Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Birdo skrev (30 minutter siden):

Profesjonelt🫠😅

IMG_6152.png

Å kjære vene 😂😂 Det oser profesjonalitet. Hjelper sikkert med en assistent 😂

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Å kjære vene 😂😂 Det oser profesjonalitet. Hjelper sikkert med en assistent 😂

Reagerte selv på den posten.  Du misforstår ikke en så viktig ting på det du har vært med på og lage

  • Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 minutter siden):

Reagerte selv på den posten.  Du misforstår ikke en så viktig ting på det du har vært med på og lage

Det sier ganske mye om hvor lite hun deltar i produksjon. Hun er bare «ansiktet utad». Og hvorfor heter kjolen Lazy? Når hun snakket om den trodde jeg hun mente lace som i blonde, da den har litt mønster i seg. Pinlig hele opplegget hennes. 

  • Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inga-pinga skrev (7 minutter siden):

Det sier ganske mye om hvor lite hun deltar i produksjon. Hun er bare «ansiktet utad». Og hvorfor heter kjolen Lazy? Når hun snakket om den trodde jeg hun mente lace som i blonde, da den har litt mønster i seg. Pinlig hele opplegget hennes. 

Å hennes største bekymring i dag og som ga henne en "blåonsdag" var att båndet til pelsdotten røyk🙈 hun måtte tross alt knyte det 😂 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjøpepresset hun står for er helt ekstremt syns jeg. Og merkelig å vise at hun gråter og er så lei seg midt mellom alle disse reklamene. Syns hun virker kynisk, og jeg skjønner hvorfor jeg bare sjelden følger med på henne. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snute skrev (7 minutter siden):

Det kjøpepresset hun står for er helt ekstremt syns jeg. Og merkelig å vise at hun gråter og er så lei seg midt mellom alle disse reklamene. Syns hun virker kynisk, og jeg skjønner hvorfor jeg bare sjelden følger med på henne. 

Både hun og SE utfører ett stort kjøpepress.. men hvor lenge holder dette dersom renta begynner å stige enda mer? Folk får dårligere råd 

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (24 minutter siden):

Å hennes største bekymring i dag og som ga henne en "blåonsdag" var att båndet til pelsdotten røyk🙈 hun måtte tross alt knyte det 😂 

😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (41 minutter siden):

Reagerte selv på den posten.  Du misforstår ikke en så viktig ting på det du har vært med på og lage

Nettopp, hun sier hun har misforstått. Da sier det meg at hun har null med produksjonen å gjøre. Hadde du faktisk hatt noe med produksjonen å gjøre, så hadde du visst. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (33 minutter siden):

Nettopp, hun sier hun har misforstått. Da sier det meg at hun har null med produksjonen å gjøre. Hadde du faktisk hatt noe med produksjonen å gjøre, så hadde du visst. 

Se frujohansens Instagram om dette. 🫶

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (1 minutt siden):

Ser ikke ut som julekjolene flyyyr ut av nettbutikken. Kun en størrelse i en modell som er utsolgt.

Ja, og det er 2XL som de tar inn 15 stk av eller noe sånt..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LinnHenrikke skrev (12 minutter siden):

Ja, og det er 2XL som de tar inn 15 stk av eller noe sånt..

Det som er trist er at en person som bruker 2xl, jeg var der selv bare for 1 år siden ser mye bedre ut i en kjole med litt fasong. Da jeg var på mitt største hadde jeg sett større ut i disse amish kjolene. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer virkelig hva både Therese og SE, og andre influensere i samme sjanger skal drive med den dagen sosiale medier ikke lenger kan være en inntekt for de.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slipperyslope skrev (7 minutter siden):

Jeg lurer virkelig hva både Therese og SE, og andre influensere i samme sjanger skal drive med den dagen sosiale medier ikke lenger kan være en inntekt for de.

Det har jeg også tenkt på... Hva når Snapchat og Instagram ikke er der

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kom innom Snap story by accident, og en Therese som satt og gråt så snørr og tårer skvatt, aner ikke hvorfor. Det siste jeg hadde gjort var å filme meg selv i en slik situasjon. Og de svære teltene av noen "jule"-kjoler kan da umulig fly ut. Nå har Therese selv vabbet rundt i kjolene i månedsvis, ikke spesielt julete. Smaken er som baken, men disse er rett og slett stygge kjerringkjoler. Verden har blitt rar om dette selger. 

Endret av Chrisssi
  • Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (3 timer siden):

Det som er trist er at en person som bruker 2xl, jeg var der selv bare for 1 år siden ser mye bedre ut i en kjole med litt fasong. Da jeg var på mitt største hadde jeg sett større ut i disse amish kjolene. 

Det er ikke sant. Jeg har sett kvinner i den str i samme modell bare andre merker og de har ikke sett større ut, alle har ikke samme form på kroppen selv om man er 2xl.

Endret av Sharp75!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (7 timer siden):

Det er ikke sant. Jeg har sett kvinner i den str i samme modell bare andre merker og de har ikke sett større ut, alle har ikke samme form på kroppen selv om man er 2xl.

Jeg har vært i den størrelsen selv, og snittet på de kjolene er ikke forenlig med overvekt. Jeg synes dessverre ikke kjolen sitter fint på tl eller mn heller, som begge er normalvektige/ slanke. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi:-) Ser virkelig nå at kjolene selger dårlig. Kun en kjole i str 2xl som er utsolgt fortsatt. Det liker jeg! Da betyr det at folk begynner å skjønne hvor overpriset disse kjolene virkelig er:-) Dagens beste nyhet:-)

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...