Bibbi_ Skrevet 19. januar #3841 Del Skrevet 19. januar elskersommer skrev (57 minutter siden): Det og følge TL gir meg høyt blodtrykk fordi jeg skjønner ingenting å jeg bli litt irritert. Hun er som hun selv sier hjemme 90% av tiden. Hun har ett barn som vel er i en alder hvor hun fint kan være litt hjemme alene etter skolen. Men nå fatter hun ikke hvordan neste uke skal bli fordi mannen tross alt er borte 1 uke. Hun er jo ikke annet enn hjemme... Hvilken logistikk må hun få til å gå opp? Bilde fra TL sin snapchat Herrehatt, hun er hjemmeværende med 1 barn, 1!!!! Kjære vene noe så dumt. Man kan få mark i ræ.. av den dama der. Hva med de som har f.eks 3 barn og en mann som er borte et par uker i slengen?! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 19. januar #3842 Del Skrevet 19. januar Xmasclovn skrev (4 timer siden): Det er en verre oppgave å la den dø ut da flere sikkert har KG Rampelys som guilty pleasure, meg selv inkludert😅 Hehe ja det gjelder meg og det, men da må man være klar over at man er med på å holde liv i galskapen, for det ER galskap at noen kan tjene så mye på ræva content 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 19. januar #3843 Del Skrevet 19. januar Hvor hjelpesløs går det an å fremstå? Blir flau på hennes vegne. Tydelig at hun lever i sin egen boble 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 19. januar #3844 Del Skrevet 19. januar Bibbi_ skrev (2 timer siden): Herrehatt, hun er hjemmeværende med 1 barn, 1!!!! Kjære vene noe så dumt. Man kan få mark i ræ.. av den dama der. Hva med de som har f.eks 3 barn og en mann som er borte et par uker i slengen?! Hun er ikke sann. Hun har ETT stort barn og laller rundt hjemme…gjør hun det for å provosere og skape «blest» eller er hun stokk dum?! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 19. januar #3845 Del Skrevet 19. januar Isola2 skrev (12 minutter siden): Hun er ikke sann. Hun har ETT stort barn og laller rundt hjemme…gjør hun det for å provosere og skape «blest» eller er hun stokk dum?! Hun engasjerer og det ser man jo her i tråden at hun klarer. Har selv vært alene med 3 barn, jobb, studie og hele pakka, kunne brydd meg mindre av at hun ikke klarer det 🤣 men her irriterer folk seg grønne 🤣 Så ja hun er flink ( eller hva man skal kalle det) til å engasjere, presis som SE. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 19. januar #3846 Del Skrevet 19. januar Karmaisabitch skrev (2 timer siden): Hehe ja det gjelder meg og det, men da må man være klar over at man er med på å holde liv i galskapen, for det ER galskap at noen kan tjene så mye på ræva content 🤪 Det er jeg enig i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 19. januar #3847 Del Skrevet 19. januar (endret) elskersommer skrev (3 timer siden): Det og følge TL gir meg høyt blodtrykk fordi jeg skjønner ingenting å jeg bli litt irritert. Hun er som hun selv sier hjemme 90% av tiden. Hun har ett barn som vel er i en alder hvor hun fint kan være litt hjemme alene etter skolen. Men nå fatter hun ikke hvordan neste uke skal bli fordi mannen tross alt er borte 1 uke. Hun er jo ikke annet enn hjemme... Hvilken logistikk må hun få til å gå opp? Bilde fra TL sin snapchat Logistikken går nok helt fint når man er hjemme mesteparten av tiden og har et barn som er mer enn gammelt nok til å klare masse selv. Reelle aleneforeldre står i en mye tøffere situasjon og da snakker vi logistikk og hverdagskabal som er virkelig er vanskelig å få til å gå opp. Been there, done that. Å være hjemme mesteparten av tiden hadde nok løst mye av det stresset jeg stod i med som alenemor, men sånn er ikke realiteten for de fleste aleneforeldre, da er man ute av huset i 8-10 timer og må ta alt TL sysler med mens barnet er på skolen på ettermiddag/kveld. Hva er det med hjemmeværende influencere og såkalte logistikkproblemer? De aner ikke hva de snakker om. Endret 19. januar av K_mb 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 19. januar #3848 Del Skrevet 19. januar Sharp75! skrev (1 time siden): Hun engasjerer og det ser man jo her i tråden at hun klarer. Har selv vært alene med 3 barn, jobb, studie og hele pakka, kunne brydd meg mindre av at hun ikke klarer det 🤣 men her irriterer folk seg grønne 🤣 Så ja hun er flink ( eller hva man skal kalle det) til å engasjere, presis som SE. Sant. Nå følger jeg henne ikke på noen kanaler dog, orker ikke støtte reme-menigheten! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvberget Skrevet 19. januar #3849 Del Skrevet 19. januar (endret) Nå har jo "DJ Therese" endelig fått seg et liv... 🙈🤩😂😂 Endret 19. januar av Sølvberget 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 19. januar #3850 Del Skrevet 19. januar Sølvberget skrev (7 minutter siden): Nå har jo "DJ Therese" endelig fått seg et liv... 🙈🤩😂😂 Jeg fatter ikke hvorfor hun måtte filme att hun var på dette? Hun må da kunne gi søren i og filme på ett skolearrangemang 🙈 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 20. januar #3851 Del Skrevet 20. januar Dama virker jo utrolig kort? Det eneste dagene består av er jo tur med Cocos, sminke seg med den flotte hårbøylen på hodet og ryddig av vaskerom? Herremin jeg er glad jeg har en meningsfull jobb. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 20. januar #3852 Del Skrevet 20. januar Snoker45 skrev (37 minutter siden): Dama virker jo utrolig kort? Det eneste dagene består av er jo tur med Cocos, sminke seg med den flotte hårbøylen på hodet og ryddig av vaskerom? Herremin jeg er glad jeg har en meningsfull jobb. Enkel og harry. Egentlig den mest underholdende kombinasjonen. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 20. januar #3853 Del Skrevet 20. januar Xmasclovn skrev (8 minutter siden): Enkel og harry. Egentlig den mest underholdende kombinasjonen. Det er sant:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 20. januar #3854 Del Skrevet 20. januar Snoker45 skrev (Akkurat nå): Det er sant:-) Er som å kjøre forbi et togkræsj 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 20. januar #3855 Del Skrevet 20. januar (endret) Isola2 skrev (6 minutter siden): Er som å kjøre forbi et togkræsj Nettopp, litt i samme gata. Jeg er klar over at jeg kaster bort tiden min på henne, men samtidig er man så fascinert at man ikke klarer å la være å se på. Noen ganger lurer jeg på om dette vesnet er ekte, men så slår det meg plutselig at «ja dessverre». Som @Snoker45 sa glad jeg har en meningsfull jobb. Og et litt mer aktivt liv. Må bare få kuttet ut KG rampelyset, men guilty pleasures er vanskelige😅 Endret 20. januar av Xmasclovn 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. januar #3856 Del Skrevet 20. januar Jeg fatter ikke at hun oppriktig gruer seg til mannen skal være borte ei uke og logistikkproblemer! Nå vet jeg ikke hvor gammel ungen er, men hun er i allefall såpass gammel at hun klarer seg hjemme alene noen timer. T.o.m så gammel at hun kan passe den lille hunden, ta den med ut på plenen i bånd sånn at den får tisset. Therese er jo hjemmeværende så det er ikke snakk om mange timer som hvis hun feks hadde jobbet turnus og skulle hatt kveldsvakter fra 14.30-22.30. Sfo før/etter skoletid er vel t.o.m fjerde trinn, og jeg tror datteren er eldre. De bor også i ett tettbygd strøk, så ville ikke vært verre enn å alliere seg med en nabo hvis hun må på noe i flere timer etter skoletid. Frisør, vipper, mathandlimg, shopping kan hun gjøre unna på dagtid. Og ett barn på rundt 10 år behøver ikke barnevakt når Therese skal lufte hunden. Hun går uansett ikke timeslange turer når mannen er hjemme heller. Snakk om å lage seg problemer! Rett etter en lang rant på snap om hvordan hun ser for seg at hvordan negative mennesker ser og høres ut🙃 Å kaste stein i glasshus, er ikke det et ordtak? Hun som liksom er så selvstendig, handy og avbalansert ifg seg selv…..så blir det ett puslespill når mannen blir borte ei uke Bra hun ikke er i venninna mi sine sko som har en mann som er på sjøen utenriks i 6 uker sammenhengende, tre barn under 12 år (mannen fikk ikke med seg fødselen til yngste pga terminen kræsjet med turnusen), og hun jobber 2-delt turnus i hjemmetjenesten. Så hun har alliert seg med naboer og venner på kveldsvakter, og barna er hos besteforeldre når hun har arbeidshelg. Der snakker vi puslespill i 6 uker! Men; har aldri hørt henne klage, selv om jeg vet hun er sliten inni margen de siste ukene før mannen kommer hjem. Og dagjobber 8-16 innen helsevesenet er ikke lett å finne da de stillingene er veldig ettertraktet og sjeldent det blir utlyst nye. I stedet for å rante i vei om negative folk så kan hun ta en titt i speilet. 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 20. januar #3857 Del Skrevet 20. januar skruf skrev (2 timer siden): Jeg fatter ikke at hun oppriktig gruer seg til mannen skal være borte ei uke og logistikkproblemer! Nå vet jeg ikke hvor gammel ungen er, men hun er i allefall såpass gammel at hun klarer seg hjemme alene noen timer. T.o.m så gammel at hun kan passe den lille hunden, ta den med ut på plenen i bånd sånn at den får tisset. Therese er jo hjemmeværende så det er ikke snakk om mange timer som hvis hun feks hadde jobbet turnus og skulle hatt kveldsvakter fra 14.30-22.30. Sfo før/etter skoletid er vel t.o.m fjerde trinn, og jeg tror datteren er eldre. De bor også i ett tettbygd strøk, så ville ikke vært verre enn å alliere seg med en nabo hvis hun må på noe i flere timer etter skoletid. Frisør, vipper, mathandlimg, shopping kan hun gjøre unna på dagtid. Og ett barn på rundt 10 år behøver ikke barnevakt når Therese skal lufte hunden. Hun går uansett ikke timeslange turer når mannen er hjemme heller. Snakk om å lage seg problemer! Rett etter en lang rant på snap om hvordan hun ser for seg at hvordan negative mennesker ser og høres ut🙃 Å kaste stein i glasshus, er ikke det et ordtak? Hun som liksom er så selvstendig, handy og avbalansert ifg seg selv…..så blir det ett puslespill når mannen blir borte ei uke Bra hun ikke er i venninna mi sine sko som har en mann som er på sjøen utenriks i 6 uker sammenhengende, tre barn under 12 år (mannen fikk ikke med seg fødselen til yngste pga terminen kræsjet med turnusen), og hun jobber 2-delt turnus i hjemmetjenesten. Så hun har alliert seg med naboer og venner på kveldsvakter, og barna er hos besteforeldre når hun har arbeidshelg. Der snakker vi puslespill i 6 uker! Men; har aldri hørt henne klage, selv om jeg vet hun er sliten inni margen de siste ukene før mannen kommer hjem. Og dagjobber 8-16 innen helsevesenet er ikke lett å finne da de stillingene er veldig ettertraktet og sjeldent det blir utlyst nye. I stedet for å rante i vei om negative folk så kan hun ta en titt i speilet. 👏👏👏👏👏 TL har overhodet ikke noe og klage over 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 20. januar #3858 Del Skrevet 20. januar Nå satt hun i går og var fortvilet fordi hun ville få store logistikk problemer til uka fordi mannen er på jobb.. I dag er det en snapp hvor hun forteller om alt hun har handlet på Obs fordi hun skulle være mye hjemme til uka og med det dårlig været som er varslet så slapp hun og gå ut🙈🙈 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentenfra Skrevet 20. januar #3859 Del Skrevet 20. januar Jeg har nesten sluttet å gå inn å se hennes snap. Vil absolutt ikke bidra til at hun skal tjene mer penger. 8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 20. januar #3860 Del Skrevet 20. januar Isola2 skrev (4 timer siden): Er som å kjøre forbi et togkræsj Det er vi som blir lurt. Hun ler sikkert av denne tråden og garantert hele veien til banken. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå