Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Chrisssi skrev (9 timer siden):

Jeg kom innom Snap story by accident, og en Therese som satt og gråt så snørr og tårer skvatt, aner ikke hvorfor. Det siste jeg hadde gjort var å filme meg selv i en slik situasjon. Og de svære teltene av noen "jule"-kjoler kan da umulig fly ut. Nå har Therese selv vabbet rundt i kjolene i månedsvis, ikke spesielt julete. Smaken er som baken, men disse er rett og slett stygge kjerringkjoler. Verden har blitt rar om dette selger. 

Men salget i går har ikke gått bra. Hun sa att folk måtte sitte klar kl 20 for å sikre seg kjolen fordi de hadde flydd ut av butikken i går. Men det er kun 1 str som er utsolgt.  

  • Liker 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Chrisssi skrev (9 timer siden):

Jeg kom innom Snap story by accident, og en Therese som satt og gråt så snørr og tårer skvatt, aner ikke hvorfor. Det siste jeg hadde gjort var å filme meg selv i en slik situasjon. Og de svære teltene av noen "jule"-kjoler kan da umulig fly ut. Nå har Therese selv vabbet rundt i kjolene i månedsvis, ikke spesielt julete. Smaken er som baken, men disse er rett og slett stygge kjerringkjoler. Verden har blitt rar om dette selger. 

Helt enig.

Det er ingenting som minner meg om jule/festkjole med de kjolene. Hverdagskjoler eller sommerkjoler er mer passende. 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (18 timer siden):

Ja, og det er 2XL som de tar inn 15 stk av eller noe sånt..

Jeg kunne tenkt meg å vite hvor mange kjoler de tar inn i hver enkelt størrelse og modell. Det er de ikke åpne om? 

Endret av Lauder
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lauder skrev (37 minutter siden):

Jeg kunne tenkt meg å vite hvor mange kjoler de tar inn i heve enkelt størrelse og modell. Det er de ikke åpne om? 

Nope.

Men det er forsåvidt ikke noe andre heller er åpne om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lauder skrev (1 time siden):

Jeg kunne tenkt meg å vite hvor mange kjoler de tar inn i heve enkelt størrelse og modell. Det er de ikke åpne om? 

På det siste «droppet» til Sara hvor hun senere sa at de hadde bestilt for lite kjoler, var det 15 i 2XL og rundt 50 i L og XL. Fordi jeg har alt for mye fritid prøvde jeg å legge til max antall av alle kjolene kl 21:00:40 (ca 😂) så fort de ble lagt ut. Alle fargene i 2XL stoppet på 15 stk. Men virker som antallet varierer fra lansering til lansering. 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisssi skrev (12 timer siden):

Jeg kom innom Snap story by accident, og en Therese som satt og gråt så snørr og tårer skvatt, aner ikke hvorfor. Det siste jeg hadde gjort var å filme meg selv i en slik situasjon. Og de svære teltene av noen "jule"-kjoler kan da umulig fly ut. Nå har Therese selv vabbet rundt i kjolene i månedsvis, ikke spesielt julete. Smaken er som baken, men disse er rett og slett stygge kjerringkjoler. Verden har blitt rar om dette selger. 

Griner bare fordi hun tror det vil hjelpe på salg av «julekjoler».  Kynisk som F

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

K_mb skrev (2 timer siden):

Helt enig.

Det er ingenting som minner meg om jule/festkjole med de kjolene. Hverdagskjoler eller sommerkjoler er mer passende. 

Både Therese og Sara sine kjoler er grusomme plagg. Fæl og unett  fasong, alltid denne vffelsømmen i overdelen, vide ermer. Grøss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scan skrev (50 minutter siden):

Både Therese og Sara sine kjoler er grusomme plagg. Fæl og unett  fasong, alltid denne vffelsømmen i overdelen, vide ermer. Grøss. 

Ikke enig ang Sara sine kjoler. Har sett de på mange forskjellige kropper, flere av modellene - og den sitter fint på alle jeg har sett hvert fall. Kjolene til Therese derimot er formløse sekker. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (5 timer siden):

Helt enig.

Det er ingenting som minner meg om jule/festkjole med de kjolene. Hverdagskjoler eller sommerkjoler er mer passende. 

Jeg spurte henne (Therese) om hun hadde for vane å gå rundt i julekjole hele tiden. Da kalte hun det en jule / hverdagskjole... En julekjole skal da ikke se ut som en hverdagskjole?! Å de som kjøper denne "julekjolen" som selger annonser den som, men som selger mener man kan brukes til hverdags, så tror jeg hadde returnert den og kjøpt en skikkelig julekjole et annet sted. 

Endret av Bibbi_
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I går grein hun seg til sympati fra følgerne…. Kjolene flyr ut skjønner jeg og dollargliset er på plass

IMG_1197.jpeg

Endret av Lauder
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble overrasket i dag da jeg så at Design_logg er en del av Adsales sin stall. Kan kanskje forklare at hun er/var veldig involvert og eksponert via Therese når de innredet huset i Kristiansand.. 

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slipperyslope skrev (12 timer siden):

Ble overrasket i dag da jeg så at Design_logg er en del av Adsales sin stall. Kan kanskje forklare at hun er/var veldig involvert og eksponert via Therese når de innredet huset i Kristiansand.. 

Jeg synes Design_logg virker temmelig falsk og sånn sett passer hun jo godt sammen med Therese. Men folk begynner å få opp øynene på hvordan Therese er og det er et synkende skip. Og det er litt festlig å følge med på:-)

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (15 minutter siden):

Jeg synes Design_logg virker temmelig falsk og sånn sett passer hun jo godt sammen med Therese. Men folk begynner å få opp øynene på hvordan Therese er og det er et synkende skip. Og det er litt festlig å følge med på:-)

Åå, det er interessant. Hvordan legger du merke til at flere "våkner" og ser bak den utspekulerte fasaden? Ser jo det skrives her og på DC, men er det andre måter? Så noen hadde sjekket kjolelageret etter nok et dropp, hvor det ikke ble utsolgt.

Hun og hennes like, f.eks Sara Emilie, må avvikles. De selger billige klær med dårlig kvalitet for en dyr penge. Pusher et hinsides forbruk. Null fokus på miljø og gjenbruk. Lever overhodet ikke som hun vil "lære" andre, med pust og organisering. Så kvalmt alt hun gjør er for penger penger. Og det siste i listen, med å snakke ned en annen influenser for å sanke stemmer til Vixen, og påstå seg være folkelig. Bare ekkelt. Kjenner ikke så mange andre folk i gata som har to hus og forbruker på hennes nivå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stå opp, lufte hund, lage seg kaffi, tømme oppvaskmaskin, vise julelys, vise vaskerom, snakke om dropp, slappe av… Repeat.. 

Det er en grunn til at Funky vinner priser.. Aldri hørt henne snakke ned andre for å vinne (sykt), ei heller sett så mye meningsløst innhold som Lien viser. 
 

Folkets favoritt? Fordi????? 

  • Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker45 skrev (1 time siden):

Jeg synes Design_logg virker temmelig falsk og sånn sett passer hun jo godt sammen med Therese. Men folk begynner å få opp øynene på hvordan Therese er og det er et synkende skip. Og det er litt festlig å følge med på:-)

Syns nesten alt Therese og SE gjør virker veldig påtatt og uekte. Når det kommer til alle lanseringer så er det veldig fokus før, og etter så er det ofte at alt går ut fort som bare det. Og måten det fremstilles gjør at det er veldig overdrevent. Therese hadde kanskje blitt mer folkelig hvis hun viste hvordan det egentlig er og ja det er kanskje ikke alle dropp som flyr ut, og det er greit. Det er jo mistenkelig at alt som droppes flyr ut og alt er en "suksess". 
Skal sies at noen ganger så viser Therese veldig lite og snakker lite om dårlige dropp /boksigneringer. 

Alt rundt det er bare rart. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 17. november i dag. Jeg har ikke begynt å tenke på å pynte til advent en gang. Her pyntes det til JUL hos de fleste influencere, de har det så fryktelig travelt. Er det sånn det er blitt? Jeg blir litt trist og stresset og forvirret. Vet jeg ikke burde bry meg om det, men… 😅

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snoker45 skrev (12 timer siden):

Jeg synes Design_logg virker temmelig falsk og sånn sett passer hun jo godt sammen med Therese. Men folk begynner å få opp øynene på hvordan Therese er og det er et synkende skip. Og det er litt festlig å følge med på:-)

Kunne ikke vært mer enig. Virker veldig påtatt og kjemper like hard som Therese å framstå som jovial. Men blir jo bare krampeaktig og puteflaut!

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

happygilmore skrev (41 minutter siden):

Det er 17. november i dag. Jeg har ikke begynt å tenke på å pynte til advent en gang. Her pyntes det til JUL hos de fleste influencere, de har det så fryktelig travelt. Er det sånn det er blitt? Jeg blir litt trist og stresset og forvirret. Vet jeg ikke burde bry meg om det, men… 😅

Kalenderen min sier 24 november. Jec har og pyntet til jul, men det er mest fordi jeg blingset på kalenderen og trodde 1 advent var nå til søndag. Jeg har hatt ferie denne uken så deg passet fint å gjøre det. Neste uke er full uke på jobb med møter pg varetellinger. Da er jeg tom når helgen kommer. Nei jeg er ikke influencer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (22 minutter siden):

Kalenderen min sier 24 november. Jec har og pyntet til jul, men det er mest fordi jeg blingset på kalenderen og trodde 1 advent var nå til søndag. Jeg har hatt ferie denne uken så deg passet fint å gjøre det. Neste uke er full uke på jobb med møter pg varetellinger. Da er jeg tom når helgen kommer. Nei jeg er ikke influencer

Uff, der hang jeg etter ja 😅 Men er det jul 1. desember? 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pyntet forrige uke - jeg har en kropp som jeg aldri vet om funker fra time til time, så må ta ting i rolig tempo. Julen for meg er å nyte, og nå trenger jeg ikke å stresse med pyntingen🎄

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...