Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Snoker45 skrev (2 timer siden):

Hun er altså så gjennomgående falsk at jeg har ikke ord. Hun påstår at hun snapper for at hun liker å holde kontakt med følgerne sine. Nei Therese, du snapper fordi du tjener penger på det. Og etter at de begynte å få betalt for å snappe så har hun snappet vesentlig mer. I likehet med Sara. De begge snapper mye mer etter at de begynte å få betalt for det. Det er helt utrolig at de påstår noe annet, tror de at følgerne er helt idioter eller? Men jeg vil heller være en vanlig lønnsmottager enn en falsk person som svært få egentlig har sansen for. 

Det er bare å se på (de fleste av) influenserne sine snapstoryer nå kontra noen måneder siden for å skjønne det du sier, så de må jo tro vi er stokk dumme 🙃

X antall snapper med innpakking av gaver, bretting av klær osv "fordi jeg liker det" yeah right 🤣

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hjärterdam skrev (4 timer siden):

Det er bare å se på (de fleste av) influenserne sine snapstoryer nå kontra noen måneder siden for å skjønne det du sier, så de må jo tro vi er stokk dumme 🙃

X antall snapper med innpakking av gaver, bretting av klær osv "fordi jeg liker det" yeah right 🤣

Mem.fansen til TL og SE er jo stokk dumme som ikke ser hvordan til holder på

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 minutter siden):

Mem.fansen til TL og SE er jo stokk dumme som ikke ser hvordan til holder på

Det som er syns er at fansen til desse to UNNER dem hver en krone de får. Både Lien og Sara spiller jo mye på at de «til tross for» det ene og det andre klarer å «stå i jobb». Og fansen heier og heier, forsvarer, og tror de er nærmest venninner å regne. Verden vil bedras. 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på hvordan butikkene til TL vil gå fremover. Hun har 2 stk og skal vel åpne flere i 2024.

De sa på nyhetene nå att det er mange butikker som vil slite i 2024. Så jeg skjønner ikke at hun og venninnen tør å åpne flere butikker 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (10 timer siden):

Hun er altså så gjennomgående falsk at jeg har ikke ord. Hun påstår at hun snapper for at hun liker å holde kontakt med følgerne sine. Nei Therese, du snapper fordi du tjener penger på det. Og etter at de begynte å få betalt for å snappe så har hun snappet vesentlig mer. I likehet med Sara. De begge snapper mye mer etter at de begynte å få betalt for det. Det er helt utrolig at de påstår noe annet, tror de at følgerne er helt idioter eller? Men jeg vil heller være en vanlig lønnsmottager enn en falsk person som svært få egentlig har sansen for. 

Sara har «alltid» snappet mye da, i mange år. Synes ikke det er helt sammenlignbart med Therese som nå plutselig vil «ha tett kontakt med følgerne sine»🤢 Sara har satset hardt på snap lenge før de fikk så godt betalt for det!

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (1 time siden):

Er spent på hvordan butikkene til TL vil gå fremover. Hun har 2 stk og skal vel åpne flere i 2024.

De sa på nyhetene nå att det er mange butikker som vil slite i 2024. Så jeg skjønner ikke at hun og venninnen tør å åpne flere butikker 

Hun skal jo starte kjede, og til og med ekspandere utover Norges grenser 😅

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Er spent på hvordan butikkene til TL vil gå fremover. Hun har 2 stk og skal vel åpne flere i 2024.

De sa på nyhetene nå att det er mange butikker som vil slite i 2024. Så jeg skjønner ikke at hun og venninnen tør å åpne flere butikker 

Butikken på mosseporten er stortsett tom når jeg går forbi, selv nå i førjulstiden var det tomt der. Kan ikke skjønne at det går rundt. 

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (14 minutter siden):

Butikken på mosseporten er stortsett tom når jeg går forbi, selv nå i førjulstiden var det tomt der. Kan ikke skjønne at det går rundt. 

Hun nå jo selge for mye pr dag med tanke på alle utgiftene det er ved og drive en butikk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrshopalot skrev (2 timer siden):

Sara har «alltid» snappet mye da, i mange år. Synes ikke det er helt sammenlignbart med Therese som nå plutselig vil «ha tett kontakt med følgerne sine»🤢 Sara har satset hardt på snap lenge før de fikk så godt betalt for det!

Dette🔝 Sara sin snapping har alltid vært hyppig, med periodevis stille perioder - akkurat som det er nå. 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner henne fakt ikke igjen, som bevnt før , vet godt hvem hun er og kjente også søsteren hennes.

Men Therese blir jo bare mer og mer uspiselig meg, meg ,meg og atter meg. Det var uendelig tigging om stemmer for vixen, snakker ned andre en seg selv, Sara og Nyhus. Så ellers takk Therese det er faktisk mange fler en deg/dere som fortjener de utmerkelsene, hun var jovial en gang i tiden før penga begynte å rå...Nå har hun fått så spisse albuer og har blitt ganske frekk i kjeftamentet.

Jeg var innom Storsenteret I Rygge i går og var innom bokhandelen, der var boka eller rettere sagt almanakken hennes blitt putta bakerst på et restebord. Alle eksemplene er i tillegg signerte så populær blei nok ikke boka kan man trygt si. Ikke akurat lurt å gi ut ei bok om å planlegge og tilrettelegge hverdagen når man er et rotehue uten sidestykke på hjemmebane, og som da i tillegg melder seg på rydderevelusjonen, får avslag, sipper og griner seg til ryddehjelp da hun innrømmer at det er en lettelse å reise/rømme vekk fra huset da hun ikke orker eller rettere sagt gidder å gjøre det selv. Hun har jo en samboer og en datter på 10/11 ergo de er 3 stk som faktisk kan ta i et tak med tanke på rydding.

Therese har også blitt eller er så forutsigbar. Det Sara Emilie legger ut kommer hun med rett etterpå. Om ikke ord rett så stort sett tilnærmet akkurat det samme. Copycat delux.

Sara Emilie forteller hva hun tjener Therese legger ut det samme ikke mange timene etter.osv osv. Det eneste ikke Therese hermer etter Sara Emilie er vel undertøy i kolleksjonen sin.

Nå etter at jeg så det siste innlegget til Fru Johansen på insta. så har jeg avfulgt dem begge samt flere til og håper at mange andre gjør det samme. Snappingen til Therese og Sara og mange til har tatt helt av og 95% av inholdet er stort sett Nada i tillegg........ 

 

  • Liker 16
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (17 timer siden):

Hun nå jo selge for mye pr dag med tanke på alle utgiftene det er ved og drive en butikk

Hvitvasking av penger er det første som dukker opp i mitt hode..

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke svar til noe her, annet enn at jeg virkelig har respekt for den opplysende måten «Fru Johansen» legger frem influencerne og bransjen. 
Dette har fått meg til å bli ekstremt kritisk til hvem jeg følger, og hvorfor. 
 

Jeg er ikke interessert inn være bidragsyter til at noen beriker seg på at jeg ser at de lufter hunden, kjører barnet på dans, eller lager lapskaus til middag. 
I en verden der vi svømmes over av plast, polyester (som jo er plast) følger man ikke influencere som aggressivt markedsfører en jord og en verden som sakte, men sikkert vil gå til grunne pga enkeltmenneskers ekstreme egoisme. Therese er én av de. Har dere noen gang høre henne snakke om nettopp dette; bærekraft og miljø? 
 

Jeg håper virkelig flere følger etter, for vi har nemlig den makten at vi også kan påvirke verden…..I riktig retning. 
 

Ønsker dere et godt nytt år! ❤️

  • Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fjernet både Therese , venninna SE og flere influencere på Snap. Veldig deilig å ikke få de opp på utforsker lenger så slipper jeg å irritere meg over de noe mer 🙊

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, baremeg said:

Jeg har fjernet både Therese , venninna SE og flere influencere på Snap. Veldig deilig å ikke få de opp på utforsker lenger så slipper jeg å irritere meg over de noe mer 🙊

Jeg også gjorde en opprydding nå.

 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Therese og Sara taper veldig mye på å snappe så mye. Folk orker ikke å se alle snappene og dermed ikke får sett blant annet reklamen for By Lien og Careless.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Harnoejegvilsi skrev (På 1.1.2024 den 21.19):

Ikke svar til noe her, annet enn at jeg virkelig har respekt for den opplysende måten «Fru Johansen» legger frem influencerne og bransjen. 
Dette har fått meg til å bli ekstremt kritisk til hvem jeg følger, og hvorfor. 
 

Jeg er ikke interessert inn være bidragsyter til at noen beriker seg på at jeg ser at de lufter hunden, kjører barnet på dans, eller lager lapskaus til middag. 
I en verden der vi svømmes over av plast, polyester (som jo er plast) følger man ikke influencere som aggressivt markedsfører en jord og en verden som sakte, men sikkert vil gå til grunne pga enkeltmenneskers ekstreme egoisme. Therese er én av de. Har dere noen gang høre henne snakke om nettopp dette; bærekraft og miljø? 
 

Jeg håper virkelig flere følger etter, for vi har nemlig den makten at vi også kan påvirke verden…..I riktig retning. 
 

Ønsker dere et godt nytt år! ❤️

Fru Johansen er helt fantastisk❤️ veldig glad for at vi har henne og kan informere henne om alt vi opplever og tenker på, ting som har skjedd i influenserbransjen og lignende. Det at hun vet alt og det meste er trygt og godt. Så flott at hun tar opp ting i sine kanaler. Det er helt supert

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (1 time siden):

Jeg tror Therese og Sara taper veldig mye på å snappe så mye. Folk orker ikke å se alle snappene og dermed ikke får sett blant annet reklamen for By Lien og Careless.

Enig. Det blir for mye. Den jevne brukeren har nok innhold og nok av andre ting å følge med på. Så kommer dette på toppen. Da blir veien kort til å ikke fullføre snappene. Eller droppe å gå innpå under hele tatt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (32 minutter siden):

Enig. Det blir for mye. Den jevne brukeren har nok innhold og nok av andre ting å følge med på. Så kommer dette på toppen. Da blir veien kort til å ikke fullføre snappene. Eller droppe å gå innpå under hele tatt.

Jeg fullfører sjelden alle disse snappene som disse to legger ut.. det blir bare litt mye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (7 timer siden):

Enig. Det blir for mye. Den jevne brukeren har nok innhold og nok av andre ting å følge med på. Så kommer dette på toppen. Da blir veien kort til å ikke fullføre snappene. Eller droppe å gå innpå under hele tatt.

Helt enig! Jeg kunne titte innom profilene deres innimellom før, men nå går jeg av prinsipp ikke innpå lenger. Jeg tror de graver sin egen grav, i allefall deler av den, ved å begynne med denne massive snappingen for å tjene enda mer penger. Det er jo ingen tvil om at det er det som er målet når ALT plutselig snappes om. Folk blir lei og orker ikke følge mer! Håper jeg i hvert fall 😄

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...