Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

elskersommer skrev (26 minutter siden):

Snakk om snikreklame🙈

Screenshot_20231213-111556.png

Dette er et resultat av at dette ikke får følger for dem. Det virker som om det kun blir gitt veiledning. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lauder skrev (11 minutter siden):

Dette er et resultat av at dette ikke får følger for dem. Det virker som om det kun blir gitt veiledning. 

Kan det ikke være at de samler opp og gir en stor bot?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lauder skrev (36 minutter siden):

Dette er et resultat av at dette ikke får følger for dem. Det virker som om det kun blir gitt veiledning. 

Vi får bare fortsette og melde inn. Jeg spurte jo TL en gang i høst hvorfor hun ikke merker og fikk da dette svaret 🙈

Screenshot_20231213-121626.png

Screenshot_20231213-121506.png

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (1 time siden):

Kan det ikke være at de samler opp og gir en stor bot?

Det kan tenkes. Men syns det er veldig spesielt at de får holde på slik å snike inn reklame overalt. Da lovverket er veldig tydelig på dette ikke er lov. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte se storyen til Therese og co i dag. Jeg må si det virker utrolig Harry, at man ikke én gang kan kle på seg noe som ikke er eget merke. Og når trekløveret møtes i snowrollerdresser til flaxloddåpning🙈 Selve settingen er jo i og for seg koselig nok, men når det blir dette kunstige med de dressene, så blir det bare pinlig hele greia. 

 

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Harnoejegvilsi skrev (17 minutter siden):

Måtte se storyen til Therese og co i dag. Jeg må si det virker utrolig Harry, at man ikke én gang kan kle på seg noe som ikke er eget merke. Og når trekløveret møtes i snowrollerdresser til flaxloddåpning🙈 Selve settingen er jo i og for seg koselig nok, men når det blir dette kunstige med de dressene, så blir det bare pinlig hele greia. 

 

Tenk om de kunne lagt vekk mobilene og bare vært de 3? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Tenk om de kunne lagt vekk mobilene og bare vært de 3? 

Det er jo ikke mulig når det eneste man tenker på er penger. Synes faktisk det er litt trist at Therese ikke klarer sitt eget mantra; «Remember to breath»🙈 Alltid påskrudd. Alltid en aggrsssiv påvirkning. Og hvis man virkelig ser etter hva de viser frem, så er det virkelig ingenting. 
De har ikke noe de brenner for. Temaer de snakker om, saker som opptar dem. Kun tomt innhold, som egentlig ikke har noen verdi. Samtidig er det denne «nærheten» til følgerne, som jeg tror mange damer faller for, mens i det øyeblikket det kommer et kritisk spørsmål, så trenger man psykolog, er haters,misunnelig osv. 

  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lauder skrev (59 minutter siden):

Det kan tenkes. Men syns det er veldig spesielt at de får holde på slik å snike inn reklame overalt. Da lovverket er veldig tydelig på dette ikke er lov. 

Helt enig. Er jo andre som har fått store bøter. Noen andre som vet hvordan det ble gjort? Tok det lang tid? Ble det samlet opp? Var det egenreklame eller reklame for andre? Ikke at det spiller noen rolle, men om de gjør det på en annen måte når de bøtelegger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia100

Enda mer umerket reklame fra i dag 🤦🏼‍♀️ Hvordan kan man være så dårlig på å gjøre jobben sin?

 Det er jo utrolig lite respektfullt ovenfor følgerne sine å lure de med umerket reklame hele tide . Rart de ikke ser den siden av merking. 

65405151-B46D-4E1F-BBF8-0DF305103912.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (2 timer siden):

Vi får bare fortsette og melde inn. Jeg spurte jo TL en gang i høst hvorfor hun ikke merker og fikk da dette svaret 🙈

Screenshot_20231213-121626.png

Screenshot_20231213-121506.png

De har sikkert fått mye skryt 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt lei av å lese «de» her inne når det snakkes om mangel på merking - jeg vil si at SE har konsekvent merket godt siden hun tok kontakt med FT. Alle snapper hun har lagt ut i Kristiansand har vært merket(de som viser produkter såklart). 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (2 minutter siden):

Er litt lei av å lese «de» her inne når det snakkes om mangel på merking - jeg vil si at SE har konsekvent merket godt siden hun tok kontakt med FT. Alle snapper hun har lagt ut i Kristiansand har vært merket(de som viser produkter såklart). 

Men kan du si det samme om Therese, som denne tråden jo handler om? Nei. Hun er ikke litt konsekvent engang 🥲

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (9 timer siden):

Snakk om snikreklame🙈

Screenshot_20231213-111556.png

Er det venniner treff eller jobb treff ? 

Må være usosialt sitte med hver sin telefon i hånda når de endelig treffes 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia100
Birdo skrev (2 timer siden):

Er litt lei av å lese «de» her inne når det snakkes om mangel på merking - jeg vil si at SE har konsekvent merket godt siden hun tok kontakt med FT. Alle snapper hun har lagt ut i Kristiansand har vært merket(de som viser produkter såklart). 

Nå er dette tråden om TL da, og ikke SE 🤷🏼‍♀️

men det stemmer ikke at SE har merket alt. Det er i hvert fall 3 snapstories uten merking av snowroller reklame når de bruker snowroller lue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olivia100 skrev (5 minutter siden):

Nå er dette tråden om TL da, og ikke SE 🤷🏼‍♀️

men det stemmer ikke at SE har merket alt. Det er i hvert fall 3 snapstories uten merking av snowroller reklame når de bruker snowroller lue.

Er den rosa lua snowroller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

daeva skrev (2 timer siden):

Men kan du si det samme om Therese, som denne tråden jo handler om? Nei. Hun er ikke litt konsekvent engang 🥲

På ingen måte. Men veldig mange her inne klarer ikke å kritisere TL uten at de må nevne SE som like ille.. Og jeg må si jeg syns SE er utrolig mye bedre enn TL, både på måten hun snakker om/til andre på og profesjonalitet. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia100
elskersommer skrev (3 timer siden):

Er den rosa lua snowroller?

Nei ikke den rosa, men den beige til TL som også vises :) 

 

 

 

 

Endret av Olivia100
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia100
Birdo skrev (10 minutter siden):

På ingen måte. Men veldig mange her inne klarer ikke å kritisere TL uten at de må nevne SE som like ille.. Og jeg må si jeg syns SE er utrolig mye bedre enn TL, både på måten hun snakker om/til andre på og profesjonalitet. 

Det er jeg enig :) SE har blitt bedre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun gått i en slik vest i hele høst. Jeg trodde den var ett annet merke siden den ikke blir merket som reklame.

Å vips så var det en vareprøve for  by-lien

Screenshot_20231213-224342.png

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...