Gå til innhold

Therese Lien

supermamz

Anbefalte innlegg

Gjest Unodostrez

Og hva er «tingen» hennes som influencer? «Husk å puste» …. Forsåvidt så tenker jeg akkurat det når jeg ser snappene hennes, men da med tanke på henne… Husk å puste, Therese! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den eneste måten å ikke støtte hennes «jobb» og høye lønn er å ikke kjøpe produktene, og ikke følge dama i sosiale medier. 

De som ukentlig bidrar i denne tråden driver også gratis reklame for henne, selv om man skriver negativt. Tråden og navnet hennes dukker opp på forsiden av KG daglig, som får flere til å se det hun poster i sine kanaler.

Det er bare å fortsette hvis dere vil støtte galskapen 🫠

(og ja, nå bidro jeg også)

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (1 time siden):

Den eneste måten å ikke støtte hennes «jobb» og høye lønn er å ikke kjøpe produktene, og ikke følge dama i sosiale medier. 

De som ukentlig bidrar i denne tråden driver også gratis reklame for henne, selv om man skriver negativt. Tråden og navnet hennes dukker opp på forsiden av KG daglig, som får flere til å se det hun poster i sine kanaler.

Alternativet er at hun får holde på i fred uten at noen sier noe. Jeg tror ikke det er en god løsning.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (2 timer siden):

Men hvis folk får lyst å handle av henne og følge henne av det som blir postet her, og dermed ønsker å støtte henne, så sier det MYE om de. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Hva tenker folk om innholdet i disse smykkene

Bilde fra TL sin snapchat 

Screenshot_20240714-200817.png

Stusser iallefall over det siste stoffet, hvorfor det har det med. Ja, en liten del. Skal sies at jeg har ikke så mye greie på det, men blir skeptisk.

https://snl.no/antimon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sharp75! skrev (1 time siden):

Stusser iallefall over det siste stoffet, hvorfor det har det med. Ja, en liten del. Skal sies at jeg har ikke så mye greie på det, men blir skeptisk.

https://snl.no/antimon

Jeg reagerte også litt på dette. Har spurt noen som vet litt om det og de synes dette var merkelig..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sykt å bruke det. Leser at dersom man skal bruke smykker som inneholder antimon, er det lurt å undersøke om produsenten følger de nødvendige sikkerhetsstandardene og om smykket er designet for å minimere risiko for eksponering…. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentenfra skrev (5 minutter siden):

Ganske sykt å bruke det. Leser at dersom man skal bruke smykker som inneholder antimon, er det lurt å undersøke om produsenten følger de nødvendige sikkerhetsstandardene og om smykket er designet for å minimere risiko for eksponering…. 

Jeg har sendt bilde og en forespørsel til Miljødirektoratet.. bare for å høre om dette er trykt. TL må gjerne selge smykker men det må være trygt og bruke de. Å dette er vel produsert i Kina og da kan det være mye rart.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva annet er å forvente når man desperat prøver å finne noe å selge som er billig i innkjøp, og må konkurrere med Temu kvalitet og Temu priser?

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars den ungen i det huset, minst en av foreldrene konsumerer hvert fall en øl flere ganger i uken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (53 minutter siden):

Hva annet er å forvente når man desperat prøver å finne noe å selge som er billig i innkjøp, og må konkurrere med Temu kvalitet og Temu priser?

Det finnes mange lotus smykker i 925 sølv på Aliexpress som er 99% like Therese sine. Det jeg har er ihvertfall i 925 sølv og til en brøkdel av prisen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unodostrez

Morsomt når dattera kødder til den viktige snappen til a mor….  Det er jo viktig å få avklart om det er DUMLE eller DOMLE der i sofakroken! 😝 

Gledes til skjult reklame når Reme-gjengen møtes på camping. Nå blir d kleine snutter og mye «kos, koslig» fra Nyhus-dama 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svanemom2024

Er det slutt på å vandre i HappyFlops 😅 syntes alle de damene prata om det før. Å kun gikk i dette🙄 Nå er det støvletter uansett vær😅 de får kanskje ikke mere kunder til å kjøpe de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (18 timer siden):

Alternativet er at hun får holde på i fred uten at noen sier noe. Jeg tror ikke det er en god løsning.

Hvis mange færre følger/kjøper/kommenterer så mister hun grunnlaget for å fortsette.

Altså, meld gjerne fra om manglende merking til du blir blå, men dropp å skrive om det i denne tråden! Du hjelper henne ved å skrive her 🤡

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Birdo skrev (2 timer siden):

Stakkars den ungen i det huset, minst en av foreldrene konsumerer hvert fall en øl flere ganger i uken. 

En øl….? Ojoj

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (6 minutter siden):

Hvis mange færre følger/kjøper/kommenterer så mister hun grunnlaget for å fortsette.

Altså, meld gjerne fra om manglende merking til du blir blå, men dropp å skrive om det i denne tråden! Du hjelper henne ved å skrive her 🤡

Men folk slutter ikke å følge av seg selv. Mange av kundene hennes tror på hennes innhold og de vil ikke slutte å handle av seg selv eller sjekke opp i dette selv. For eks dette potensielt giftige stoffet i smykkene. Skal en ikke påpeke slike ting så folk blir klar over det og kan sjekke nøyere selv?

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (50 minutter siden):

En øl….? Ojoj

Jeg syns det er problematisk, når det er hver gang de er utenfor huset og omtrent hver kveld. To øl på en liten tur over Sandefjor-Strømstad er unødvendig. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (3 minutter siden):

Jeg syns det er problematisk, når det er hver gang de er utenfor huset og omtrent hver kveld. To øl på en liten tur over Sandefjor-Strømstad er unødvendig. 

Det er vist flere ganger på snappen hennes at alkohol - reising - barn ikke er no big deal..... 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...