Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Unodostrez skrev (27 minutter siden):

Hva tenker dere om hennes snapkanal? 

Hvor lenge kan hun holde på følgere med det innholdet hun leverer? Dette kunne vel vært hvem som helst som delte? Samma med Sara. Operasjon (ja, det går jo over), kosthold og trening (vil kanskje bli mer av når hun kommer på TV), omelett (?), rydding av hus (😴

Jeg kan liksom ikke helt se for meg hva desse to skal levere fremover? 

Nå har jeg fulgt TL og SE ganske mye de siste 2 åra . Men merker nå att jeg gidder ikke mer. Så litt på TL i dag men det er bare masse reklame,pakking til Kristiansand/Grebbestad. Hun prater på inn og utpust.. Gå tur med pelsdotten. Det er jo ikke noe annet🤔

Jeg prøver og se innimellom for og se om de har umerket reklame men det er alt.  Å det samme er det hos sare Emilie. Det er liksom ikke noe nytt

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Svanemom2024

Synes alle disse damene er kjedelig å følge. Monica Nyhus legger jo i tillegg inn gamle minner veldig mye. Synes de leverer veldig dårlig til å få så mye inntekter inn på dette. Men folk detter vel av når de blir leie nok å se det samme dag ut og inn. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Isabel Raad tjente 80 000 igår på snap. Og det er vel kanskje sånn ca det hun tjenere hver dag. Gikk ikke Lien ut og sa hun tjente mer enn Raad? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (46 minutter siden):

Isabel Raad tjente 80 000 igår på snap. Og det er vel kanskje sånn ca det hun tjenere hver dag. Gikk ikke Lien ut og sa hun tjente mer enn Raad? 

Det tror jeg var bedriften by lien og ivorie. Ikke hva de tjener på snapchat 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (11 timer siden):

Hva tenker dere om hennes snapkanal? 

Hvor lenge kan hun holde på følgere med det innholdet hun leverer? Dette kunne vel vært hvem som helst som delte? Samma med Sara. Operasjon (ja, det går jo over), kosthold og trening (vil kanskje bli mer av når hun kommer på TV), omelett (?), rydding av hus (😴

Jeg kan liksom ikke helt se for meg hva desse to skal levere fremover? 

føler det er en eneste stor reklamekanal 🥱 med unntak av noen gåturer med hunden, pakking eller kjøring til dans... Følger ikke, men hender jeg detter innom utforsk på snap, går da fort ut igjen :ler: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med dette (lang historie fortelles) burde vært reklamemerket? Eller er det flere som lager amish-smockkjoler? :klo:

Screenshot_20240807_153313_Snapchat.thumb.jpg.c0d0c758f3ccf8f291b7c71b71a24a07.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roadrunner skrev (3 timer siden):

Regner med dette (lang historie fortelles) burde vært reklamemerket? Eller er det flere som lager amish-smockkjoler? :klo:

Screenshot_20240807_153313_Snapchat.thumb.jpg.c0d0c758f3ccf8f291b7c71b71a24a07.jpg

Dette mener jeg er en kjole hun skal gi ut til høsten. Egentlig enda verre utseende enn de andre hun gir ut

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener hun har sagt at det er en vareprøve tidligere…

Så hva tror dere. Hvor lang tid tar det før hun pakker med seg familien og flytter til Kristiansand etter å ha vært på visning i dag? Det tar nok ikke lange tiden..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Therese på visning. Bildet av utsikten. Tok ett googlesøk på boliger på Dvergsnes med basseng, og fant fort ut at det var Dvergslia 34 til 15,9 mill… Tjener gode penger 😅 Har hun forresten delt hvor mye som gikk til foreningen for hjertesyke barn i år?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klittings skrev (Akkurat nå):

Therese på visning. Bildet av utsikten. Tok ett googlesøk på boliger på Dvergsnes med basseng, og fant fort ut at det var Dvergslia 34 til 15,9 mill… Tjener gode penger 😅 Har hun forresten delt hvor mye som gikk til foreningen for hjertesyke barn i år?

Tror hun sa noe om at de jobbet med å «finne penger» for å donere 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Selger hus og rekkehus da, og slår til på det der. Syns det virker rart om det går bra med inntektene hennes over lengre tid. Kan ikke forstå annet enn at både hun og Lien blir mindre og mindre aktuelle på sosiale medier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanemom2024

Virker som disse influensere har vip tilgang til banken. Dette de alle influensere driver med varer ikke for evig. Men andre folk som har fast inntekt og en sikker jobb. Skal banken være kjipe med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klittings skrev (13 minutter siden):

Den som ble solgt til A Reme AS i januar i følge lokalavisa? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roadrunner skrev (2 minutter siden):

Den som ble solgt til A Reme AS i januar i følge lokalavisa? 

Mulig de skal selge igjen da. Utsikten TL delte er samme som fra bassenget til nr 34 👌🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal Ø pendle til jobb? Barnet rives opp fra alt som er kjent og trygt? Eller gjøres dette rett og slett å skape innhold til en dalende snap?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Inga-pinga skrev (18 minutter siden):

Skal Ø pendle til jobb? Barnet rives opp fra alt som er kjent og trygt? Eller gjøres dette rett og slett å skape innhold til en dalende snap?

Er viktigere att mor er der hun trives fremfor att barnet kan fortsette der hun har sine veninner og dans🤨 ø jobber vel en type turnus så han kan vel fint beholde jobben

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klittings skrev (41 minutter siden):

https://www.finn.no/281430601 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 minutter siden):

Er viktigere att mor er der hun trives fremfor att barnet kan fortsette der hun har sine veninner og dans🤨 ø jobber vel en type turnus så han kan vel fint beholde jobben

Tviler på at de har råd til å kjøpe det huset, Reme betalte 18 millioner for det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caremore skrev (1 minutt siden):

Tviler på at de har råd til å kjøpe det huset, Reme betalte 18 millioner for det.

Når TL må finne ut av hvor hun skal ta midler fra i regnskapet for og donere til hjertesyke barn så kan kanskje dette blir vanskelig.

Men om de selger boligen i Østfold og Kristiansand så er vel det noen millioner?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...