Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Svanemom2024 skrev (6 timer siden):

Bare en fort titt på Finn det. Så ser du hva boliger ligger for i Våler . Men hva folk får er jo en annen sak.

Det kan prises så høyt de vil, men de får ikke de prisene. Snakk med hvilken som helst megler. De fleste sliter med å få solgt i det hele tatt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minlillelykke skrev (14 minutter siden):

Det kan prises så høyt de vil, men de får ikke de prisene. Snakk med hvilken som helst megler. De fleste sliter med å få solgt i det hele tatt

Bor du i området?.  Jeg kjenner område å boligprisene der.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Notthatbad skrev (4 timer siden):

Dette erjeg ganske sikker på er en Neo Noir kjole.  Selges på bl a Villoid. 

Det var som jeg antok.. den blå kjolen er vareprøve 

Bilde fra TL sin snapchat 

Screenshot_20240808-221347.png

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, elskersommer said:

Det var som jeg antok.. den blå kjolen er vareprøve 

Bilde fra TL sin snapchat 

Screenshot_20240808-221347.png

Er to forskjellige utringer på den vareprøve å den hun har på bilde.  Den hum har på bilde er type skjorte lukking men den hun viser frem på vareprøve er tverssover med smock. Men hun skal ha for å ha kopiert neo noir, ikke vanskelig å se de har studert mønster og stil🙄 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Notthatbad skrev (24 minutter siden):

Er to forskjellige utringer på den vareprøve å den hun har på bilde.  Den hum har på bilde er type skjorte lukking men den hun viser frem på vareprøve er tverssover med smock. Men hun skal ha for å ha kopiert neo noir, ikke vanskelig å se de har studert mønster og stil🙄 

Og du har rett i at disse Reme folkene kopierer Neo Noir. Flere av produktene til venninnene er kopiert fra samme merke. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (2 timer siden):

Og du har rett i at disse Reme folkene kopierer Neo Noir. Flere av produktene til venninnene er kopiert fra samme merke. 

Er virkelig ikke denne vareprøve den kjolen hun har bodd i den siste tiden🙈🙈 jeg klarer ikke finne noen i sortimentet til Neo Noir. Bilde nr 2 har TL og den er fra Neo Noir.nå ble jeg faktisk litt målløs fordi det er jo tro kopi. 

Bilde fra TL sin snapchat og Neo Noir 

Screenshot_20240809-143707.png

Screenshot_20240809-144347.png

Endret av elskersommer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (21 minutter siden):

Er virkelig ikke denne vareprøve den kjolen hun har bodd i den siste tiden🙈🙈 jeg klarer ikke finne noen i sortimentet til Neo Noir. Bilde nr 2 har TL og den er fra Neo Noir.nå ble jeg faktisk litt målløs fordi det er jo tro kopi. 

Bilde fra TL sin snapchat og Neo Noir 

Screenshot_20240809-143707.png

Screenshot_20240809-144347.png

Tro kopi? Da har vi veldig forskjellig syn. Det som er mest likt er fargene. De ligner ikke en gang.

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svanemom2024 skrev (18 timer siden):

Bor du i området?.  Jeg kjenner område å boligprisene der.  

Ja, ikke langt unna. Men jeg bor ikke i våler, min bror gjør. En av mine beste venner er megler i byen. Så jeg har litt peiling. Uansett helt irrelevant da boligmarkedet i moss og omegn er håpløst om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Er virkelig ikke denne vareprøve den kjolen hun har bodd i den siste tiden🙈🙈 jeg klarer ikke finne noen i sortimentet til Neo Noir. Bilde nr 2 har TL og den er fra Neo Noir.nå ble jeg faktisk litt målløs fordi det er jo tro kopi. 

Bilde fra TL sin snapchat og Neo Noir 

Screenshot_20240809-143707.png

Screenshot_20240809-144347.png

Tror du bør dra en tur til optiker, denne er virkelig ikke lik. Blå kjole begge to lenger enn det strekker ikke likheten seg😂

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (25 minutter siden):

Ja, ikke langt unna. Men jeg bor ikke i våler, min bror gjør. En av mine beste venner er megler i byen. Så jeg har litt peiling. Uansett helt irrelevant da boligmarkedet i moss og omegn er håpløst om dagen.

Tull.. 

Det har vært ferie, markedet går alltid ned og opp igjen!

Har flere venner som har solgt i Moss/våler siste tiden og vi eier bolig på samme felt som TL bor på og har en takst som en mye høyere enn hva vi måtte betale, de boligene ligger ikke ute lenge..TL og mann kjøpte tomt der ute og bygget da det var «gi bort» pris på tomtene!

i Moss området har 3 venene solgt siste tiden, rett etter første visning, på eller over takst!

 

Endret av M.G.E
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inga-pinga skrev (På 7.8.2024 den 17.01):

Skal Ø pendle til jobb? Barnet rives opp fra alt som er kjent og trygt? Eller gjøres dette rett og slett å skape innhold til en dalende snap?

Har du spurt TL ang datterens ve og vel? Og evt ønske om å flytte selv?

Dette er idiotisk spekulering.

Nå er jeg ingen TL fan, men dette er litt for dumt! De er to voksne mennesker som har et barn, regner med hele familiens ve og vel blir tatt med i betraktningen her! Og det er vel bare å spørre om flytting skulle bli aktuelt. 

Ellers er kjolene grusom, dama snakker på innpust og utpust og alt handler om cash cash cash! Smilende dame, helt til et litt kritisk spørsmål dumper inn- da kommer den ekte TL fram!

For ikke å snakke om overforbruk og kjøp av alt mulig.. 

Aldri kjøpt noe av den gjengen, og blir aldri å gjøre det heller…

 

 

Endret av M.G.E
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.G.E skrev (9 minutter siden):

 

 

Feil

Endret av M.G.E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forvirret23 skrev (30 minutter siden):

Tror du bør dra en tur til optiker, denne er virkelig ikke lik. Blå kjole begge to lenger enn det strekker ikke likheten seg😂

Enig, virkelig ikke like.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forvirret23 skrev (33 minutter siden):

Tror du bør dra en tur til optiker, denne er virkelig ikke lik. Blå kjole begge to lenger enn det strekker ikke likheten seg😂

Jeg snakker jo ikke om de to på bilde jeg la til.. men nå hadde hun på seg denne kjolen dere mener er fra Neo Noir i dag.. å det må jo være tro kopi av den hun skal gi ut... Men skjønner nå att jeg har ett annet syn enn andre så legger meg flat

Bilde fra TL sin snapchat 

Screenshot_20240809-164307.png

Screenshot_20240809-143707.png

Endret av elskersommer
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forvirret23 skrev (35 minutter siden):

Tror du bør dra en tur til optiker, denne er virkelig ikke lik. Blå kjole begge to lenger enn det strekker ikke likheten seg😂

Ps.. jeg vet jo att kjolene på disse to bildene ikke er like. Skrev heller ikke at de var like

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 minutter siden):

Jeg snakker jo ikke om de to på bilde jeg la til.. men nå hadde hun på seg denne kjolen dere mener er fra Neo Noir i dag.. å det må jo være tro kopi av den hun skal gi ut... Men skjønner nå att jeg har ett annet syn enn andre så legger meg flat

Bilde fra TL sin snapchat 

Screenshot_20240809-164307.png

Screenshot_20240809-143707.png

Hun sier jo at den kjolen hun har på seg der er hennes, at det er vareprøve som kommer neste vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Angel75 skrev (8 minutter siden):

Hun sier jo at den kjolen hun har på seg der er hennes, at det er vareprøve som kommer neste vår.

Jeg tror vi prater om hverandre. Jeg la ut bilde av en kjole på bilde nr 1 under her og sa at jeg mente det var en vareprøve men fikk beskjed om at det var en kjole fra Neo Noir..  i går viser hun vareprøve av den kjolen men da mener mange at det er en kjole fra Neo Noir men at den ligner veldig på TL sin. Men att snitt og alt på TL sin var forskjellig. Å for meg er de to ganske så like.  Men skjønner jeg trenger nye briller 

 

Bilde fra TL sin snapchat 

Screenshot_20240809-164307.png

 

Screenshot_20240808-221347.png

Endret av elskersommer
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å viss jeg bare hadde bladd meg gjennom snappen til TL så ser jeg at det er hennes kjole. Beklager att jeg har surret det til.. 🙈🙈 

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (På 7.8.2024 den 15.36):

Regner med dette (lang historie fortelles) burde vært reklamemerket? Eller er det flere som lager amish-smockkjoler? :klo:

Screenshot_20240807_153313_Snapchat.thumb.jpg.c0d0c758f3ccf8f291b7c71b71a24a07.jpg

Jeg visste det! 

Argh - hvor vanskelig kan det være å merke fra starten? 

:kjefte:

Screenshot_20240809_172115_Snapchat.thumb.jpg.8fb9e95bdac448f8741ad9fcd594dc92.jpg

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (1 time siden):

Ja, ikke langt unna. Men jeg bor ikke i våler, min bror gjør. En av mine beste venner er megler i byen. Så jeg har litt peiling. Uansett helt irrelevant da boligmarkedet i moss og omegn er håpløst om dagen.

Det har vært ferietid 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...