Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Sol, admin.

Videoannonse
Annonse
Gjest Unodostrez
Skrevet

Videoen hun delte på snap skal vel også merkes? 

Skrevet
Unodostrez skrev (4 timer siden):

Videoen hun delte på snap skal vel også merkes? 

Hvilken video?

Gjest kittkatt
Skrevet

Helt ærlig så er det jo ikke sjarmerende at SE og TL «gjør alt i kjoler». Forskjellige klær til forskjellig formål 🤷🏼‍♀️

Skrevet

Det er jo ikke noe "stas" over kjolene lengre når de knytes i knehøyde og brukes til hagearbeid? 
Konfirmasjon i helgen? Ikke noe problem, bruker bare kjolen fra hagedugnaden... :murvegg:

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg heller forstår ikke den med at alt skal gjøres i kjoler…..det må jo være fryktelig upraktisk og lite bevegelighet🤷🏼‍♀️ i tillegg unødig slitasje av kjolene?

Bare nå i helge så holdt jeg på i 3-4 timer med å luke ugress i grønnsakshagen: i en gammel shorts og singlet. 27g og sol ute, så jeg ble varm og svett. I tillegg grønske og jord på knær, lår, armene og hendene. Dro også på fisketur fra et svaberg sammen med mannen min, ca 3km å gå en vei i meget kupert terreng der jeg måtte både klatre og skli/huke meg ned bratte skråninger og steiner i skjærgården. Fikk fisk, sløyet og rensket den. Blod på hendene som ble skylt av i saltvann. Antrekk; dongrishorts, tskjorte og tursko.

Gikk på tur med ei venninne der turløypa går gjennom et skogsområde, antrekk; turshorts fra Bergans og en treningstopp

Tok ut alle inneplantene mine for å potte de om, ga de ny jord og større potter. Full av blomsterjord på hendene, lår, legger og føtter (satt på kne og jobbet) Antrekk; samme gamle bomullsshortsen som da jeg klippet plenen (typ joggebukse-stoff) og en singlet.

Alt måtte vaskes etter helga

Ser ikke helt for meg at jeg skulle ha holdt på med alt dette i en kjole. Hverken for min egen bekvemmelighets del eller for kjolene mine sin del.

Eier Therese bare kjoler? De fleste vil jeg tro har ulike klær til ulike formål.

Men husker godt da der var dette styret med forbrukertilsynet  da Sara Emilie ble kallet inn til møte for å bli forklart reglene da både SE og Therese mente de ikke behøvde å dobbeltmerke da de reklamerte for andre ting mens de hadde på seg sine egne kjoler/eget brand og forbrukertilsynet var tydelig på at det skal  merkes, dvs dobbeltmerkes så lenge de også indirekte reklamerte for egne klær.

Therese fikk et trassanfall som overgikk en 3-åring i verste trassalderen der hun først utførte husarbeid mens hun raste og hadde på seg truse og bh, for så å presse på seg datteren sin rosa regnkåpe for å demonstrere (mens SE begynte å bruke en genser fra Hést hun hadde fått i gave under innspilling av samarbeid) 

Så kanskje det er derfor; hun har bare kjoler fra ByLien eller Amicas🤷🏼‍♀️ 

• Liker 1
Gjest Mammairene
Skrevet

Tittet innom nå. Merkelig at de synes det er noe godt å jobbe med. Jeg fikser knapt kjole i selskap. Vi er alle forskjellige 🫣😂

Skrevet

Det er vell kun for å vise frem disse kjolene at hun går i de? Adsales burde virkelig gått inn å sagt noe på den umerket snikreklamen som er over alt av denne damen om de var litt seriøste, men det tjener nok også penger på det..

• Liker 1
Gjest Unodostrez
Skrevet

Sykt mye umerket reklame ja! 
Tok helt av når hun stod i Nyhus-kjolen og jobbet. Den er jo ennå «penere» enn Lien sine. Veldig merkelig! 

Skrevet

Den hage serien? Er det meningen at Lien skal stå å se på mens hun andre jobber? Det ser jo sånn ut i alle klippene jeg har sett på instagram iallefall

Skrevet
Dupers skrev (35 minutter siden):

Den hage serien? Er det meningen at Lien skal stå å se på mens hun andre jobber? Det ser jo sånn ut i alle klippene jeg har sett på instagram iallefall

Det jeg er mest spent på er om dette er reklame for plantasjen eller OBS bygg.. for da har de vel kjørt masse umerket reklame på forhånd 

Skrevet
elskersommer skrev (15 timer siden):

Det jeg er mest spent på er om dette er reklame for plantasjen eller OBS bygg.. for da har de vel kjørt masse umerket reklame på forhånd 

Det er det trolig. Gjett om det skal meldes inn hvis det stemmer.

Skrevet
Snoker45 skrev (46 minutter siden):

Det er det trolig. Gjett om det skal meldes inn hvis det stemmer.

Jeg har glemt og ta screenshot av dette prosjektet deres.. men kan få tatt noe nå

• Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (5 timer siden):

Jeg har glemt og ta screenshot av dette prosjektet deres.. men kan få tatt noe nå

Hva er det slags prosjekt? Har ikke snap…

Skrevet
happygilmore skrev (51 minutter siden):

Hva er det slags prosjekt? Har ikke snap…

TL og Design_logg har drevet og ordnet opp ute i denne hagen ved huset som TL eier i Kristiansand. De har vel snart holdt på i 1 uke.

Så er dette reklame for OBS, plantasjen eller reklame for Design_logg?

• Liker 2
Skrevet
elskersommer skrev (3 timer siden):

TL og Design_logg har drevet og ordnet opp ute i denne hagen ved huset som TL eier i Kristiansand. De har vel snart holdt på i 1 uke.

Så er dette reklame for OBS, plantasjen eller reklame for Design_logg?

..eller ByLien?😂

Skrevet (endret)
mumrikk1 skrev (12 timer siden):

..eller ByLien?😂

At det vil være masse umerket reklame for by lien blir det nok🙈

Endret av elskersommer
Skrevet

Er dette klesplagget hun har på seg her fra sin egen kolleksjon? 

Bilde fra Facebook 

Screenshot_20240531_082653_Facebook.jpg

Skrevet
Bibbi_ skrev (2 timer siden):

Er dette klesplagget hun har på seg her fra sin egen kolleksjon? 

Bilde fra Facebook 

Screenshot_20240531_082653_Facebook.jpg

Tror ikke hun har gitt ut den kjolen. Men hvem vet.. kanskje det er en prøve og vi får se kjolen til høsten eller neste år 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...