Gå til innhold

Therese Lien

Anbefalte innlegg

Skrevet
elskersommer skrev (2 timer siden):

Hun går jo ikke i annet enn by-lien tøy. Hun var jo helt på tuppa da hun måtte bruke ett annet antrekk ved ett reklame oppdrag. Hun måtte vel da ut og kjøpe en kjole

På vixen!!!

Da kjører jo hun og resten av kjole «girlsa» full ballkjole/brudekjole!!

Ellers går det i disse amish kjolene!

Fått seg sånn «syden» stråhatt nå da, som

hun pimper kjolen opp med, og belte i livet! 
sikkert hørt mye på «this ain’t Texas” 😂🫣 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva skjer med å rømme til Kristiansand hver bidige helg? Nå feirer de 17.mai der, hva med Celina og hennes feiring med venner? Generelt være hjemme og la hun få være sosial med venner, ikke alltid være borte? Mister fort tilhørighet i vennegjengen hvis man aldri får funnet på noe i helger osv. Enten er man i Kristiansand eller så er det Grebbestad. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Ennovy skrev (7 timer siden):

Hva skjer med å rømme til Kristiansand hver bidige helg? Nå feirer de 17.mai der, hva med Celina og hennes feiring med venner? Generelt være hjemme og la hun få være sosial med venner, ikke alltid være borte? Mister fort tilhørighet i vennegjengen hvis man aldri får funnet på noe i helger osv. Enten er man i Kristiansand eller så er det Grebbestad. 

Ser for meg at hun ikke har så mange venninner der de bor... «Vennene» er jo de hun skaper some-innhold med..

• Nyttig 1
Gjest Unodostrez
Skrevet

Kopp i monitor, uten merking. Meld inn 

Skrevet
Unodostrez skrev (46 minutter siden):

Kopp i monitor, uten merking. Meld inn 

Dette og alle de snap hun sender hver eneste dag hvor hun har på smykke fra eget merke. 

• Liker 2
Gjest Unodostrez
Skrevet (endret)

Næmmen? Plutselig mange kopper merka med egenreklame??? 😵‍💫 Nesten så jeg begynner tro hun leser her inne. 

Endret av Unodostrez
Skrevet
Unodostrez skrev (1 time siden):

Næmmen? Plutselig mange kopper merka med egenreklame??? 😵‍💫 Nesten så jeg begynner tro hun leser her inne. 

Ikke helt da😞

Screenshot_20240519-120240.png

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg er så lei av denne dårlig merking dag ut og dag inn. Her er det merket med egen reklame.

Bilder fra TL sin snapchat 

Screenshot_20240519-120437.png

Screenshot_20240519-120347.png

Endret av elskersommer
  • Liker 2
Gjest Unodostrez
Skrevet

Hun er jo en av de «flinkeste i klassen»

Skrevet
Unodostrez skrev (14 minutter siden):

Hun er jo en av de «flinkeste i klassen»

Ja hun påstår jo det

• Liker 2
Skrevet
elskersommer skrev (3 timer siden):

Ja hun påstår jo det

Kanskje hun gikk i spesialklassen..?

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet
elskersommer skrev (8 timer siden):

Jeg er så lei av denne dårlig merking dag ut og dag inn. Her er det merket med egen reklame.

Bilder fra TL sin snapchat 

Screenshot_20240519-120437.png

Screenshot_20240519-120347.png

Kan jo ikke akkurat si plasseringen av egenreklame er god når man må lete etter det på bildet... 

• Liker 2
Skrevet
Bibbi_ skrev (9 minutter siden):

Kan jo ikke akkurat si plasseringen av egenreklame er god når man må lete etter det på bildet... 

Hver dag har hun innlegg hvor jeg må lete etter ordet "reklame"

• Liker 2
Skrevet

Jeg lurer på om dette hun og denne interiør dama driver med i Kristiansand er ett reklame oppdrag? Isåfall burde vel alt de gjør på forhånd merkes?

• Nyttig 1
Skrevet
elskersommer skrev (3 timer siden):

Jeg lurer på om dette hun og denne interiør dama driver med i Kristiansand er ett reklame oppdrag? Isåfall burde vel alt de gjør på forhånd merkes?

Helt sikker på at det er reklameoppdrag... Snakkes om miniserie? 

• Liker 1
Gjest Mammairene
Skrevet

Synes hun er flink til å stå på. Virker som hun gjør det meste selv. Gubben (Øyvind ) er vel mest på fisketur når han har fri😬

Skrevet
Roadrunner skrev (2 timer siden):

Helt sikker på at det er reklameoppdrag... Snakkes om miniserie? 

Men skulle ikke da dette de viser på forhånd ha vært merket? 

Hun har jo ei datter som skal på skolen i morgen men TL hadde glemt klokka så de rakk ikke siste ferge hjem. Så da velger hun og kjøre i natt for å nå første ferge i morgen tidlig 🙈 Hva med å heller kjøre om Oslo tenker jeg

• Nyttig 3
Skrevet
elskersommer skrev (3 minutter siden):

Men skulle ikke da dette de viser på forhånd ha vært merket? 

Hun har jo ei datter som skal på skolen i morgen men TL hadde glemt klokka så de rakk ikke siste ferge hjem. Så da velger hun og kjøre i natt for å nå første ferge i morgen tidlig 🙈 Hva med å heller kjøre om Oslo tenker jeg

Enig, jeg tenker også at alt burde vært merket. Plantasjen har vært hyppig besøkt i helgen og hun forklarte tidlig at de begge skulle jobbe i helgen. Mistenker sterkt reklame for Plantasjen, men det KAN selvfølgelig være et annet samarbeid. 

• Liker 1
Skrevet
Roadrunner skrev (12 minutter siden):

Enig, jeg tenker også at alt burde vært merket. Plantasjen har vært hyppig besøkt i helgen og hun forklarte tidlig at de begge skulle jobbe i helgen. Mistenker sterkt reklame for Plantasjen, men det KAN selvfølgelig være et annet samarbeid. 

I såfall har jeg brukt plantasjen for siste gang 

• Liker 5
Skrevet

Hva med kjolen hun går i, den er aldri merket lenger på noen av de snappene jeg har sett..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...