Gjest Mammairene Skrevet 4. juni 2024 #4681 Del Skrevet 4. juni 2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 4. juni 2024 #4682 Del Skrevet 4. juni 2024 Mammairene skrev (35 minutter siden): Ja da blir det ikke stort med penger til foreningen for hjertesyke barn 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 5. juni 2024 #4683 Del Skrevet 5. juni 2024 Det jeg lurer på å regnskapet for 2023 er posten "andre driftskostnader". Hvorfor er den på 8,4 millioner mot 755 tusen kr i fjor? Er det en måte å unngå å få overskudd på slik at man må betale utbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 5. juni 2024 #4684 Del Skrevet 5. juni 2024 Snoker45 skrev (29 minutter siden): Det jeg lurer på å regnskapet for 2023 er posten "andre driftskostnader". Hvorfor er den på 8,4 millioner mot 755 tusen kr i fjor? Er det en måte å unngå å få overskudd på slik at man må betale utbytte? Det er nok her utgifter til butikken er ført, samt annonsering, revisor og rekvisita. I tillegg føres tap på fordringer her. Altså penger andre skylder de, som de anser som tapt. Men dersom de avskriver så stor sum i tapte fordringer skulle det stått i notene til regnskapet, det gjør det ikke. Men ja, det er en stor utgiftspott. Den første butikken åpnet vel tredje kvartal 2023? Dersom de har hatt 7 mill i utgifter på den så er det enten en veldig dyr butikk å drifte, eller så har de tatt en stor utgift i 2023 for å redusere utgiften på lang sikt. Men er usikker på om det er lov, det kan kanskje andre svare bedre for enn meg. Styret skriver i regnskapsnotene at det negative resultatet og den tapte egenkapitalen skyldes utvidelse og stor investering i driften, og at samtidig har omsetningen økt betraktelig - hovedsaklig i siste del av året. Det de da glemmer å nevne er jo at største delen av tapet og sannsynligvis kom i siste del av året. Som igjen da går tilbake til at det hjelper ikke med stor omsetning om en går med stort tap. Minus blir det uansett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notthatbad Skrevet 6. juni 2024 #4685 Del Skrevet 6. juni 2024 On 6/4/2024 at 7:14 PM, Roadrunner said: Helt utrolig hvor vanskelig det er med ordet REKLAME Hvis du tenker på kjolen er det en kappahl kjole som ble kjøpt inn for bruk der ikke eget merkevare kunne benytte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 6. juni 2024 #4686 Del Skrevet 6. juni 2024 (endret) Notthatbad skrev (2 timer siden): Hvis du tenker på kjolen er det en kappahl kjole som ble kjøpt inn for bruk der ikke eget merkevare kunne benytte. Hele greia er en reklame for Kondomeriet. Kondomeriet er tagget og det henger Womanizer rundt dem, men ordet reklame uteblir... Kjolen er som du nevner Kappahl, nettopp for bruk i REKLAMER hun ikke kan bruke eget merke. Ergo er det ikke egenreklame, men likefullt reklame. Endret 6. juni 2024 av Roadrunner Skrivefeil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 6. juni 2024 #4687 Del Skrevet 6. juni 2024 Roadrunner skrev (9 minutter siden): Hele greia er en reklame for Kondomeriet. Kondomeriet er tagget og det henger Womanizer rundt dem, men ordet reklame uteblir... Kjolen er som du nevner Kappahl, nettopp for bruk i REKLAMER hun ikke kan bruke eget merke. Ergo er det ikke egenreklame, men likefullt reklame. Nettopp. Og det er her jeg frykter at influensere har lykkes i å mislede følgerne med ordet egenreklame. Det er et tulleord. Så lenge den som viser frem er noe influenseren tjener penger på å vise frem så skal innholdet merkes med reklame. Ikke bare første innlegg. Ikke bare siste. Alle bildene og hele videoen. Og det skal være tydelig. Egenreklame er noe tull. Enten så tjener de penger på det, og det skal merkes med reklame. Eller så tjener de ikke penger på det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6. juni 2024 #4688 Del Skrevet 6. juni 2024 Da er denne serien som TL har laget sammen med design -logg klar på TL sin snapchat. Å serien er da fullpakket med umerket reklame for By-Lien.. er det mulig liksom. Flinkeste dama i byen klarer ikke og gjøre jobben sin🤨 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mammairene Skrevet 6. juni 2024 #4689 Del Skrevet 6. juni 2024 elskersommer skrev (15 minutter siden): Da er denne serien som TL har laget sammen med design -logg klar på TL sin snapchat. Å serien er da fullpakket med umerket reklame for By-Lien.. er det mulig liksom. Flinkeste dama i byen klarer ikke og gjøre jobben sin🤨 Tenkte mere på at hun prater på inn og utpust 🫣😅. Håper hun andre får si noe også. Det er vel hennes verk🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 6. juni 2024 #4690 Del Skrevet 6. juni 2024 Melder dere inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 6. juni 2024 #4691 Del Skrevet 6. juni 2024 Unodostrez skrev (23 minutter siden): Melder dere inn? Ja det kan du være sikker på at jeg gjør. Forbrukertilsynet er sikkert lei meg🙈 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mammairene Skrevet 7. juni 2024 #4692 Del Skrevet 7. juni 2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 7. juni 2024 #4693 Del Skrevet 7. juni 2024 Mammairene skrev (4 timer siden): Fader ass…jeg liker obs bygg, hvorfor må de inngå samarbeid med hu nepa der? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. juni 2024 #4694 Del Skrevet 7. juni 2024 Isola2 skrev (6 minutter siden): Fader ass…jeg liker obs bygg, hvorfor må de inngå samarbeid med hu nepa der? Heldigvis bruker jeg obs Bygg lite så det jeg har kjøpt der til nå kan jeg finne andre steder😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 7. juni 2024 #4695 Del Skrevet 7. juni 2024 Er d ikke merket med egenreklame på den der serien fra hagen hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. juni 2024 #4696 Del Skrevet 7. juni 2024 Unodostrez skrev (4 timer siden): Er d ikke merket med egenreklame på den der serien fra hagen hennes? Nei.. null merking🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sawyer Skrevet 7. juni 2024 #4697 Del Skrevet 7. juni 2024 tenker at hvis vi alle spammer OBS litt med "husk at egne varer må merkes som egenreklame da" så kanskje de lærer. har selv sagt i fra flere ganger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 7. juni 2024 #4698 Del Skrevet 7. juni 2024 Sawyer skrev (16 minutter siden): tenker at hvis vi alle spammer OBS litt med "husk at egne varer må merkes som egenreklame da" så kanskje de lærer. har selv sagt i fra flere ganger Hvor på Obs sier du ifra? Mail? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 9. juni 2024 #4699 Del Skrevet 9. juni 2024 (endret) Lien iført pysj frå egen kolleksjon, skrur møbler fra Ikea. Merket med egenreklame? Nei….. Har sendt inn til FT. Har også sendt inn fra serien om hage. Ingen merking der heller. Endret 9. juni 2024 av Unodostrez Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MøllersTran Skrevet 9. juni 2024 #4700 Del Skrevet 9. juni 2024 Er det egen kjole hun maler i uten å skrive egenreklame på Insta? Samme kjole som hun midt i storyen reklamerer for?? 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå