elskersommer Skrevet 17. juli 2024 #4901 Del Skrevet 17. juli 2024 Unodostrez skrev (26 minutter siden): Det er vel en agenda bak denne campingturen. Skjult reklame via venner… Så klart det er en agenda. Det er det bak alle disse turene som disse damene har.. bruker hverandre sitt tøy og kjører på med umerket reklame 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 17. juli 2024 #4902 Del Skrevet 17. juli 2024 (endret) Fikk svar fra By-Lien på spørsmål om hvorfor de bruker antimon i smykkene.. å ifølge de så er dette vanlig i smykker i Norge. Men det er overhodet ikke vanlig Bilde fra min Gmail og Google Endret 17. juli 2024 av elskersommer 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Airam. Skrevet 18. juli 2024 #4903 Del Skrevet 18. juli 2024 Hvor er barna til gjengen når det konsumeres alkohol på kvelden? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 18. juli 2024 #4904 Del Skrevet 18. juli 2024 Airam. skrev (1 time siden): Hvor er barna til gjengen når det konsumeres alkohol på kvelden? Terese er ikke så nøye på at ungen ser henne dritings. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 18. juli 2024 #4905 Del Skrevet 18. juli 2024 Airam. skrev (1 time siden): Hvor er barna til gjengen når det konsumeres alkohol på kvelden? Jeg tenker att 1-2 glass vin er innafor men selv jeg reagerte i går🤨 det er bare trist att det Poppes champagneflasker mens små barn er i nærheten. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Airam. Skrevet 18. juli 2024 #4906 Del Skrevet 18. juli 2024 Det er jo full fest ute på verandaen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 18. juli 2024 #4907 Del Skrevet 18. juli 2024 Airam. skrev (27 minutter siden): Det er jo full fest ute på verandaen Uff ja.. tenker mest på barna 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armarillo Skrevet 18. juli 2024 #4908 Del Skrevet 18. juli 2024 HVEM er det som hoier og ler høyt, popper flaske med champis MENS SMÅ UNGER står å ser på?! Hva er galt med folk? Det der var ikke bra 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 18. juli 2024 #4909 Del Skrevet 18. juli 2024 (endret) Trodde at alkohol reklame/osv ikke var ok i dette lande. Helsedirektoratet hadde en sak om dette for noen år tilbake. Hva vanlige folk deler er en ting. Men dette er folk som har store inntekter på Snapchat . Bare trist i forhold til barnas sommerferie på camping. Når alkohol er så viktig 🥲 Endret 18. juli 2024 av Svanemom2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 18. juli 2024 #4910 Del Skrevet 18. juli 2024 Svanemom2024 skrev (1 time siden): Trodde at alkohol reklame/osv ikke var ok i dette lande. Helsedirektoratet hadde en sak om dette for noen år tilbake. Hva vanlige folk deler er en ting. Men dette er folk som har store inntekter på Snapchat . Bare trist i forhold til barnas sommerferie på camping. Når alkohol er så viktig 🥲 Håper noen kan svare på om det er grunnlag for å melde inn disse snapp hvor det er alkohol. Jeg vet det ikke er lov om f.eks TL har på seg by lien tøy. Men kan ikke huske hun hadde det i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 18. juli 2024 #4911 Del Skrevet 18. juli 2024 elskersommer skrev (8 minutter siden): Håper noen kan svare på om det er grunnlag for å melde inn disse snapp hvor det er alkohol. Jeg vet det ikke er lov om f.eks TL har på seg by lien tøy. Men kan ikke huske hun hadde det i går Smykker og sko er vel hennes. Så om folk tar på seg andre ting enn sitt eget. Så er det fritt frem på samme kanal. Lite seriøse folk hele gjengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 18. juli 2024 #4912 Del Skrevet 18. juli 2024 Svanemom2024 skrev (1 time siden): Smykker og sko er vel hennes. Så om folk tar på seg andre ting enn sitt eget. Så er det fritt frem på samme kanal. Lite seriøse folk hele gjengen. Er vel litt derfor jeg lurte.. kan de bare vise frem alkohol i glassene og flasker med alkohol om de bare er iført klær som ikke er deres eget merke? Men så vet man jo aldri med disse damene om de har på tøy som er vareprøve for høst og vinter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk nysgjerrig Skrevet 18. juli 2024 #4913 Del Skrevet 18. juli 2024 Tragisk rett og slett… Men det som også er tragisk er at vi ser det og gir de seertall! Følger ingen av disse 3 men gikk inn på TL sin snap i går for å se hva som skjer …. Stemmer for at vi alle dropper å gå inn på deres kanaler i minst en mnd,kanskje de skjønner galskapen da ? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 18. juli 2024 #4914 Del Skrevet 18. juli 2024 Frk nysgjerrig skrev (6 minutter siden): Tragisk rett og slett… Men det som også er tragisk er at vi ser det og gir de seertall! Følger ingen av disse 3 men gikk inn på TL sin snap i går for å se hva som skjer …. Stemmer for at vi alle dropper å gå inn på deres kanaler i minst en mnd,kanskje de skjønner galskapen da ? Ja vi burde jo egentlig bare kutte ut. Men da må liksom en mye større antall enn oss her på KG kutte det ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk nysgjerrig Skrevet 18. juli 2024 #4915 Del Skrevet 18. juli 2024 elskersommer skrev (20 minutter siden): Ja vi burde jo egentlig bare kutte ut. Men da må liksom en mye større antall enn oss her på KG kutte det ut Tipper det vil merkes om alle her på KG kutter ut en stund .. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentenfra Skrevet 18. juli 2024 #4916 Del Skrevet 18. juli 2024 Frk nysgjerrig skrev (46 minutter siden): Tipper det vil merkes om alle her på KG kutter ut en stund .. Jeg ser minimalt på TL sin snap. Vil ikke bidra til at hun tjener altfor mye penger 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 18. juli 2024 #4917 Del Skrevet 18. juli 2024 Har kuttet ut for måneder siden. Ser her inne nå og da. Det er befriende 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 18. juli 2024 #4918 Del Skrevet 18. juli 2024 Hun får fremdeles oppmerksomhet når det skrives så aktivt i denne tråden. Og det kan føre til at andre går inn og ser for å sjekke hva som egentlig står på. Så jeg ville ikke vært så skråsikker på at jeg ikke hadde bidratt til at de tjener penger 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 19. juli 2024 #4919 Del Skrevet 19. juli 2024 Sikkert det som er rett å gjøre. Kutte ut. Skulle tro de følger denne tråden selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk nysgjerrig Skrevet 19. juli 2024 #4920 Del Skrevet 19. juli 2024 kittkatt skrev (9 timer siden): Hun får fremdeles oppmerksomhet når det skrives så aktivt i denne tråden. Og det kan føre til at andre går inn og ser for å sjekke hva som egentlig står på. Så jeg ville ikke vært så skråsikker på at jeg ikke hadde bidratt til at de tjener penger 😅 Helt sannt . Da får vi ta en felles dugnad å unngå både snap og å kommentere her inne 👌 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå