Yoolanda Skrevet 10. juli 2024 #4841 Skrevet 10. juli 2024 Blit svett jeg....av denne pengebruken og investeringen i bolig osv...tjener hun virkelig SÅ godt?? Hvor lenge kan det vare da? Jeg unner mennesker å lykkes altså, men dette virker så skjørt bare... 4
Jentenfra Skrevet 10. juli 2024 #4842 Skrevet 10. juli 2024 Den pengebruken tyder på at hun tjener vilt mye. og blir ikke overrasket om de ender opp med å flytte til Kristiansand. Er jo der hun har venner 1
Bibbi_ Skrevet 10. juli 2024 #4843 Skrevet 10. juli 2024 Yoolanda skrev (41 minutter siden): Blit svett jeg....av denne pengebruken og investeringen i bolig osv...tjener hun virkelig SÅ godt?? Hvor lenge kan det vare da? Jeg unner mennesker å lykkes altså, men dette virker så skjørt bare... Har hun kjøpt flere boliger? Gidder ikke gå inn å gi henne klikk og penger 😂 1
Sølvberget Skrevet 10. juli 2024 #4844 Skrevet 10. juli 2024 Kanskje hun har stylet rekkehus, med tanke på salg? For så kjøpe dyrere enebolig? Ref lukket visning... 1
Isola2 Skrevet 10. juli 2024 #4845 Skrevet 10. juli 2024 Jentenfra skrev (1 time siden): Den pengebruken tyder på at hun tjener vilt mye. og blir ikke overrasket om de ender opp med å flytte til Kristiansand. Er jo der hun har venner «Venner», andre influensere som klør hverandre på ryggen.. 3
Kønn Skrevet 13. juli 2024 #4846 Skrevet 13. juli 2024 Nå har jeg sett på snappene hennes i ca en uke. Og Gud hjelpe meg. Er det virkelig penger å tjene på dette. Sminking, tur til søppeldynga, shopping….og reklame for eget og andres merker. Løp og kjøp, det flyr ut. Det er det samme hver eneste dag. Husk å puste, ja🙈🙈 4 2
Gjest Unodostrez Skrevet 13. juli 2024 #4847 Skrevet 13. juli 2024 Ja, det tenkte jeg også igår, «husk å puste»…….. Syns det går i ett med henne. Og ja, det er repeat
Gjest Svanemom2024 Skrevet 13. juli 2024 #4848 Skrevet 13. juli 2024 Trodde det var ferie med familien. Men virker som hun har jobbet selv på lager og utsending . Er vel slik Nyhus paret også gjør. Virker veldig kaos og stress hele tiden med alle disse damene… Håper virkelig disse ungene får den oppmerksomheten de trenger i en oppvekst .
Nussepus Skrevet 13. juli 2024 #4849 Skrevet 13. juli 2024 Svanemom2024 skrev (1 time siden): Trodde det var ferie med familien. Men virker som hun har jobbet selv på lager og utsending . Er vel slik Nyhus paret også gjør. Virker veldig kaos og stress hele tiden med alle disse damene… Håper virkelig disse ungene får den oppmerksomheten de trenger i en oppvekst . De har jo ferie hele året hele gjengen. 3
Inga-pinga Skrevet 13. juli 2024 #4850 Skrevet 13. juli 2024 Kønn skrev (4 timer siden): Nå har jeg sett på snappene hennes i ca en uke. Og Gud hjelpe meg. Er det virkelig penger å tjene på dette. Sminking, tur til søppeldynga, shopping….og reklame for eget og andres merker. Løp og kjøp, det flyr ut. Det er det samme hver eneste dag. Husk å puste, ja🙈🙈 Latt være å se på ca 4 uker. Dukket opp på snap istad. Ingenting nytt å melde. Helt utrolig at hun var følgere. Kjedeligste influenseren jeg kan tenke meg. 4
Gjest kittkatt Skrevet 14. juli 2024 #4851 Skrevet 14. juli 2024 Nussepus skrev (3 timer siden): De har jo ferie hele året hele gjengen. Ja, du kan mene det. Men, hun har faktisk et AS og jobber med andre bedrifter. Selv om du ikke klarer å se hva slags jobb som ligger bak så betyr ikke det at den ikke er der. Det er ikke ‘ferie hele året’. og nei. Jeg liker ikke TL overhodet. Men det er for dumt og bare se på slike kommentarer. De kommer typisk fra personer med lite erfaring med video, markedsføring og ansvar (tydeligvis).
Nussepus Skrevet 14. juli 2024 #4852 Skrevet 14. juli 2024 kittkatt skrev (6 timer siden): Ja, du kan mene det. Men, hun har faktisk et AS og jobber med andre bedrifter. Selv om du ikke klarer å se hva slags jobb som ligger bak så betyr ikke det at den ikke er der. Det er ikke ‘ferie hele året’. og nei. Jeg liker ikke TL overhodet. Men det er for dumt og bare se på slike kommentarer. De kommer typisk fra personer med lite erfaring med video, markedsføring og ansvar (tydeligvis). Hun suller jo bare rundt i huset og roter. Spiser lunsj, reiser til venninner og på campingen i Sverige. Så jo. I forhold til oss som jobber så har hun ferie hele året. 1 3
elskersommer Skrevet 14. juli 2024 #4853 Skrevet 14. juli 2024 kittkatt skrev (7 timer siden): Ja, du kan mene det. Men, hun har faktisk et AS og jobber med andre bedrifter. Selv om du ikke klarer å se hva slags jobb som ligger bak så betyr ikke det at den ikke er der. Det er ikke ‘ferie hele året’. og nei. Jeg liker ikke TL overhodet. Men det er for dumt og bare se på slike kommentarer. De kommer typisk fra personer med lite erfaring med video, markedsføring og ansvar (tydeligvis). Hva gjør hun gjennom en dag som er så utrolig mye jobb? Hva gjør hun gjennom en hel dag som kan kalles jobb? 1: gå tur med cocos 2: få datter på skole 3: kanskje ett møte på pc 4: gå tur med cocos 5: trene 6: handle 7: gå tur med cocos 8: ett lite møte på pc 9: gå til frisør 10: gå tur med cocos 11: lage middag 12: kjøre datter på dans 13: gå tur med cocos 14: har blitt kveld så ser på tv 15: siste tur med cocos 16: natta Slik er stort sett hennes dager 7 dager i uka. Men innimellom kjører hun til Kristiansand eller Grebbestad. Så folk må ikke si hun jobber 1 5
Bibbi_ Skrevet 14. juli 2024 #4854 Skrevet 14. juli 2024 (endret) elskersommer skrev (8 timer siden): Hva gjør hun gjennom en dag som er så utrolig mye jobb? Hva gjør hun gjennom en hel dag som kan kalles jobb? 1: gå tur med cocos 2: få datter på skole 3: kanskje ett møte på pc 4: gå tur med cocos 5: trene 6: handle 7: gå tur med cocos 8: ett lite møte på pc 9: gå til frisør 10: gå tur med cocos 11: lage middag 12: kjøre datter på dans 13: gå tur med cocos 14: har blitt kveld så ser på tv 15: siste tur med cocos 16: natta Slik er stort sett hennes dager 7 dager i uka. Men innimellom kjører hun til Kristiansand eller Grebbestad. Så folk må ikke si hun jobber Nei, hun jobber ikke. Å sulle rundt med mobilen i hånda er ikke jobb. Endret 14. juli 2024 av Bibbi_ 3
elskersommer Skrevet 14. juli 2024 #4855 Skrevet 14. juli 2024 Bibbi_ skrev (Akkurat nå): Nei, hun jobber ikke. Å skulle rundt med mobilen i hånda er ikke jobb. Å man blir ikke sliten av og sitte hjemme i egen stue og ha 0-1-2 møter pr dag.. 3 1
Gjest Svanemom2024 Skrevet 14. juli 2024 #4856 Skrevet 14. juli 2024 elskersommer skrev (36 minutter siden): Hva gjør hun gjennom en dag som er så utrolig mye jobb? Hva gjør hun gjennom en hel dag som kan kalles jobb? 1: gå tur med cocos 2: få datter på skole 3: kanskje ett møte på pc 4: gå tur med cocos 5: trene 6: handle 7: gå tur med cocos 8: ett lite møte på pc 9: gå til frisør 10: gå tur med cocos 11: lage middag 12: kjøre datter på dans 13: gå tur med cocos 14: har blitt kveld så ser på tv 15: siste tur med cocos 16: natta Slik er stort sett hennes dager 7 dager i uka. Men innimellom kjører hun til Kristiansand eller Grebbestad. Så folk må ikke si hun jobber Uansett hva du kaller det. Så har hun tjent mye på det hun gjør.
elskersommer Skrevet 14. juli 2024 #4857 Skrevet 14. juli 2024 Svanemom2024 skrev (21 minutter siden): Uansett hva du kaller det. Så har hun tjent mye på det hun gjør. Ja penger har hun tjent.. men det kan ikke kalles og jobbe. 3 1
Kønn Skrevet 14. juli 2024 #4858 Skrevet 14. juli 2024 elskersommer skrev (1 time siden): Hva gjør hun gjennom en dag som er så utrolig mye jobb? Hva gjør hun gjennom en hel dag som kan kalles jobb? 1: gå tur med cocos 2: få datter på skole 3: kanskje ett møte på pc 4: gå tur med cocos 5: trene 6: handle 7: gå tur med cocos 8: ett lite møte på pc 9: gå til frisør 10: gå tur med cocos 11: lage middag 12: kjøre datter på dans 13: gå tur med cocos 14: har blitt kveld så ser på tv 15: siste tur med cocos 16: natta Slik er stort sett hennes dager 7 dager i uka. Men innimellom kjører hun til Kristiansand eller Grebbestad. Så folk må ikke si hun jobber 🎯 Du glemte at hun postet at gjenvinninga var stengt…🙈😅 Hellemåne sier jeg bare. 2 2
Gjest Svanemom2024 Skrevet 14. juli 2024 #4859 Skrevet 14. juli 2024 elskersommer skrev (11 minutter siden): Ja penger har hun tjent.. men det kan ikke kalles og jobbe. Er enig at dette er sykt. Kjenner så mange som har tatt lange utdannelser og jobber hardt. Å hadde fortjent så mye bedre lønninger. Så kommer alle disse folka som tjener slik de gjør.
Snublefot62 Skrevet 14. juli 2024 #4860 Skrevet 14. juli 2024 Svanemom2024 skrev (46 minutter siden): Uansett hva du kaller det. Så har hun tjent mye på det hun gjør. Det var ingen som sa hun ikke tjente mye på det hun gjorde. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå