Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Helt merkelig hvor mye de er i dyreparken. Blir de aldri lei av ku-toppen lissom?:-) De virker som ganske enkel mennesker som har få omgangsvenner fortsett fra Monica og Maren Reme?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Svanemom2024
Snoker45 skrev (2 timer siden):

Helt merkelig hvor mye de er i dyreparken. Blir de aldri lei av ku-toppen lissom?:-) De virker som ganske enkel mennesker som har få omgangsvenner fortsett fra Monica og Maren Reme?

Enig😅 men da utnytter de parken og det de har betalt fult ut😅. Hun deler aldri familie ellers. Er alt av besteforeldre hemmelig ?. Sett Monica har jo veldig tett kontakt med sin familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (4 timer siden):

Jeg leste ett sted på nett i går om influencere som ikke hadde noe nettverk eller venner.. at de følte seg ensomme.. tenkte jeg skulle ta screenshot og legger ut fordi jeg tenkte på TL og SE. Men glemte å gjøre det

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svanemom2024 skrev (1 time siden):

Enig😅 men da utnytter de parken og det de har betalt fult ut😅. Hun deler aldri familie ellers. Er alt av besteforeldre hemmelig ?. Sett Monica har jo veldig tett kontakt med sin familie.

Kan jo være foreldrene ikke vil være i so me,eller holdes utenfor av andre årsaker. Kan være mye der man ikke får vite om.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanemom2024
Isola2 skrev (32 minutter siden):

Kan jo være foreldrene ikke vil være i so me,eller holdes utenfor av andre årsaker. Kan være mye der man ikke får vite om.

Ja . Jeg har jo ikke noe med det. Dumt av meg å skrive det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 timer siden):

Jeg leste ett sted på nett i går om influencere som ikke hadde noe nettverk eller venner.. at de følte seg ensomme.. tenkte jeg skulle ta screenshot og legger ut fordi jeg tenkte på TL og SE. Men glemte å gjøre det

Sara har da vist mange ganger at hun har ganske godt med venner, hun har bare ikke hengt så mye utenfor huset siden sistemann kom. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unodostrez

Null merking av kjole idag når hun arbeider i hagen! Uproff 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unodostrez

Følgerne hennes må ha lave forventninger til innhold. Tur med Cocos, camping, hus i Kr sand, shopping…… Lite annet content 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer på hvordan T og mannen snakker til hverandre. Merkelig sjargong. Er det bare meg? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (17 minutter siden):

Jeg reagerer på hvordan T og mannen snakker til hverandre. Merkelig sjargong. Er det bare meg? 

Vi snakker om så enkle mennesker at de legger ut meldinger det mannen forteller at han går rundt på jobb med ereksjon fordi T har sendt han et bilde. Så at kommunikasjonen er merkelig er jo ikke noe rart. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (1 time siden):

Vi snakker om så enkle mennesker at de legger ut meldinger det mannen forteller at han går rundt på jobb med ereksjon fordi T har sendt han et bilde. Så at kommunikasjonen er merkelig er jo ikke noe rart. 

Dette med og sende slike meldinger til hverandre som par er på en måte ok... Men å sende det på snapchat til x antall mennesker er noe man bare ikke gjør 🙂↕️

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (10 minutter siden):

Dette med og sende slike meldinger til hverandre som par er på en måte ok... Men å sende det på snapchat til x antall mennesker er noe man bare ikke gjør 🙂↕️

Nettopp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (2 timer siden):

Jøss, har de gjort det? Hjelpes. Men jeg tenker mer på tonefall og tilgjort språk. Litt vanskelig å forklare. Virker ikke som de kan ha en normal samtale. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kønn skrev (25 minutter siden):

Jøss, har de gjort det? Hjelpes. Men jeg tenker mer på tonefall og tilgjort språk. Litt vanskelig å forklare. Virker ikke som de kan ha en normal samtale. 

Dette var iforbindelse med  reklame for kondomeriet. (Tror det var d) . Da sendte de meldinger til hverandre hvor han fortalte at hun måtte slutte og sende fordi han satt på jobben med bul i buksa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (24 minutter siden):

Dette var iforbindelse med  reklame for kondomeriet. (Tror det var d) . Da sendte de meldinger til hverandre hvor han fortalte at hun måtte slutte og sende fordi han satt på jobben med bul i buksa

Desperat…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (43 minutter siden):

Forundrer meg ikke. Hun fremsto ganske vulgær da gjengen var på camping også. Reme er jo ‘religiøs’ så vidt jeg vet, og det er vel familien Nyhus også. Pinsevenner tror jeg?   🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Svanemom2024

Denne tråden her er grei å følge🙈😂 Gjør at jeg gjorde noe rett å slutte å følge henne.   Ikke noe savn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svanemom2024 skrev (48 minutter siden):

Denne tråden her er grei å følge🙈😂 Gjør at jeg gjorde noe rett å slutte å følge henne.   Ikke noe savn. 

Du får ikke glipp av noe🙈 å jeg merker selv at jeg orker ikke følge med så mye som før. Det eneste grunnen er for å snappe opp umerket reklame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanemom2024
elskersommer skrev (13 minutter siden):

Du får ikke glipp av noe🙈 å jeg merker selv at jeg orker ikke følge med så mye som før. Det eneste grunnen er for å snappe opp umerket reklame

Det er veldig lite spennende å se. Så gikk lei. Eneste jeg fulgte tett var turen til Florida . Men jeg stusser mere over alle mennesker som følger alle disse influensere . Har jo blitt endel av de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svanemom2024 skrev (3 minutter siden):

Det er veldig lite spennende å se. Så gikk lei. Eneste jeg fulgte tett var turen til Florida . Men jeg stusser mere over alle mennesker som følger alle disse influensere . Har jo blitt endel av de. 

Jeg skjønner meg ikke på de som går så inn i disse livene til influencere. De som kjøper alt de gir ut for å støtte. De som sender masse hjerter og nærmest tror de er veninne.

Så på Isabel Raad at noen hadde kjøpt 10 stk av glass hun ga ut nå sist fordi personen ville støtte henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...