Jentenfra Skrevet 4. juli 2024 #4821 Del Skrevet 4. juli 2024 Ganske kvalmende. Folk må slutte å se på snap. Tjener alt for godt 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notthatbad Skrevet 4. juli 2024 #4822 Del Skrevet 4. juli 2024 1 hour ago, elskersommer said: Tydeligvis har hun det. Å nå har hun vel også skaffet seg ett sted hun leier for og ha som lager i Moss. Å det koster vel også en del pr måned. Orker ikke tenke på hva de har til utgifter i måneden Hun har kjøpt ett lager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. juli 2024 #4823 Del Skrevet 4. juli 2024 Notthatbad skrev (28 minutter siden): Hun har kjøpt ett lager Har hun kjøpt det? Trodde hun bare leide jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 5. juli 2024 #4824 Del Skrevet 5. juli 2024 Jentenfra skrev (8 timer siden): Ganske kvalmende. Folk må slutte å se på snap. Tjener alt for godt Jeg synes dette er en dårlig grunn til å ikke følge. Skal en slutte å handle et sted fordi eierene tjener for godt? Det blir litt rart. Så lenge innehaver gir verdi tilbake mener jeg at man står fritt til å tjene så mye man klarer. Det inkluderer og Therese Lien. Men personlig mener jeg ekkel oppførsel, lovbrudd, mangel på miljøfokus, fast fashion derimot er gode grunner til å styre unna. Bruk forbrukermakta til å forme samfunnet vi vil ha, ikke til å straffe de som tjener godt bare fordi de tjener godt. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 5. juli 2024 #4825 Del Skrevet 5. juli 2024 Er det Therese sammen med Monica på Vendela sin snap siste døgnet?! Og herregud så tydelig det blir at visse har putta noe i ansiktet (OG bruker filter og/eller bruker bevisst bodyposing på egen kanal!) når man ser dem ved siden av Vendela, som bare ser så sunn og frisk ut nå (hun kler så godt å bare ha akseptert at man endrer seg med alderen og åpenbart også er i et godt forhold, så folk påsto Botox og fillers, men hun har jo åpenbart bare «lagt på seg» på en sunn og fin og normal måte, så åpenbart også ved siden av de 2 andre nå som ser ut som «roboter» ved siden av!). Og avstandsbildene ser man også at her er det noe som skurrer mot det som ofte vises til oss på egen kanal. Særlig MN… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 6. juli 2024 #4826 Del Skrevet 6. juli 2024 Oj oj oj. Smykke uten merking, kopp uten merking. Idag driter hun i alle regler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6. juli 2024 #4827 Del Skrevet 6. juli 2024 Unodostrez skrev (1 time siden): Oj oj oj. Smykke uten merking, kopp uten merking. Idag driter hun i alle regler Hun driter i alle regler hver eneste dag👿 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. juli 2024 #4828 Del Skrevet 7. juli 2024 Palmesus har jo vært sponset/invitert så ALLE innlegg burde vært tydelig merket. I stedet er bare noen få merket, typisk når vi ser logoen til Coverbrands... Helt utrolig hvor vanskelig det er med den merkingen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 7. juli 2024 #4829 Del Skrevet 7. juli 2024 Unodostrez skrev (8 timer siden): Oj oj oj. Smykke uten merking, kopp uten merking. Idag driter hun i alle regler Hvorfor skal hun følge regler, skjer jo ingenting når man ikke følger reglene likevel..Utrolig at det ikke tas tak i dårlig merking. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. juli 2024 #4830 Del Skrevet 7. juli 2024 (endret) Noen som vet om denne morgenkåpe som brukes flittig om dagen er noe hun kommer ut med i egen kolleksjon? Eller er den kjøpt .. ble ett sykt dårlig bilde🙈 Bilde fra TL sin snapchat Endret 7. juli 2024 av elskersommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. juli 2024 #4831 Del Skrevet 7. juli 2024 Roadrunner skrev (7 timer siden): Palmesus har jo vært sponset/invitert så ALLE innlegg burde vært tydelig merket. I stedet er bare noen få merket, typisk når vi ser logoen til Coverbrands... Helt utrolig hvor vanskelig det er med den merkingen! Det har jeg ikke tenkt på🙈 da er det bare og sende inn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. juli 2024 #4832 Del Skrevet 7. juli 2024 Orly skrev (6 timer siden): Hvorfor skal hun følge regler, skjer jo ingenting når man ikke følger reglene likevel..Utrolig at det ikke tas tak i dårlig merking. Er helt enig med deg i att det er sykt dumt dette ikke får noe følger. Men så tenker jeg att vi forbrukere må bli flinkere til og melde inn.. si ifra. Jo flere jo bedre Det hender jo at dette diskuteres på Jodel. Hvor jeg kan nevne at jeg melder inn og jeg får en haug med irriterte meldinger i retur.. " jeg har for lite og gjøre,jeg er misunnelig,jeg er sjalu,jeg er en tulling som gidder og legge meg opp i andres liv" Så det er alt for mange som mener at det er helt greit at disse influencere bryter reglene 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 7. juli 2024 #4833 Del Skrevet 7. juli 2024 elskersommer skrev (1 time siden): Noen som vet om denne morgenkåpe som brukes flittig om dagen er noe hun kommer ut med i egen kolleksjon? Eller er den kjøpt .. ble ett sykt dårlig bilde🙈 Bilde fra TL sin snapchat Jeg tror den er fra Kid? Det er i alle fall en som ligner der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. juli 2024 #4834 Del Skrevet 7. juli 2024 kittkatt skrev (35 minutter siden): Jeg tror den er fra Kid? Det er i alle fall en som ligner der. Da vet jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. juli 2024 #4835 Del Skrevet 7. juli 2024 Jeg pleier og samle opp for en uke eller to med umerket reklame før jeg sender inn til FT.. Å nå sendte jeg inn nesten 90 stk bilder med umerket reklame på TL og SE. Å da har jeg ikke med hva som skjer på instagram fordi jeg ikke har tilgang der. Så dette er damene sine som er best i klassen🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentenfra Skrevet 7. juli 2024 #4836 Del Skrevet 7. juli 2024 Hun har vært på visning for å sondere terrenget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 8. juli 2024 #4837 Del Skrevet 8. juli 2024 Jentenfra skrev (12 timer siden): Hun har vært på visning for å sondere terrenget? Visning i Kristiansand? Skal vel selge boligen da. Dyrt med sekundærbolig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frublå Skrevet 8. juli 2024 #4838 Del Skrevet 8. juli 2024 Snublefot62 skrev (13 timer siden): Visning i Kristiansand? Skal vel selge boligen da. Dyrt med sekundærbolig. Hun fortalte om et hus… det er vel ikke noe billigere enn det rekkehuset de allerede har der 🤔 merkelig at det der går rundt. De må ha skyhøye kostnader hver mnd. Jammen glad det ikke er meg. Hadde ikke fått sove om natten 🫣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 8. juli 2024 #4839 Del Skrevet 8. juli 2024 Frublå skrev (1 time siden): Hun fortalte om et hus… det er vel ikke noe billigere enn det rekkehuset de allerede har der 🤔 merkelig at det der går rundt. De må ha skyhøye kostnader hver mnd. Jammen glad det ikke er meg. Hadde ikke fått sove om natten 🫣 Kanskje de vurderer og selge i Moss og flytte til Kristiansand.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 9. juli 2024 #4840 Del Skrevet 9. juli 2024 9 hours ago, Frublå said: Hun fortalte om et hus… det er vel ikke noe billigere enn det rekkehuset de allerede har der 🤔 merkelig at det der går rundt. De må ha skyhøye kostnader hver mnd. Jammen glad det ikke er meg. Hadde ikke fått sove om natten 🫣 Pusset hun ikke opp uteområdet på det rekkehuset der? Kanskje hun skal selge igjen mot en ganske grei gevinst og kjøpe noe billigere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå