Snoker45 Skrevet 8. mai 2024 #4581 Skrevet 8. mai 2024 Det er helt utrolig at folk kjøper kjoler som du får helt tilsvarende på Cubus til en tredjedel av prisen. Og den sydenturen til Therese og Sara.... Hvor skal man begynne?:-) Det er jo en eneste stor reklame for kjolene deres? Tenk om de helle kunne prioritere og gi bara deres en fin ferie i stedet for å hele tiden snappe alt mulig tull. Disse to damene er kun opptatt av en ting: penger. Og det vil slå tilbake. En eller annen dag. 2 3
Birdo Skrevet 8. mai 2024 #4582 Skrevet 8. mai 2024 Snoker45 skrev (1 time siden): Det er helt utrolig at folk kjøper kjoler som du får helt tilsvarende på Cubus til en tredjedel av prisen. Og den sydenturen til Therese og Sara.... Hvor skal man begynne?:-) Det er jo en eneste stor reklame for kjolene deres? Tenk om de helle kunne prioritere og gi bara deres en fin ferie i stedet for å hele tiden snappe alt mulig tull. Disse to damene er kun opptatt av en ting: penger. Og det vil slå tilbake. En eller annen dag. Nå følger jeg ikke Therese, så vet ikke hvor mye hun snapper - men Sara snapper da ikke mye på denne ferien. Hun tar opp tlf når barna er opptatt, og hun har jo ikke ferie fra jobb. Alternativet hadde jo vært å ikke dra den uken i det hele tatt, men nå har de en mor som har mulighet til å jobbe fra mobilen så de kan reise og oppleve ting. 3
elskersommer Skrevet 8. mai 2024 #4583 Skrevet 8. mai 2024 Birdo skrev (3 timer siden): Nå følger jeg ikke Therese, så vet ikke hvor mye hun snapper - men Sara snapper da ikke mye på denne ferien. Hun tar opp tlf når barna er opptatt, og hun har jo ikke ferie fra jobb. Alternativet hadde jo vært å ikke dra den uken i det hele tatt, men nå har de en mor som har mulighet til å jobbe fra mobilen så de kan reise og oppleve ting. De to snapper like mye. Å du må ikke komme og mene at SE ikke har snappet mye? 4
Birdo Skrevet 8. mai 2024 #4584 Skrevet 8. mai 2024 elskersommer skrev (7 timer siden): De to snapper like mye. Å du må ikke komme og mene at SE ikke har snappet mye? Hvorfor må jeg ikke det? Jeg syns åpenbart ikke det, siden jeg skrev det🙄 3
Gjest Unodostrez Skrevet 8. mai 2024 #4585 Skrevet 8. mai 2024 Dette er ikke ferie, det er jobbtur. Desse damene tar ikke fri. Mye vil ha mer!
elskersommer Skrevet 9. mai 2024 #4586 Skrevet 9. mai 2024 Frøken Lien provoserer meg så mye når det kommer til merking av reklame😈 hun skrev at hun var best å fikk skryt av Forbrukertilsynet🤨 Jeg/vi som forbrukere må hver dag nesten lete etter ordet reklame. Bilder fra TL sin snapchat og fra Forbrukertilsynet 2
Gjest Unodostrez Skrevet 9. mai 2024 #4587 Skrevet 9. mai 2024 Si det til henne. Da latterliggjør hun deg, for så å sikkert blokkere
elskersommer Skrevet 9. mai 2024 #4588 Skrevet 9. mai 2024 (endret) Unodostrez skrev (45 minutter siden): Si det til henne. Da latterliggjør hun deg, for så å sikkert blokkere Jeg har diskutert med henne på instagram men til slutt ble jeg blokkert. Var der hun sa at hun var en av de beste og fikk skryt av Forbrukertilsynet.. Legger ved to svar jeg fikk av henne i høst Bilde fra TL sin snapchat Endret 9. mai 2024 av elskersommer 2
elskersommer Skrevet 12. mai 2024 #4589 Skrevet 12. mai 2024 Da er 70 innlegg med umerket reklame fra ferien til SE og TL sendt til Forbrukertilsynet Er damene sine det som mener de er best i klassen på å merke🙈 8 4
Gjest Unodostrez Skrevet 13. mai 2024 #4590 Skrevet 13. mai 2024 Tenker at det er litt rart at Lien bruker desse kjolene til hverdags, uansett aktivitet, og til fest. Hadde aldri orka å gått rundt i samme kjole dag ut og dag inn
MøllersTran Skrevet 13. mai 2024 #4591 Skrevet 13. mai 2024 Unodostrez skrev (1 time siden): Tenker at det er litt rart at Lien bruker desse kjolene til hverdags, uansett aktivitet, og til fest. Hadde aldri orka å gått rundt i samme kjole dag ut og dag inn Hvis det hadde gjort at du kunne oppgradert hjemmet og feriested 1, kjøpt feriested 2, reist på ferie flere ganger i året (andre steder enn feriestedene nevnt over) og hatt råd til PT en gang i uka, hadde du fort det 😉😉 «Gratis» reklame kalles det. Du må selge sjelen din og da, men pytt… 6 2
Bibbi_ Skrevet 13. mai 2024 #4592 Skrevet 13. mai 2024 Unodostrez skrev (2 timer siden): Tenker at det er litt rart at Lien bruker desse kjolene til hverdags, uansett aktivitet, og til fest. Hadde aldri orka å gått rundt i samme kjole dag ut og dag inn For meg ser det rart ut å bruke samme kjole til å gjøre husarbeid og til fest. Men som sagt her hva gjør man ikke for gratis reklame. Men, hadde jeg kjøpt en av kjolene hennes for å bruke til et finere selskap, tror jeg hadde følt litt på at noen bruker samme kjole når de tar oppvasken eller driver i hagen. Kan umulig føle man har på seg en pen finkjole da 💁♀️ 4 1
Dupers Skrevet 13. mai 2024 #4593 Skrevet 13. mai 2024 6 minutter siden, Bibbi_ said: For meg ser det rart ut å bruke samme kjole til å gjøre husarbeid og til fest. Men som sagt her hva gjør man ikke for gratis reklame. Men, hadde jeg kjøpt en av kjolene hennes for å bruke til et finere selskap, tror jeg hadde følt litt på at noen bruker samme kjole når de tar oppvasken eller driver i hagen. Kan umulig føle man har på seg en pen finkjole da 💁♀️ Men hadde det vært jeans og en basic topp hadde du kanskje ikke tenkt over at hun brukte samme antrekk til husarbeid og på fest? 1
elskersommer Skrevet 13. mai 2024 #4594 Skrevet 13. mai 2024 MøllersTran skrev (1 time siden): Hvis det hadde gjort at du kunne oppgradert hjemmet og feriested 1, kjøpt feriested 2, reist på ferie flere ganger i året (andre steder enn feriestedene nevnt over) og hatt råd til PT en gang i uka, hadde du fort det 😉😉 «Gratis» reklame kalles det. Du må selge sjelen din og da, men pytt… Må selge "sjelen" og familien din.. 2
happygilmore Skrevet 13. mai 2024 #4595 Skrevet 13. mai 2024 Dupers skrev (29 minutter siden): Men hadde det vært jeans og en basic topp hadde du kanskje ikke tenkt over at hun brukte samme antrekk til husarbeid og på fest? Jeans og en basic topp hadde jeg tenkt litt over om hun brukte i bryllup, konfirmasjon eller barndåp, derimot… 3
Bibbi_ Skrevet 14. mai 2024 #4596 Skrevet 14. mai 2024 Dupers skrev (15 timer siden): Men hadde det vært jeans og en basic topp hadde du kanskje ikke tenkt over at hun brukte samme antrekk til husarbeid og på fest? Går sjeldent i bryllup, dåp o.l i jeans altså... 1 1
Dupers Skrevet 14. mai 2024 #4597 Skrevet 14. mai 2024 23 hours ago, happygilmore said: Jeans og en basic topp hadde jeg tenkt litt over om hun brukte i bryllup, konfirmasjon eller barndåp, derimot… Men hun bruker vel ikke disse kjolene i formelle selskaper? Har bare sett at hun bruker det i middager med managment, vanlige bursdager og uformelle samlinger, steder det er helt innafor med jeans og en basic topp. Eneste i nærheten av et formelt selskap jeg har sett henne gå i er vixen og der brukte hun ikke eget design.
elskersommer Skrevet 14. mai 2024 #4598 Skrevet 14. mai 2024 Dupers skrev (9 minutter siden): Men hun bruker vel ikke disse kjolene i formelle selskaper? Har bare sett at hun bruker det i middager med managment, vanlige bursdager og uformelle samlinger, steder det er helt innafor med jeans og en basic topp. Eneste i nærheten av et formelt selskap jeg har sett henne gå i er vixen og der brukte hun ikke eget design. Hun har jo ikke annet tøy enn by-lien og amicas 1
M.G.E Skrevet 15. mai 2024 #4599 Skrevet 15. mai 2024 Dupers skrev (18 timer siden): Men hun bruker vel ikke disse kjolene i formelle selskaper? Har bare sett at hun bruker det i middager med managment, vanlige bursdager og uformelle samlinger, steder det er helt innafor med jeans og en basic topp. Eneste i nærheten av et formelt selskap jeg har sett henne gå i er vixen og der brukte hun ikke eget design. Der går hun stort sett for en brudekjole variant 🤪🫣 1
elskersommer Skrevet 15. mai 2024 #4600 Skrevet 15. mai 2024 M.G.E skrev (48 minutter siden): Der går hun stort sett for en brudekjole variant 🤪🫣 Hun går jo ikke i annet enn by-lien tøy. Hun var jo helt på tuppa da hun måtte bruke ett annet antrekk ved ett reklame oppdrag. Hun måtte vel da ut og kjøpe en kjole
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå