Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Gjest Svanemom2024
Unodostrez skrev (29 minutter siden):

Det er hektisk på snap. For et styr. Pakking og reising, rydde og vaske, pakke og reise. Jobbe i hagen, joggetur, og innimellom reklame for eget merke. Husk å puste- mottoet blir jo bare helt patetisk oppi alt dette. 

Bare stress . Hadde blitt mere troverdig om hun levde selv etter budskapet hun trykker på tinga sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unodostrez skrev (29 minutter siden):

Det er hektisk på snap. For et styr. Pakking og reising, rydde og vaske, pakke og reise. Jobbe i hagen, joggetur, og innimellom reklame for eget merke. Husk å puste- mottoet blir jo bare helt patetisk oppi alt dette. 

Influenser yrket er jo krevende, like krevende som å jobbe i forsvaret i følge venninna Sara Emilie Tandberg. Også TL som ble utbrent og greier i forsvaret, at hun orker å være influenser som krever så mye som du beskriver her er ei gåte. Alle de tingene du nevner her, gjør folk utenom den ordinære arbeidstiden fra 8-16. Stakkars disse Reme influenserne som må gjøre dette for å lage krevende innhold på sine sosiale kanaler. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (38 minutter siden):

Hva har hun gjort med håret sitt? 

Blir litt stilkræsj med Princess Leia-sveis til Amish-kjole, egentlig. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor lang tid det tar før de flytter til Kristiansand? Hun virker så misfornøyd med å være hjemme helt fra de gikk inn døra. Og det er så hektisk! Husk å PUSTE! :bond:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (59 minutter siden):

Lurer på hvor lang tid det tar før de flytter til Kristiansand? Hun virker så misfornøyd med å være hjemme helt fra de gikk inn døra. Og det er så hektisk! Husk å PUSTE! :bond:

Tipper at før vi skriver 2025 så har de flyttet

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svanemom2024
Roadrunner skrev (58 minutter siden):

Synes hun virker lite interesse for butikken hun har på Mosseporten. Men nå følger jeg ikke hun daglig men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har et så utrolig dårlig rykte på seg i hjembyen og det er en grunn til at hun bare er sammen med Monica og Maren. Vi ser henne jo aldri med andre venninner. Hun er mildt sagt ikke godt likt. Og det forstår man jo når man ser oppførselen hennes på snap.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal hun med dette lageret? Hun har sagt kontor, men hva skal lagres? De under Reme bruker vel lageret i Kr.sand? Ser bare innimellom på Insta, aldri snap, så lurer på hva hun har sagt der

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (42 minutter siden):

Hun har et så utrolig dårlig rykte på seg i hjembyen og det er en grunn til at hun bare er sammen med Monica og Maren. Vi ser henne jo aldri med andre venninner. Hun er mildt sagt ikke godt likt. Og det forstår man jo når man ser oppførselen hennes på snap.

Hvordan vet du at hun ikke er godt likt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MøllersTran skrev (28 minutter siden):

Hva skal hun med dette lageret? Hun har sagt kontor, men hva skal lagres? De under Reme bruker vel lageret i Kr.sand? Ser bare innimellom på Insta, aldri snap, så lurer på hva hun har sagt der

Er det ikke vareprøver som skal lagres der? Var hun ikke lei av å ha vareprøver overalt hjemme, og gledde seg til å få orden? 🤔

Samt kontor til Therese og hennes høyre hånd/assistent. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (På 30.7.2024 den 16.36):

Er så enig med deg. Er glad jeg har to som satser på utdanning i to yrker vi må ha i all fremtid 

Dette er jeg helt enig i. De to eldste er ferdig utdannet og har gode jobber, mens yngstebarnet tar fatt på bachelor nå. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

yesmam skrev (38 minutter siden):

Hvordan vet du at hun ikke er godt likt?

Kjenner til henne og det omdømmet hun har i området hun bor i. Hun har brent mange broer.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal ha for at ikke hun og familien hun kommer ifra er trygdemisbrukere og har cashet ut store beløp pga uføre forsikringen. For å så leve som man aldri har vært syk og mirakuløst blitt frisk fra samme sykdom man ble ufør av. Hun er ikke så shady som enkelte andre. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

caremore skrev (41 minutter siden):

Hun skal ha for at ikke hun og familien hun kommer ifra er trygdemisbrukere og har cashet ut store beløp pga uføre forsikringen. For å så leve som man aldri har vært syk og mirakuløst blitt frisk fra samme sykdom man ble ufør av. Hun er ikke så shady som enkelte andre. 

Og hun har faktisk hatt vanlige jobber. At hun smalt i veggen er en ærlig sak. Og uten influenser-karrieren hadde hun nok endt på AAP i stedet, for som det er påpekt flere ganger i tråden framstår hun ikke å ha særlig høy arbeidsevne opp mot ordinære jobber etter dette (kunne selvsagt endra seg igjen altså!), og at hun har helseutfordringer er det ingen tvil om(hun er jo også åpen om mye av det). For hennes del tror jeg jo hun hadde hatt bedre av å logge av og jobbe med helsa si på en annen måte. Virker som hun har erstatta noen problemer med andre problemer i stedet, løper fra ting. Jeg er på ingen måte tilhenger av henne og kritisk til mye av det bedriftsmessige knytta til salg og reklame osv. Samtidig er det åpenbart at hun har ting å jobbe med, og da burde hun heller logge av og face det i stedet for å løpe fra det. Vi kan alle bli uapettitelige og brenne broer når vi ikke har det bra med oss selv. Hun virker jo som en likanes dame i utgangspunktet, og hun er jo handy og flink til å fikse ting. Ikke hjelpeløs Blondie, om dere skjønner. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ninaen skrev (9 minutter siden):

Og hun har faktisk hatt vanlige jobber. At hun smalt i veggen er en ærlig sak. Og uten influenser-karrieren hadde hun nok endt på AAP i stedet, for som det er påpekt flere ganger i tråden framstår hun ikke å ha særlig høy arbeidsevne opp mot ordinære jobber etter dette (kunne selvsagt endra seg igjen altså!), og at hun har helseutfordringer er det ingen tvil om(hun er jo også åpen om mye av det). For hennes del tror jeg jo hun hadde hatt bedre av å logge av og jobbe med helsa si på en annen måte. Virker som hun har erstatta noen problemer med andre problemer i stedet, løper fra ting. Jeg er på ingen måte tilhenger av henne og kritisk til mye av det bedriftsmessige knytta til salg og reklame osv. Samtidig er det åpenbart at hun har ting å jobbe med, og da burde hun heller logge av og face det i stedet for å løpe fra det. Vi kan alle bli uapettitelige og brenne broer når vi ikke har det bra med oss selv. Hun virker jo som en likanes dame i utgangspunktet, og hun er jo handy og flink til å fikse ting. Ikke hjelpeløs Blondie, om dere skjønner. 

Hennes «verdier» sånn sett er mer spiselig enn en viss annen Reme influenser. Mulig at det gjør at det nye trekløveret er TL, Sandra Lyng og M.Nyhus? Mer til felles muligens?

Endret av caremore
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Hva tenker dere om hennes snapkanal? 

Hvor lenge kan hun holde på følgere med det innholdet hun leverer? Dette kunne vel vært hvem som helst som delte? Samma med Sara. Operasjon (ja, det går jo over), kosthold og trening (vil kanskje bli mer av når hun kommer på TV), omelett (?), rydding av hus (😴

Jeg kan liksom ikke helt se for meg hva desse to skal levere fremover? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en kjedelig snapkanal. Det gir meg ingenting å se på den, og jeg liker ikke måten hun behandler mennesker på - verken følgere eller folk hun har rundt seg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...