Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Gjest Svanemom2024
elskersommer skrev (15 minutter siden):

Jeg skjønner meg ikke på de som går så inn i disse livene til influencere. De som kjøper alt de gir ut for å støtte. De som sender masse hjerter og nærmest tror de er veninne.

Så på Isabel Raad at noen hadde kjøpt 10 stk av glass hun ga ut nå sist fordi personen ville støtte henne

Enig ganske så vilt. Er såpass gammel at jeg husker alle serier som gikk på tv. Vi var hekta på det. Men det var jo spenning drama love osv.  Kanskje på tide det kommer noe nytt som kan ta over denne galskapen😅.Folk må ha mye fritidsproblemer eller kjeder seg mye. Synes ikke disse fortjener alle disse syke summene de tjener. Klærne de selger er ikke min stil heller og overpriset .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svanemom2024 skrev (3 minutter siden):

Enig ganske så vilt. Er såpass gammel at jeg husker alle serier som gikk på tv. Vi var hekta på det. Men det var jo spenning drama love osv.  Kanskje på tide det kommer noe nytt som kan ta over denne galskapen😅.Folk må ha mye fritidsproblemer eller kjeder seg mye. Synes ikke disse fortjener alle disse syke summene de tjener. Klærne de selger er ikke min stil heller og overpriset .

Jeg tror ikke dette med snapchat er inn om noen år. Tror derfor mange av disse influencere vil måtte tenke anderledes om de skal tjene like mye penger som nå 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanemom2024
elskersommer skrev (3 minutter siden):

Jeg tror ikke dette med snapchat er inn om noen år. Tror derfor mange av disse influencere vil måtte tenke anderledes om de skal tjene like mye penger som nå 

Håper det.  Heier på unge som tar utdannelse og får seg jobb.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svanemom2024 skrev (1 time siden):

Håper det.  Heier på unge som tar utdannelse og får seg jobb.  

Er så enig med deg. Er glad jeg har to som satser på utdanning i to yrker vi må ha i all fremtid 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanemom2024
elskersommer skrev (25 minutter siden):

Er så enig med deg. Er glad jeg har to som satser på utdanning i to yrker vi må ha i all fremtid 

Samme her glad for det min også🙏🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt.

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unodostrez

Besøk av familie, og bruker dagen på jobb. Trodde influencer og gründer-tilværelsen åpnet opp for litt fleksibilitet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanemom2024

Så det blir de samme kjolene nå også. Hørte hun hadde postet nyheter så var spent om det var ny stil. Fortsatt ikke noe som kommer i min garderobe . 🙄

IMG_8017.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svanemom2024 skrev (1 minutt siden):

Så det blir de samme kjolene nå også. Hørte hun hadde postet nyheter så var spent om det var ny stil. Fortsatt ikke noe som kommer i min garderobe . 🙄

IMG_8017.jpeg

Det er litt fascinerende at folk ikke ser at dette utelukkende gjøres for å gi en følelse av bidrag/inkludering? Det er jo strengt tatt revnende likegyldig om hun starter salget av kjolen den 19 eller 26 august.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kjøper de kjolene der som ikke er medlem av en sekt?

Ser ut som digre telt,.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svanemom2024 skrev (2 timer siden):

IMG_8017.jpeg

Warren Jeffs applauderer. 

Klær er selvfølgelig smak og behag, men det her er virkelig amish så det holder. Er det mote å se ut som om man tilhører en sekt? 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er faktisk det verste jeg har sett i moderne tid. Er nesten så jeg ikke tror det…! 🤣

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (41 minutter siden):

Klær er selvfølgelig smak og behag, men det her er virkelig amish så det holder. Er det mote å se ut som om man tilhører en sekt? 

Jeg prøver så godt jeg kan å ikke si noe negativt om andres stil og smak, men her tror jeg bare det mangler en liten sånn hvit lue som tilbehør 🤐 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Svanemom2024
Era Vulgaris skrev (35 minutter siden):

Oj nå måtte jeg inn å Google. Jøss ja hmmm kan være der ideen kom.🥺. Skjønner ikke at folk vil se større ut enn de er. Men de er jo opptatt å puste så mye. 😅 For sin egendel burde hun skape noe ny vri nå.👗👚🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Svanemom2024 said:

IMG_8017.jpeg

For noen grusomme amish-kjoler!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chenet skrev (1 time siden):

Jeg prøver så godt jeg kan å ikke si noe negativt om andres stil og smak, men her tror jeg bare det mangler en liten sånn hvit lue som tilbehør 🤐 

Ikke gi henne ideer nå, da 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner henne godt at hun må ha salg på alt i nettbutikken. det er både sommersalg, helgesalg, høstsalg osv osv. JEg tror det selges skikkelig dårlig i nettbutikken hennes nå. Og det er jo fullt forståelig.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juhu25
Svanemom2024 skrev (5 timer siden):

IMG_8017.jpeg

uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Det er hektisk på snap. For et styr. Pakking og reising, rydde og vaske, pakke og reise. Jobbe i hagen, joggetur, og innimellom reklame for eget merke. Husk å puste- mottoet blir jo bare helt patetisk oppi alt dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (7 timer siden):

Hva har hun gjort med håret sitt? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...