Kattedama Skrevet 22. september 2023 #2881 Del Skrevet 22. september 2023 Ikke mye flink pike når det gjelder merking av reklame eller forbruk, grisk og overforbruk er det som passer bedre. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 22. september 2023 #2882 Del Skrevet 22. september 2023 caremore skrev (24 minutter siden): Ikke mye flink pike når det gjelder merking av reklame eller forbruk, grisk og overforbruk er det som passer bedre. Nei jeg assosierer ikke TL med en flink pike. Hun fremstår falsk, utspekulert, grådig og sleip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. september 2023 #2883 Del Skrevet 22. september 2023 (endret) Feil Endret 25. september 2023 av elskersommer 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 23. september 2023 #2884 Del Skrevet 23. september 2023 Mangel på reklame, samt plassering og bruk av farge på ordet «egenreklame» … Lien tøyer grensene noe sykt hun også. Det er kombinasjonen influencer/eget merch som er problemet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 23. september 2023 #2885 Del Skrevet 23. september 2023 Unodostrez skrev (5 minutter siden): Mangel på reklame, samt plassering og bruk av farge på ordet «egenreklame» … Lien tøyer grensene noe sykt hun også. Det er kombinasjonen influencer/eget merch som er problemet Enig ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ern66 Skrevet 24. september 2023 #2886 Del Skrevet 24. september 2023 Flott jente . 🌻😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 24. september 2023 #2887 Del Skrevet 24. september 2023 Ern66 skrev (5 minutter siden): Flott jente . 🌻😀 *kvinne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ern66 Skrevet 24. september 2023 #2888 Del Skrevet 24. september 2023 J.. skrev (1 minutt siden): *kvinne. J.. skrev (1 minutt siden): *kvinne. Ja 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maijuni Skrevet 24. september 2023 #2889 Del Skrevet 24. september 2023 Rosa ananas Regnjakke på seg for å skjule egne klær (unngå egenreklame) i reklameinnlegg nå. Lurt. Men burde nok kjøpe seg en nøytral «jobb»-genser til sånt bruk. Helt vanlig å ha dresskode og jobbklær som man ikke nødvendigvis bruker på fritiden (feks revisorer og advokater har jobb klær som de kjøper selv for å se profesjonelle ut, som ikke nødvendigvis er favoritt-hjemmeklær). 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. september 2023 #2890 Del Skrevet 24. september 2023 Er det ikke bedre å bare merke egenreklame? I stedet for å stå i regnjakke på soverommet for å reklamere for Boxo? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 24. september 2023 #2891 Del Skrevet 24. september 2023 Roadrunner skrev (25 minutter siden): Er det ikke bedre å bare merke egenreklame? I stedet for å stå i regnjakke på soverommet for å reklamere for Boxo? 😂😂 Noe så tullete altså. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unodostrez Skrevet 24. september 2023 #2892 Del Skrevet 24. september 2023 Hensikten er vel at følgerne kommenterer det, at det er tåpelig, og at man da får mediadekning ut av d. Vipps—-> klikk —-> cash. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 24. september 2023 #2893 Del Skrevet 24. september 2023 Har hun kjøpt regnjakka selv da? Trodde det var noen som skrøyt av at alt av klær influensere hadde er sponset. Da er hun jo like langt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 24. september 2023 #2894 Del Skrevet 24. september 2023 Umerket By Lien reklame igjen og igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 24. september 2023 #2895 Del Skrevet 24. september 2023 Er det så forbanna vanskelig å merke riktig uten å gjøre et stort nummer ut av det eller latterliggjøre FT? Skulle ikke tro at dama var over 30 år. Som influencer har de en relativt fri hverdag med lite føringer for hvordan de skal gjøre jobben sin - utrolig usympatisk med så stor motvilje til å følge noen av de få reglene yrket deres faktisk fører med seg. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 24. september 2023 #2896 Del Skrevet 24. september 2023 LinnHenrikke skrev (Akkurat nå): Er det så forbanna vanskelig å merke riktig uten å gjøre et stort nummer ut av det eller latterliggjøre FT? Skulle ikke tro at dama var over 30 år. Som influencer har de en relativt fri hverdag med lite føringer for hvordan de skal gjøre jobben sin - utrolig usympatisk med så stor motvilje til å følge noen av de få reglene yrket deres faktisk fører med seg. FT må åpenbart bøtelegge for at disse infantile miljøsvina forstår alvoret. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2023 #2897 Del Skrevet 25. september 2023 (endret) Forbrukertilsynet er så vanskeliiiiige. Må ha på klaaaam regnjakke jeg for å jobbe. Klar å kjøp deg en jævla bomullsgenser i en butikk du aldri jobber med da. Så forbanna trassig og hjelpesløs. Orker ikke…😣 Endret 25. september 2023 av Frøkenfryden Eller polyestergenser.. kom på at det er greia.. 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 25. september 2023 #2898 Del Skrevet 25. september 2023 (endret) LinnHenrikke skrev (8 timer siden): Er det så forbanna vanskelig å merke riktig uten å gjøre et stort nummer ut av det eller latterliggjøre FT? Skulle ikke tro at dama var over 30 år. Som influencer har de en relativt fri hverdag med lite føringer for hvordan de skal gjøre jobben sin - utrolig usympatisk med så stor motvilje til å følge noen av de få reglene yrket deres faktisk fører med seg. Jeg syns det er usmakelig. Det burde meldes fra om slik uvilje. Jeg har brukt forbrukermakten min Endret 25. september 2023 av Mamak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MøllersTran Skrevet 25. september 2023 #2899 Del Skrevet 25. september 2023 Jeg tenker hun kan stå der med regnjakka si å svette jeg. En dag kommer hun til å våkne opp å innse hvor pinlig alt dette er, for henne… 17 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 25. september 2023 #2900 Del Skrevet 25. september 2023 MøllersTran skrev (49 minutter siden): Jeg tenker hun kan stå der med regnjakka si å svette jeg. En dag kommer hun til å våkne opp å innse hvor pinlig alt dette er, for henne… Hun fremstår ikke akkurat som intelligent. Mer som en trassig toåring. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå