Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Anonymfru skrev (1 time siden):

IMG_1700.png

IMG_1701.png

Det der er bare så feil..sitte å bøtte nedpå fordi hun har flyskrekk. Utrolig dårlig forbilde. Ta toget Therese eller ta tak i problemet ditt. 

  • Liker 3
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skruf skrev (14 minutter siden):

Bakrus er jo en bagatell i det hele, men såklart det du henger deg opp i..Hvis du leser så påstår jeg ikke at hun har bakrus i dag. Jeg skrev at jeg har ikke vært på snap enda, men vil tro hun kjente på bakrusen da hun våknet. Vil tro betyr ikke det samme som at hun gjør. Litt edruelig (🙃) bør du være når du vrenger på det andre skriver.

Jeg gikk ut i fra hva Therese selv postet i går da jeg la inn utregning for promillenivå, men selv om hun sa halvlitere så la jeg inn 0,4 da halvlitersglass med øl sjeldent inneholder 0,5 men 0;4. Hun filmet glassene, og det var ikke 0,33. 0,33 er flasker, og tømmer man ei flaske over i ett halvliter ølglass så blir ikke glasset fylt helt opp. Therese drakk øl som tappes fra ølfat i glassene

Men det er altså en evt bakrus når man våkner dagen etter ett så høyt promillenivå du synes det er hårreisende at noen tenker om en som har bælmet innpå 4 liter øl på kort tid. Jaja, deg om det. Mulig Therese våknet frisk og rask i dag, uten et snev av hodepine eller noe etter de literene med øl før avreise, supert for henne🙌🏻

Personlig så ville jeg vært bekymret for eget inntak og forbruk av alkohol hadde jeg klart å drukket så mye, oppnådd høy promille og ikke hatt noen etterdønning av det. Jeg drikker ikke alkohol lengre, men mannen min gjør, og hadde han drukket 10 halvlitere så ville han vært synlig beruset og kjent det dagen etter. Noe de fleste som har ett normalt forhold til alkohol ville gjort.

Igjen; jeg påsto ikke at hun våknet opp med hangover. Jeg skrev at jeg vil tro hun kjente det. 

Er også en bagatell faktisk om noen tar seg noen øl uten barn og reiser på tur. Men å bruke tid på regne ut promillenivå for et faktisk ukjent mennesk er for meg litt rart. Hva du eller din mann gjør spiller faktisk liten rolle for oss andre i denne sammenhengen. 

Maaaange opplever ikke etterdønning som du kaller det. Og jeg påstodbikek at du skrev hun hadde bakrus. Så kanskje du også må lese.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 minutt siden):

Er også en bagatell faktisk om noen tar seg noen øl uten barn og reiser på tur. Men å bruke tid på regne ut promillenivå for et faktisk ukjent mennesk er for meg litt rart. Hva du eller din mann gjør spiller faktisk liten rolle for oss andre i denne sammenhengen. 

Maaaange opplever ikke etterdønning som du kaller det. Og jeg påstodbikek at du skrev hun hadde bakrus. Så kanskje du også må lese.

Deg om det, 10 halvlitere for å klare å fly er ikke det samme som de som koser seg med ei øl eller vin på flyplassen før de skal på ferie. Kan overhodet ikke sammenlignes. 

Jeg ble nysgjerrig hvor høy promille 4 liter øl gir, ergo sjekket jeg det ut.

Hvorfor hang du deg opp i det jeg skrev om bakrus da? Både tagget meg og kommenterte meg i andre innlegg uten tagging?

Flere her nevner mengde alkohol satt i sammenheng med seg selv, hvorfor skriver du ikke til de at de at det spiller liten rolle her i tråden? Jeg siterte feks ei som skrev om hun hadde drukket like mye…..er det i mot forumets regler? 

Du er ikke trådpoliti, hva jeg velger å skrive har du ingenting med. Rapporter hvis jeg bryter reglene, men dropp å kommentere hva jeg skriver om noe som Therese selv dokumenterte tydelig på sin snap i går. Hva bryr det deg om jeg velger å regne ut promillenivå for å belyse hvor høy promille 4 liter øl fra fat gir?

Tror jeg skal bli flinkere til å rapportere brukerangrep og brukerdebatt. I alle tråder.  

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (13 minutter siden):

Er også en bagatell faktisk om noen tar seg noen øl uten barn og reiser på tur. Men å bruke tid på regne ut promillenivå for et faktisk ukjent mennesk er for meg litt rart. Hva du eller din mann gjør spiller faktisk liten rolle for oss andre i denne sammenhengen. 

Maaaange opplever ikke etterdønning som du kaller det. Og jeg påstodbikek at du skrev hun hadde bakrus. Så kanskje du også må lese.

Er du klar over hvor mye 10 halvlitere er?

Det er ikke «noen»…

  • Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (33 minutter siden):

Det der er bare så feil..sitte å bøtte nedpå fordi hun har flyskrekk. Utrolig dårlig forbilde. Ta toget Therese eller ta tak i problemet ditt. 

 

skruf skrev (8 minutter siden):

Deg om det, 10 halvlitere for å klare å fly er ikke det samme som de som koser seg med ei øl eller vin på flyplassen før de skal på ferie. Kan overhodet ikke sammenlignes. 

Jeg ble nysgjerrig hvor høy promille 4 liter øl gir, ergo sjekket jeg det ut.

Hvorfor hang du deg opp i det jeg skrev om bakrus da? Både tagget meg og kommenterte meg i andre innlegg uten tagging?

Flere her nevner mengde alkohol satt i sammenheng med seg selv, hvorfor skriver du ikke til de at de at det spiller liten rolle her i tråden? Jeg siterte feks ei som skrev om hun hadde drukket like mye…..er det i mot forumets regler? 

Du er ikke trådpoliti, hva jeg velger å skrive har du ingenting med. Rapporter hvis jeg bryter reglene, men dropp å kommentere hva jeg skriver om noe som Therese selv dokumenterte tydelig på sin snap i går. Hva bryr det deg om jeg velger å regne ut promillenivå for å belyse hvor høy promille 4 liter øl fra fat gir?

Tror jeg skal bli flinkere til å rapportere brukerangrep og brukerdebatt. I alle tråder.  

Jeg synes det er uheldig at dette vises frem i hennes kanaler og jeg synes det vitner om et alkoholproblem.

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (2 minutter siden):

Er du klar over hvor mye 10 halvlitere er?

Det er ikke «noen»…

Sant; er en vesentlig forskjell på å kose seg med ei øl/vin eller to på flyplassen før ferie kontra å kjøpe flere halvlitere i slengen for å skyndte seg å drikke, og ender opp med 10 halvlitere før boarding. Det er faktisk 4 liter hvis man går ut fra 0,4 i et glass. Hun filmet og skrev selv at det var bare å chugge nedpå for å rekke å drikke nok.

Da er det ikke å kose seg før en tur uten mann og barn. Hun gjør forsåvidt det samme før avgang på tur med mann og barn også.

Hun har vært åpen om at hun må drikke seg opp før flyturer i mange år nå, hun burde virkelig ta tak i problemet. Både mtp å være et forbilde for barnet, pga alkohol løser ikke problemet, og hun risikerer at hun en dag drikker for mye og blir nektet boarding. Det er en grunn til at kabinansatte står ved døren; det er ikke for å bare være hyggelige og ønske velkommen ombord, men de bedømmer hver passasjer. De som er tydelig beruset blir nektet adgang, selv om de ikke er støyete og sjauer, men pga passasjerer med for høy promille kan utgjøre en sikkerhetsrisiko. Ikke nødvendigvis at de klikker ombord, men ved en nødsituasjon så kan de bli et hinder og sette andre i fare

Jeg håper virkelig hun tar tak i problemet. Skal hun ekspandere bedriften så blir det kanskje hyppigere flyturer, i tillegg til ferieturer. Alkohol er aldri løsningen på noe som helst. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvor mange øl hun må innta når familien skal til Florida i April 🙈🙈

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hva hun kritiserer ved Vixen? Mener hun at hun er en av få som er folkelig? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å legge ut at man drikker 10 øl og snakke om valium samt chugging er virkelig ufornuftig bruk av sin plattform som influenser med flere følgere, atpåtil for å takle en flytur.. Sender ut svært uheldige signaler..

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unodostrez skrev (6 minutter siden):

Kan noen forklare meg hva hun kritiserer ved Vixen? Mener hun at hun er en av få som er folkelig? 

Ja.. hun sier att for og kunne komme opp og frem som en stor influencer så må du være en som lager drama.. en som gjerne har silikon,nye tenner. Å slike er ikke hun🙈 Fordi hun er så folkelig og er bare seg selv. Å derfor passer hun ikke inn i influencer verden... 

Kanskje andre har mer å tilføye 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (1 minutt siden):

Å legge ut at man drikker 10 øl og snakke om valium samt chugging er virkelig ufornuftig bruk av sin plattform som influenser med flere følgere, atpåtil for å takle en flytur.. Sender ut svært uheldige signaler..

Veldig enig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (Akkurat nå):

Å legge ut at man drikker 10 øl og snakke om valium samt chugging er virkelig ufornuftig bruk av sin plattform som influenser med flere følgere, atpåtil for å takle en flytur.. Sender ut svært uheldige signaler..

Veldig uheldige signaler. Men jeg er spent på i morgen når hun skal hjem. For hun har vel bil på Gardermoen? Om hun må drikke like mye da

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Veldig uheldige signaler. Men jeg er spent på i morgen når hun skal hjem. For hun har vel bil på Gardermoen? Om hun må drikke like mye da

Kan jo ikke drikke noe før returen hvis det er hun som skal kjøre bilen hjem!!!Flyturen er jo kjempekort. Og kan heller ikke ta tabletter.

Her nytter det tydeligvis ikke med 1 øl, så da må hun bare holde seg edru eller finne seg sjåfør.

10 øl på så kort tid på Gardermoen hadde gjort meg godt beruset, jævla tissetrengt og det hadde vært jævla dyrt for lommeboken!!

Hadde ALDRI frontet en sånn drikking for offentligheten, for et dårlig forbilde. Virker som hun syntes det bare var tøft!🙄

  • Liker 4
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moongirl skrev (1 time siden):

Kan jo ikke drikke noe før returen hvis det er hun som skal kjøre bilen hjem!!!Flyturen er jo kjempekort. Og kan heller ikke ta tabletter.

Her nytter det tydeligvis ikke med 1 øl, så da må hun bare holde seg edru eller finne seg sjåfør.

10 øl på så kort tid på Gardermoen hadde gjort meg godt beruset, jævla tissetrengt og det hadde vært jævla dyrt for lommeboken!!

Hadde ALDRI frontet en sånn drikking for offentligheten, for et dårlig forbilde. Virker som hun syntes det bare var tøft!🙄

Sier mye om hvor oppmerksomhetssyk hun er. Hun synes hun var kul som helte innpå så mye øl. Men nå har hun jo for vane i å drite i hva hun publiserer. 

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (4 timer siden):

Sant; er en vesentlig forskjell på å kose seg med ei øl/vin eller to på flyplassen før ferie kontra å kjøpe flere halvlitere i slengen for å skyndte seg å drikke, og ender opp med 10 halvlitere før boarding. Det er faktisk 4 liter hvis man går ut fra 0,4 i et glass. Hun filmet og skrev selv at det var bare å chugge nedpå for å rekke å drikke nok.

Da er det ikke å kose seg før en tur uten mann og barn. Hun gjør forsåvidt det samme før avgang på tur med mann og barn også.

Hun har vært åpen om at hun må drikke seg opp før flyturer i mange år nå, hun burde virkelig ta tak i problemet. Både mtp å være et forbilde for barnet, pga alkohol løser ikke problemet, og hun risikerer at hun en dag drikker for mye og blir nektet boarding. Det er en grunn til at kabinansatte står ved døren; det er ikke for å bare være hyggelige og ønske velkommen ombord, men de bedømmer hver passasjer. De som er tydelig beruset blir nektet adgang, selv om de ikke er støyete og sjauer, men pga passasjerer med for høy promille kan utgjøre en sikkerhetsrisiko. Ikke nødvendigvis at de klikker ombord, men ved en nødsituasjon så kan de bli et hinder og sette andre i fare

Jeg håper virkelig hun tar tak i problemet. Skal hun ekspandere bedriften så blir det kanskje hyppigere flyturer, i tillegg til ferieturer. Alkohol er aldri løsningen på noe som helst. 

Var det slik det var? Nei, hun chugget siste rest i siste glass, en stor forskjell på å chugge "10 halvlitere".

Endret av Sharp75!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (4 timer siden):

Er du klar over hvor mye 10 halvlitere er?

Det er ikke «noen»…

Er ikke det 2 kopper? 🤦‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sharp75! skrev (25 minutter siden):

Var det slik det var? Nei, hun chugget siste rest i siste glass, en stor forskjell på å chugge "10 halvlitere".

Er det noen som har påstått at hun chugget 10 halvlitere? Hun drakk 10 halvlitere, og chugget den siste for å rekke å få den i seg før boarding.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (29 minutter siden):

Er ikke det 2 kopper? 🤦‍♀️

Endret av Era Vulgaris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (5 minutter siden):

Er det noen som har påstått at hun chugget 10 halvlitere? Hun drakk 10 halvlitere, og chugget den siste for å rekke å få den i seg før boarding.  

Andre antydet det ja. Chugget for å drikke nok, er ikke akkurat antydet for å skyndte seg å drikke siste rest i et glass.

Høres ut som hun hadde et alkoholproblem.

Er helt enig i det Roe skrev om at dette og snakk om Valium skulle ikke vært delt. Jeg mener alkohol ikke har noe i SOME å gjøre, men jeg er heller ikke for å blåse opp ting større enn de er.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at enkelte her forsvarer det å drikke 10 - TI HALVLITERE - øl for åpent kamera. Det er jo en ekstrem mengde på den korte tiden man er på flyplassen. Det er for øvrig en drøy mengde, uansett. 5 liter øl. Fem liter. 

  • Liker 16
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...