Birdo Skrevet 15. juli 2024 #4881 Del Skrevet 15. juli 2024 Bibbi_ skrev (33 minutter siden): Det er vist flere ganger på snappen hennes at alkohol - reising - barn ikke er no big deal..... jeg vet, og det er utrolig trist for barnet involvert. Mor alltid med mobil i hånden og far alltid med øl i sin.. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 15. juli 2024 #4882 Del Skrevet 15. juli 2024 Snublefot62 skrev (1 time siden): Men folk slutter ikke å følge av seg selv. Mange av kundene hennes tror på hennes innhold og de vil ikke slutte å handle av seg selv eller sjekke opp i dette selv. For eks dette potensielt giftige stoffet i smykkene. Skal en ikke påpeke slike ting så folk blir klar over det og kan sjekke nøyere selv? Jeg sier bare at denne tråden gir henne klikk og oppmerksomhet slik at flere ser hennes innlegg og stories, som igjen gjør at hun kan fortsette å tjene millioner på virksomheten sin. La den dø ut, også får whitetrash-shopperne selv ta ansvar for hva de kjøper. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvberget Skrevet 15. juli 2024 #4883 Del Skrevet 15. juli 2024 Birdo skrev (4 timer siden): Stakkars den ungen i det huset, minst en av foreldrene konsumerer hvert fall en øl flere ganger i uken. Husk det kan være alkoholfri øl, en eller flere av gangene... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 15. juli 2024 #4884 Del Skrevet 15. juli 2024 Bibbi_ skrev (50 minutter siden): Det er vist flere ganger på snappen hennes at alkohol - reising - barn ikke er no big deal..... Alle disse influenser barna som vokser opp nå. Lurer på hvordan barndomsminner de vil sitte igjen med. Egentlig bare trist utvikling . Barne årene flyr fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. juli 2024 #4885 Del Skrevet 15. juli 2024 Snublefot62 skrev (1 time siden): Men folk slutter ikke å følge av seg selv. Mange av kundene hennes tror på hennes innhold og de vil ikke slutte å handle av seg selv eller sjekke opp i dette selv. For eks dette potensielt giftige stoffet i smykkene. Skal en ikke påpeke slike ting så folk blir klar over det og kan sjekke nøyere selv? Det er faktisk drøyt om hun er klar over at det er tilsatt dette stoffet. Hun vet sikkert ikke hva det betyr. 🙈 Nå ble det jo funnet veldig farlig ørepynt hos Temu. Å det forundrer meg ikke om dette er noe av det samme. Å det bør faktisk vi som forbrukere få stoppet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 15. juli 2024 #4886 Del Skrevet 15. juli 2024 Sølvberget skrev (51 minutter siden): Husk det kan være alkoholfri øl, en eller flere av gangene... så lenge de ikke er synlige beruset, ser jeg virkelig ikke problemet med at mor/far tar en øl i sommervarmen. Come on. Noe annet er den sanseløse chugginga av øl hun bedrev for en stund siden før hun skulle ut å fly. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. juli 2024 #4887 Del Skrevet 15. juli 2024 Isola2 skrev (13 minutter siden): så lenge de ikke er synlige beruset, ser jeg virkelig ikke problemet med at mor/far tar en øl i sommervarmen. Come on. Noe annet er den sanseløse chugginga av øl hun bedrev for en stund siden før hun skulle ut å fly. Er i grunn enig med deg. Ett sundt forhold til alkohol mener jeg går fint. Jeg vil påstå at de aller aller fleste foreldre koser seg med ett glass eller to med alkohol når det er ferie. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 15. juli 2024 #4888 Del Skrevet 15. juli 2024 elskersommer skrev (1 time siden): Er i grunn enig med deg. Ett sundt forhold til alkohol mener jeg går fint. Jeg vil påstå at de aller aller fleste foreldre koser seg med ett glass eller to med alkohol når det er ferie. Heldigvis ingen i min omkrets. Om man drikker for at man liker smaken, så drikker man alkoholfritt. Jeg så tydelig at far i huset der hadde trukket med alkohol. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. juli 2024 #4889 Del Skrevet 15. juli 2024 Birdo skrev (35 minutter siden): Heldigvis ingen i min omkrets. Om man drikker for at man liker smaken, så drikker man alkoholfritt. Jeg så tydelig at far i huset der hadde trukket med alkohol. Nei alle foreldre gjør det nok ikke. Men her har jeg gjerne tatt ett glass eller to i høytider eller ferier. Ikke hver dag men kanskje fredag/lørdag. Jeg har aldri vært beruset eller i nærheten av og virke beruset. Jeg kan bruker 3 timer på ett glass vin 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 15. juli 2024 #4890 Del Skrevet 15. juli 2024 elskersommer skrev (1 time siden): Er i grunn enig med deg. Ett sundt forhold til alkohol mener jeg går fint. Jeg vil påstå at de aller aller fleste foreldre koser seg med ett glass eller to med alkohol når det er ferie. Enig, det er virkelig null problem å drikke ett glass eller to. Får være måte på hva man skal pirke på 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. juli 2024 #4891 Del Skrevet 15. juli 2024 Orly skrev (30 minutter siden): Enig, det er virkelig null problem å drikke ett glass eller to. Får være måte på hva man skal pirke på Men derimot hva TL hadde i seg den gangen hun skulle fly til Bergen er kritikkverdig. Barnet var ikke med men det handler uansett om og være ett forbilde mot sitt barn som kanskje følger henne på snapchat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 15. juli 2024 #4892 Del Skrevet 15. juli 2024 elskersommer skrev (11 minutter siden): Men derimot hva TL hadde i seg den gangen hun skulle fly til Bergen er kritikkverdig. Barnet var ikke med men det handler uansett om og være ett forbilde mot sitt barn som kanskje følger henne på snapchat Hun tar vært dritings på fly med barnet hvert fall en gang før, godt dokumentert. Hele den ferien var et hav av drinker og tydelig berusede voksne. Jeg legger ikke skjul på at det tidligere opplevelser som gjør at jeg reagerer, men jeg syns det er utrolig uting å alltid skulle drikke alkohol rundt barn. Barn merker endringer i stemningen mye fortere enn man tror. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. juli 2024 #4893 Del Skrevet 15. juli 2024 Birdo skrev (23 minutter siden): Hun tar vært dritings på fly med barnet hvert fall en gang før, godt dokumentert. Hele den ferien var et hav av drinker og tydelig berusede voksne. Jeg legger ikke skjul på at det tidligere opplevelser som gjør at jeg reagerer, men jeg syns det er utrolig uting å alltid skulle drikke alkohol rundt barn. Barn merker endringer i stemningen mye fortere enn man tror. Så klart at man ikke skal være tydelig beruset ovenfor barna. Men sjelden jeg drakk hjemme når mine var små. Var om jeg var på tur med f.eks familien at vi koste oss med ett glass eller to.. Aldri noe mer Jeg er vokst opp i hjem med samme type konsumering av alkohol. Pappa kunne ta en flaske øl på lørdag og en konjakk. Har aldri sett de fulle. Men forstår at de som har opplevd ting ser anderledes på det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 15. juli 2024 #4894 Del Skrevet 15. juli 2024 Karmaisabitch skrev (5 timer siden): Jeg sier bare at denne tråden gir henne klikk og oppmerksomhet slik at flere ser hennes innlegg og stories, som igjen gjør at hun kan fortsette å tjene millioner på virksomheten sin. La den dø ut, også får whitetrash-shopperne selv ta ansvar for hva de kjøper. Dette 🙏 mange forstår ikke det. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 16. juli 2024 #4895 Del Skrevet 16. juli 2024 Fy d for et jalla-forbruk hun har! Kjøper inn til besøk. Bruk og kast mentalitet. Klimakrise not so important Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 16. juli 2024 #4896 Del Skrevet 16. juli 2024 Sharp75! skrev (16 timer siden): Dette 🙏 mange forstår ikke det. Det blir vel kun fortjeneste for henne om folk går inn på Snapchat å ser på henne?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 16. juli 2024 #4897 Del Skrevet 16. juli 2024 Svanemom2024 skrev (7 timer siden): Det blir vel kun fortjeneste for henne om folk går inn på Snapchat å ser på henne?. Nei, jo flere visninger / følgere hun har på Instagram jo mer attraktiv er hun for annonsører (f.eks Happyflops) Hun er avhengig av følgere for å drive businessen sin. All oppmerksomhet er bra for henne, også det negativt som skrives her. Innimellom drar hun igang noe skikkelig drøyt i håp om en overskrift i media. Helt bevisst. Våkn opp nå 🤡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svanemom2024 Skrevet 16. juli 2024 #4898 Del Skrevet 16. juli 2024 (endret) Karmaisabitch skrev (19 timer siden): Nei, jo flere visninger / følgere hun har på Instagram jo mer attraktiv er hun for annonsører (f.eks Happyflops) Hun er avhengig av følgere for å drive businessen sin. All oppmerksomhet er bra for henne, også det negativt som skrives her. Innimellom drar hun igang noe skikkelig drøyt i håp om en overskrift i media. Helt bevisst. Våkn opp nå 🤡 Følger hun ikke noe steder. Skjer jeg innom det skal jeg innrømme . Men da må hun gjøre noe veldig spennende som hun ikke gjør ofte.😅 Endret 17. juli 2024 av Svanemom2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 16. juli 2024 #4899 Del Skrevet 16. juli 2024 Karmaisabitch skrev (13 minutter siden): Nei, jo flere visninger / følgere hun har på Instagram jo mer attraktiv er hun for annonsører (f.eks Happyflops) Hun er avhengig av følgere for å drive businessen sin. All oppmerksomhet er bra for henne, også det negativt som skrives her. Innimellom drar hun igang noe skikkelig drøyt i håp om en overskrift i media. Helt bevisst. Våkn opp nå 🤡 Jeg følger henne ikke på snapchat eller IG. Å jeg er mindre og mindre og ser på snapchat også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 17. juli 2024 #4900 Del Skrevet 17. juli 2024 Det er vel en agenda bak denne campingturen. Skjult reklame via venner… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå