Gå til innhold

Therese Lien


supermamz

Anbefalte innlegg

Karmaisabitch skrev (32 minutter siden):

Jeg tror disse kjolene kjøpes mest av de som trenger store størrelser. Der er det nok et marked. De som er større liker netthandel bedre enn prøverom, så de kjøper kjole, opplever at de får den på seg. Personlig syns jeg ikke snittet i kjolene gjør hverken små eller store noen tjeneste 😅

Som @akkove nevner over så er heller ikke "de som er større" en homogen gruppe. Nettopp fordi jeg trenger større størrelser, så blir det lite netthandel. Foretrekker å prøve plaggene før jeg kjøper, kjenne på stoff, snitt og passform. Hender jeg prøver meg på netthandel, og hender jeg er heldig. Og jeg styrer glatt unna både Careless og Therese Liens kolleksjoner av uformelige klær. 

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roadrunner skrev (2 minutter siden):

Som @akkove nevner over så er heller ikke "de som er større" en homogen gruppe. Nettopp fordi jeg trenger større størrelser, så blir det lite netthandel. Foretrekker å prøve plaggene før jeg kjøper, kjenne på stoff, snitt og passform. Hender jeg prøver meg på netthandel, og hender jeg er heldig. Og jeg styrer glatt unna både Careless og Therese Liens kolleksjoner av uformelige klær. 

Det jeg lurer på er hvorfor både SE og Therese tenker at mennesker som har litt mer på kroppen enn andre tenker at man da må ha store - veldig store klesplagg? Jeg er ikke tynn, men aldri om jeg kler meg i klær jeg svømmer i. Da føler jeg meg enda større. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmaisabitch skrev (3 timer siden):

Jeg tror disse kjolene kjøpes mest av de som trenger store størrelser. Der er det nok et marked. De som er større liker netthandel bedre enn prøverom, så de kjøper kjole, opplever at de får den på seg. Personlig syns jeg ikke snittet i kjolene gjør hverken små eller store noen tjeneste 😅

Jeg defineres som overvektig og jeg er ikke interessert i å kjøpe sånn telt som gjør at jeg ser enda større ut. Jeg foretrekker mer kroppsnære kjoler gjerne med knytting i livet så jeg får fremhevet det som er å fremheve 🙊 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal hun ha live shopping med vi på tur igjen🙈 det var jo shit show sist og kan ikke huske å ha sett henne i de klærne siden 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vally112 skrev (51 minutter siden):

Nå skal hun ha live shopping med vi på tur igjen🙈 det var jo shit show sist og kan ikke huske å ha sett henne i de klærne siden 

Masse ny lagringsplass nå som må fylles med noe. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De julekjolene er jo digre telt! Jeg så for første gang denne strikket kjolen live på en kunde i dag, ikke flatterende at all! I tillegg var den så lang at den subbet nesten i bakken. Nei, jeg skjønner ikke helt hvem som kjøper dette, ja hva skal man kalle det?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (6 timer siden):

Jeg defineres som overvektig og jeg er ikke interessert i å kjøpe sånn telt som gjør at jeg ser enda større ut. Jeg foretrekker mer kroppsnære kjoler gjerne med knytting i livet så jeg får fremhevet det som er å fremheve 🙊 

Å jeg er så enig med deg.. jeg vil gjerne vise frem kroppen mi  selv om jeg er litt større. Med tøyet til TL og SE så ser man jo ut som en hval

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkove skrev (11 timer siden):

Som representant for "de store" kan jeg opplyse om at vi er akkurat like forskjellige som resten av befolkningen, noen liker netthandel og noen liker butikk..denne ble jeg provosert av.

Hei! Det var ikke meningen å sette folk i bås, men jeg har inntrykk av at TL og SE selger mye store størrelser og plagg med «god plass». Det vises stadig fram hvor god strech det er. Ergo treffer de et marked som trenger god plass og strech. Jeg skjønner at ikke alle i den kategorien liker netthandel, det skrev jeg heller ikke. 
Jeg er forresten også stor, og liker ingen av plaggene. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vally112 skrev (6 timer siden):

Nå skal hun ha live shopping med vi på tur igjen🙈 det var jo shit show sist og kan ikke huske å ha sett henne i de klærne siden 

Med hvem?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (5 timer siden):

Masse ny lagringsplass nå som må fylles med noe. 

Mottoet til careless-kjolene det der😂

Endret av Frøkenfryden
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minlillelykke skrev (På 18.10.2023 den 17.53):

De julekjolene er jo digre telt! Jeg så for første gang denne strikket kjolen live på en kunde i dag, ikke flatterende at all! I tillegg var den så lang at den subbet nesten i bakken. Nei, jeg skjønner ikke helt hvem som kjøper dette, ja hva skal man kalle det?

Man må kalle det, hva det er: Telt. Å promotere noe så uformelig og attpåtil være stolt av det, er for meg et mysterium. Det er for meg et hån mot kvinner å selge noe så stygt og attpåtil mene det er fint. TL liker jo å fremstå med en klassisk stil, sånn til seg selv. Det ho promoterer er langt derifra. Når ho viser frem kjoler med en enorm stretch i str M, så mye at man omtrent kan putte naboen under, sier det meg at dette ikke er kvalitet, og heller ikke ihht normale størrelsestabeller. Sistnevnte mistenker jeg de mikser til selv. Klærne oser jo miljøverstinger på høyt nivå. 
 

Og nå denne Snowroller greia. Om man  ser hva de reklamerer for og nå invester navnet sitt i, så er det jo merker som man vet har dårlig kvalitet. I tillegg er det ingen rød tråd i samarbeidene, Her går det i premiumtrk, Kondomeriet, underlivssåpe, egne klær, happyflops, proteinmix etc. Altså det som gir penger i kassa. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har Therese fått grundig forklart ang merking av reklame, likevel sitter det langt inne å merke korrekt.

Legger ut på snap hjertesukk der hun ber folk la henne være, hun merker jo tross alt endel reklame, og heller rapportere inn de influencerene som ikke merker i det hele tatt.

Skal ikke hun få konsekvenser pga andre merker ikke/merker mindre? 

Det er så dårlig å bruke andre for å enten hevde seg selv eller slippe unna selv. Sånn som da hun tagg folk om å nominere henne til folkets favoritt til Vixen; Funkygine hadde vunnet prisen fem år på rad, så nå var der på tide at noen andre (les Therese) vant..,, å kaste noen under bussen for å enten hevde seg selv eller slippe unna med noe er så utrolig usmakelig.

Det hjelper ikke at andre merker dårligere enn deg Therese; pass på deg selv du og gjør jobben din. Jeg forstår at du tjener mere på umerket reklame siden du ikke behøver å skatte av noe som liksom ikke er reklame, men du har valgt det yrket du har valgt, ergo skal du merke. Du skal merke alt som er reklame, også egenreklame

At Funkygine har vunnet folkets favoritt fem år på rad er ikke så rart; hun er ei likandes dame som ikke prøver å være noen hun ikke er, hun publiserer ikke at hun har fullstendig meltdown og raserianfall over tilbakemeldinger hun ikke liker. Folk kan relatere seg mere til henne da hun er mere folkelig og fokuset hennes er ikke mest mulig penger inn. 

  • Liker 18
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 timer siden):

Nå har Therese fått grundig forklart ang merking av reklame, likevel sitter det langt inne å merke korrekt.

Legger ut på snap hjertesukk der hun ber folk la henne være, hun merker jo tross alt endel reklame, og heller rapportere inn de influencerene som ikke merker i det hele tatt.

Skal ikke hun få konsekvenser pga andre merker ikke/merker mindre? 

Det er så dårlig å bruke andre for å enten hevde seg selv eller slippe unna selv. Sånn som da hun tagg folk om å nominere henne til folkets favoritt til Vixen; Funkygine hadde vunnet prisen fem år på rad, så nå var der på tide at noen andre (les Therese) vant..,, å kaste noen under bussen for å enten hevde seg selv eller slippe unna med noe er så utrolig usmakelig.

Det hjelper ikke at andre merker dårligere enn deg Therese; pass på deg selv du og gjør jobben din. Jeg forstår at du tjener mere på umerket reklame siden du ikke behøver å skatte av noe som liksom ikke er reklame, men du har valgt det yrket du har valgt, ergo skal du merke. Du skal merke alt som er reklame, også egenreklame

At Funkygine har vunnet folkets favoritt fem år på rad er ikke så rart; hun er ei likandes dame som ikke prøver å være noen hun ikke er, hun publiserer ikke at hun har fullstendig meltdown og raserianfall over tilbakemeldinger hun ikke liker. Folk kan relatere seg mere til henne da hun er mere folkelig og fokuset hennes er ikke mest mulig penger inn. 

Å vi må jo skjønne nå at FT er drittlei oss som sender inn om feilmerking🙈

Men jeg lurte på en ting. Skal disse snap fra hennes nye butikk merkes eller trenger hun ikke det?

Screenshot_2023-10-21-12-11-22-772_com.snapchat.android.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (9 timer siden):

Å vi må jo skjønne nå at FT er drittlei oss som sender inn om feilmerking🙈

Men jeg lurte på en ting. Skal disse snap fra hennes nye butikk merkes eller trenger hun ikke det?

Screenshot_2023-10-21-12-11-22-772_com.snapchat.android.jpg

De skal merkes egenreklame da hun reklamerer for egen butikk..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

skruf skrev (13 timer siden):

De skal merkes egenreklame da hun reklamerer for egen butikk..

Var det jeg tenkte men var ikke helt sikker. Hun merker ikke noen av sine snap som er fra butikken

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (16 minutter siden):

Var det jeg tenkte men var ikke helt sikker. Hun merker ikke noen av sine snap som er fra butikken

Hun orker jo ikke at dere maser om merking. Hun gjør jo så godt hun kan. Og hun kan jo ikke mye…

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (1 time siden):

Hun orker jo ikke at dere maser om merking. Hun gjør jo så godt hun kan. Og hun kan jo ikke mye…

Hun må gjerne mene att Forbrukertilsynet er lei av oss kjærringer som sender inn tips om umerket reklame..så lenge hun ikke gidder og følge reglene og oppfører seg som en trassig 5 åring så kommer jeg til og sende inn til FT

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (27 minutter siden):

Hun må gjerne mene att Forbrukertilsynet er lei av oss kjærringer som sender inn tips om umerket reklame..så lenge hun ikke gidder og følge reglene og oppfører seg som en trassig 5 åring så kommer jeg til og sende inn til FT

I like it👏🏻👏🏻

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...