, da hun var med andre folk(ikke i denne bransjen) og syntes hun framsto som jordbær og grei!

Men nå er det kun «sjææændiser» og Toro kaker, pust og pes, alt er stress og jeg får høyt blodtrykk av å følge med!

ikke at jeg følger med, får mer enn nok info her inne, så legger ikke igjen klikk på snap eller insta!

synd mennesker mister seg selv sånn og er villig til å selge sjela si og familien for å stikke seg fram..

Og hver gang hun får en knekk, så kommer historien om søsteren opp og hun blir venninne med alle følgerne!

Alt er et spill! 🫠 kynisk 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

M.G.E skrev (58 minutter siden):

Følg med på markedet rundt om i landet! Kronen er svak og svekkes, det er ikke noe nytt!

Nå har to vennepar akkurat solgt i området, etter første visning- dvs 1 uke på Finn.no!

Begge over takst!

og begge har kjøpt i samme marked!

så hvorfor er dette i det hele tatt noe å sitte å være bastant på? Markedet i området er ikke verre enn andre steder(utenom Oslo- der alle vil bo)

Men uansett så var vel diskusjonen TL og flytting, og spekulasjoner om datteren! 
Og det blir for dumt.. 

Jeg syntes TL virker oppriktig engasjert og opptatt av datterens oppvekst, så her syntes jeg det er et overtramp.

Hold det saklig, reklame, amish kjoler og styr og stress!

Mannen hennes er vel militær, og det er nok av militær familier der ute som flytter rundt grunnet den livsstilen, ikke bare en gang men 2-3-4 ganger! 
så et barn tåler vel en flytting om familien er enig.. 

og før diskusjonen om «da må man slutte i militæret om barna må rives opp».. bare stopp- se utover i verden , så trenger det norske forsvaret alle disse menneskene de kan få(som er kvalifisert)

og ser man på mange store bloggere fra 2000 tallet, så ser man at korthuset til slutt ramler!

bare se på CBE når hun gikk fra den sukkersøte nabojenta til den sure, sexye, frekke influenceren hun er nå!

Her kunne jo TL lært, folk snur ryggen til deg når du ikke lengre kan oppføre deg og tror du er bedre enn andre!

Dette med salg av hus er vel opp og ned om dagen. Har ett vennepar som etter min mening har ett hus som er bra. Nytt kjøkken og bad. Fint oppusset og i grei avstand til skole,barnehage og butikk. Dette er på østlandet.

Men de får ikke solgt. De har holdt på siden januar. Kommer ikke folk på visninger. 

Å Ø må jo ikke slutte i sin jobb. Han jobber jo turnus og bor på jobben. Så han kan jo fint kjøre dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere ta hussalg/kjøp privat,  det er en tråd om Lien, ikke hus tilsalgs. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok at datteren til TL blir godt ivaretatt om de velger å flytte. Hver dag bytter barn både skole og bosted å innimellom land. 

Når det kommer til diskusjonen om alkohol så er nok ikke det heller noe mer enn i mange norske hjem, men å legge det ut er ikke heldig (etter min mening). Kommer sikkert mange kommentarer på denne 😉

At TL er mye kan vi være enige om🙄 Har inntrykk at hun prøver å være MN, IR, SE å da blir det veldig mye rot og uinteressant innhold. Hun må Husk å puste selv før hun formaner alke andre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez
Notthatbad skrev (7 timer siden):

Tror nok at datteren til TL blir godt ivaretatt om de velger å flytte. Hver dag bytter barn både skole og bosted å innimellom land. 

Når det kommer til diskusjonen om alkohol så er nok ikke det heller noe mer enn i mange norske hjem, men å legge det ut er ikke heldig (etter min mening). Kommer sikkert mange kommentarer på denne 😉

At TL er mye kan vi være enige om🙄 Har inntrykk at hun prøver å være MN, IR, SE å da blir det veldig mye rot og uinteressant innhold. Hun må Husk å puste selv før hun formaner alke andre.

Og ikke minst finne ut hvem hun egentlig vil være 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...